Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Oli päivystyksessä sama ihana ymmärtäväinen ja osaava lääkäri jolla olen käyny aiemmin. Lottovoitto, ei tarvi kaikkea selittään...
Tassussa pikkuvarpaan tyvessä on pieni murtuma, mutta ei tarvi kipsata, kävellä voi vähä ja paranee kuulemma itestään.
( sori, käsi vapisee ihan holtittomasti kun oon  jännittäny koko päivänä aamukymmenestä asti. )
Yksi hauska sattumus odotellessani, rtg kutsuttiin "Nahkiaisoja"...komia ehkä jotain mua puolta nuorempi mies, kysyin että kuulinko oikein, Nahkiaisoja. Joo. Mulla kun oli nahkiaispaita- ja kassi, totesin että haluun sun kanssa naimisiin.
Onneksi oli huumorintajuinen veikko 😄 

Pankkikortti tuli!!!! tosin nyt tulee ongelmaksi lisätä se PayPaliin, viimeset numero ja turvakoodi on eri.
Jos ei onnistu, sitten ei. Yritän ensin pelkästään päivittää vanhan kortin tiedot kun alkunumerot on sama.

No, lisäsin uuden kortin ja poistin vanhan. All set.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
onnistunut operaatio

Kirjoitettu

^Mitäs jos Nahkiaisoja olisikin suostunut kosintaan? Nyt rupeet kunnolla pommittamaan tätä herraa ja puolen vuoden kuluttua olet naimisissa tai sulla on lähestymiskielto. Kumpikin on ratkaisu kaikkiin ongelmiin!!11!

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
6 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Nyt rupeet kunnolla pommittamaan tätä herraa ja puolen vuoden kuluttua olet naimisissa tai sulla on lähestymiskielto.

Joo, ALL IN!! Joko voittaa tai on linnassa. Mutta voipahan sit pahnoilla istuessa miettiä että "Ainakin yritin voi nahkis sentään!!"

Kirjoitettu

🤩 tämmöiset päivät että voin oikeesti olla iloinen, nämä on ollu harvassa. Ja kun mulla ei ole kun aikaa, niin mikäs siinä oli odotellessa ( hyvää kannatti odottaa) olin ottanu lintulehtiä mukaan luettavaksi ja tuli luettua vanhaa Seiskaa.
"...varuskunnan kapteeni oli saanu tiedon sotamies Pirhosen vaimon kuolemasta. Pyysi vääpeliä kertomaan asiasta Pirhoselle asiallisesti ja hienotunteisesti.
Vääpeli komensi sotamiehet riviin, ja askel eteenpäin ne jotka ovat naimisissa. 5 miestä otti askeleen...."ja mitäs se sotamies Pirhonen siinä hyppii, leskimies"

Mutta senverta hankalia nämä sairaushoitosysteemit että taidan pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa että tällä tilillä mennään, jos edes elän takuueläkkeeseen asti < Mikä ei ole huono vaan hyvä asia, olen nyt iloinen mutta yleisesti olen tosi väsynyt kaikkiin murheisiin ja kipuihin.
Kuten sanonu aiemmin, nyt hyvin pienetkin kivat asiat tuntuu valtavan suurilta, esmerkiksi juurikin kun näkee pienen punarinnan, tai tiainen tulee 10cm päähän kengästä.
Ja otetaan kuvauskohteeksi nyt myös ystäväni rannan isossa männyssä asusteleva varis. Hän kun tunnistaa minut ja lähtee heti seuraamaan, sori kun tänään en päässy.
On tässä vielä paljon tekemistä ja koettavaa, mutta kuten sanottu elämä on yhtä vuoristorataa, suru on, mutta jos jotain hyvää tapahtuu niin siitä/niistä olen todella iloinen ja kiitollinen.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Viikonloppu alkoi. Kun vielä on tälle päivälle jo pari tuntia pyöräilyä josta suurimman osan sai kaiken lisäksi työajaksi (infoa luureista kuunnellen) niin mikäs tässä. Hartiat vaan jumittaa / on kipeät ikävästi. Tuli eilisestä salitreenistä jota ei reppu selässä pyöräily auttanut tai konttorityö myöskään.

Kirjoitettu

^ venyttelyä; kädet eteen kulmaan että kämmenet on yhdessä ja suoristus taaksepäin niin pitkälle kun saat.

Nahkis sentään..Entosphenus tridentatus ~ tai Rutilus rutilus (särki)  sentään

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Vuoteen kolmannet, ja 3 kuukauteen toiset massiiviset YT:t missä jengiä kannettu ulos ovista ja ikkunoista... Päivällä tuli ilmoitus että sää saat jatkaa duunia. Se sai hyvälle tuulelle. On stna kireelle vedetty ruuvi... Voi jatkaa siis venymistä ja öiden valvomista inkkareiden kanssa jne. Huh.

Tosin kohta vituttaa ku toi YT viini alkaa jo loppua pullosta... Mut pakko oli korkata ulosleimauksen jälkeen puteli.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Rankkaa on tää YT homma. Ei oo leikin asioita hitto. Yhdellä kertaa joku aika sitten lähikolleega sai kenkää, tosi hyvä tyyppi. Pomo oli sanonut että nyt ulos ovesta niin tämä sanoi että ei tarvii vaivata, Vesa vie mut ulos. Siinä sit mä vein tämän ulos ja käteltiin ovella että kiva oli tuntea sen 20v tms ja hyvää jatkoa. Mä lampsin takaisin työpisteelleni ja muutaman kk jälkeen tästä luin ko kolleegan kuolinilmoituksen lehdestä jossa lapset kaipaa sitä... Oli potkut ottanut sen verta koville että henki meni. Rankkaa on tämä YT homma. Ja vitun OrpoPurra tekee vaan paskaa jolla kurjistetaan lisää työttömiä. Haistakaa paska siis koko hallitus.

Kirjoitettu

Tuttua touhua edellisestä elämästä, valitettavasti. En edes tiedä, monetko "neuvottelut" tuli käytyä, ei jaksanut enää laskea, kun jenkkilän apinoiden tultua kuvioihin ko. termi kärsi lievää voimakkaamman inflaation.

Kirjoitettu

Huomenta. Siis mikä topicci tämä nyt onkaaan.....kyllä se elämä siinä romahti kun peruspäiväraha-anomus evättiin.
Mutta hyvä laihdutushomma, hetkessä meni 3-4kg ( täyttäny sitä lomaketta jossa lasketaan mielialapisteitä, aika paha jos 5kg olisi menny, lähtöpaino  46kg....) Tehny hirmu vaikeeta sopeutua kaikkiin ikäviin hommiin....yhden asian  kun saa käsiteltyä niin toinen ei-kiva-uutinen tulee. Mutta en ole edes ajatellu tekeväni itelle "sitä" luotan Luojaani että Hän hoitaa hommansa. Työkyvyttömyyyseläkkkeen hakeminen on niin vaiketa että ehkä nyt antaa vaan olla. Mielialalääke? mitä se muka auttaa kun asian ydin on se että miten rahat riittää? Lottovoitto korjaisi kaiken hetkessä.

No pankkikortti tuli ja ilmoitin  rappukäytävässä että " olen iloinen, olkaa tekin, tsemiä  !" kun olen tämmöinen hössö sösssijä...

Lintuharrastuksessa olen ottanu ihan oman linjani - mä seuraan lokkeja ja varista. Varis kun tunnistaa mut heti ja seuraa mennessäni lokkikuvauspaikalle 😄  makupaloja odottaen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.