Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Ei oikein uskaltaisi sanoa....kaikki. Vanhempani, iskä ehkä tulee myös keskiviikon lentonäytökseen olen ihan varma että tykkää tilaisuudesta.
Perjantain tk-kokemus ( tuttu lääkäri päivystävänä, ja tapaus "Nahkiaisoja"...) pankkikortti tuli ja toimii ja sain sen liitettyä Paypaliin. Eilen oli myös kivaa keskustelua tuttujen kanssa ja kävin lokkeja kuvaamassa ( kuvat vielä katsomatta)
Tänään ehdin ennen lintukävelyä ottaan parit nukkekuva-projektit, ja sitten kiva lintukävely näki itelleen ihan uusia lajeja, ja sitten vakiot.
Ja nyt suosikkijuomaani x-tra appelsiinilimsa on taas saatavilla 🙂 

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
11.5.2025 klo 10.02, concorde kirjoitti:

Aloitetaan on-topicilla.  Komee keli ja lippu tangossa näyttää aina hienolta 🙂

• Jos bongaat lintuja, mutta pitää lopettaa kesken, koska sattuu johonkin --> bongaukset lintutopsuun ja sattumiset sairastopsuun
  • Jos söit jotain maininnan arvoista, mutta oli kallista --> sapuskat syömistopsuun ja valittaminen hinnoista/tilillä olevista rahoista elämäntuskatopsuun.
  • jne...

Näin säikeiden aiheissa on mitä otsikko sanoo ja lukija saa valita, millaisia juttuja haluaa lukea, eikä jokaisessa topikissa oo samoja tuskia. Ja tuollai jakamalla saa jopa enemmän postauksiakin, jos se määrä on jollekin se juttu...

Voi kunpa tietäisit....mutta en kerro. Tai senverta että eilinen lintukävely sujui ihan hyvin, sillä se eteneminen on hidasta. 4.5. tarkoitus olikin vaan ostaa tiira-pinssejä, ja takaisin kääntyminen tuotti aivan ihanat havainnot.

Mutta tänään oli mainio kuvauspäivä kun aamulla oli ihan tyyni vedenpinta, ja sitten lokkien parittelu. Ja vieläpä ne kuvat onnistui ( nukke ja lokit ) mutta reilu 300 kuvan karsinta ja "tekeminen" ( fantasia-aiheisen nukkekuvat pitää ns. tehdä). Ja parhaillaan käyn läpi lokkikuvia, kyllä siellä näyttäisi kutukuvatkin onnistuneen....

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Hieno lentonäytös, paljon kivaa nähtävää, mutta erityisesti Hornetit ("juontaja"...nyt on se aika kun suositteleen laittaa ne kuulosuojaimet..) No nimenomaan se aika kun jylisee kunnolla, ja taas tuli tähtisadetta. Hienoa katsella kun hornetti tavallaan lentää auringon "läpi", mutta joo - viime kerralla oli sitä kohtisuoraa syöksyä, nyt ei. (Hornettien ohjelmanumeroa oli muutettu se taannoisen onnettomuuden takia). Helikopteri oli kans hieno esitys, kopteri ikäänkuin lekutteli  😄 ja Midnight Hawks, esitys alkoi Finlandia hymnin soidessa ja mulla meni kyllä kylmän väreet, nousin seisomaan raesateesta huolimatta ( olin suojassa esittelylenskarin siiven alla). Tuli joku toinen kappale perässä, hyvin paljo Nightwishimäinen kappale, ja olisi pitäny kirjoittaa muistiin, joku Raptor King of...?  never mind. 
Ja jälleen esitykseen osallistui myös lintuja: 7 lokkia, 1 räkättirastas ja 2 pikkulintua. Kiurut seurasivat esitystä aidan takaa.
Olisi ollu kyllä kiva kokeilla simulaattoria - siis näiltä nuoriltahan se sujuu kun ovat mitä ilmeisemmin tietokonepelanneet. Olisi ollut hauska tehdä simulaattori-itsari ( siihen se olisi nimittäin johtanu)....mutta en kehdannu. Ehkä ensi keväänä..

( valitettavasti kysyin jos isä tulis kans, kun on samanlainen luonteenlaatu...mentiin yhdessä ja se oli virhe )

kirotusvireh

Kirjoitettu

^ mä olen jo alkanu sopeutua, ikiloma. Puoli vuotta, ja 2 päivää että mitähän sitä tekis....

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joku vähemmän pussy naapuri tuntui eilen huutavan lähitaloyhtiön moottorinvinguttaja peelolle että mitä vttua pyörität sitä koslaa jatkuvalla syötöllä pihalla... Muillakin alkaa mennä hermo siihen. Aivan vitun kovaääninen kosla, kuuluu omankin tv:n yli sisälle vaikka ikkunat olis kiinni.

Kirjoitettu

^^^jne. 20astetta plussaa niin on kaikkem paras. Kaikki siitä enempi - ei hyvä.
Mutta tänään oli hyvä päivä ( ja tämä on harvinaista kun olen itkeny melki joka päivä...) ja aattelin että kun kumminkin haluan toteuttaa kuukkeli-projektin niin ostetaan.

Kirjoitettu

Uusi paketti allergialääkkeitä, oli näköjään edellisistä mennyt päiväys umpeen ei ihme kun niistä ei tuntunut olevan mitään apua, nyt pystyy olemaan ulkona ihan normaalisti.

Kirjoitettu

^ sama, heti kun menee ulos niin nenä vuotaa ja silmät valuu. Tosin, jos päiväys menee niin kyllä se lääke vielä puoli vuotta jaksaa...
Mutta on paljo inspiraatioita ja odottelen paketteja että pääsen toteuttamaan visioitani. Just, tämän piti loppua mutta kyllä tässä elääkin pitää eikä istua itkien kotona. Pyöräilystä enää niin väliä ( paitsi never say never ) mutta ulkoilua ja projekteja on elintärkeetä olla.

Että terveiset Tompalle ja Sulolle - olen iloinen 🙂 just tuossa kun join varhaisaamukaffet, mietin että mä olen saavuttanu kaiken mitä toivoin; autot ( ja Ferrarilla ajelu), SM-tempot, nukkeprojektit, linnut lokit ja nahkiaiset. Olen joo iloinen, mutta enemmänkin tosipaljo kiitollinen luonnolle ja Luojalle.
Just tuossa radioSuomessa menee "This is the road to Hell"  ei ole!

Kirjoitettu

Rypsi ja Voikukka!
Kaiken tämän sääkurjuuden keskellä, Rypsi ja Voikukka jaksavat kaikesta huolimatta ponnistella ja räväyttivät täällä pellot ja kesannot kirkkaankeltaisiksi. Vaan, kun vilkuilee säätietoja, niin helppoa se ei ole niilläkään, ymmärrän hyvin tuon kiireen näiden muutaman lämpimämmän päivän tähden.
Mutta onneksi nyt pörriäisille sitä apetta, talven jäljiltä niilläkin varmasti suolet kurnii jo.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.