Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Vinkki että soita sanomalehteen ja sano että haluut alennusta. Sain lähes 200 pois vuositilauksesta.. no huh huh...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lähetysvahvistus yhdestä paketista Espanjasta. Kuulemma viikon päästä perillä tästä päivästä. Ainut että odottelee jo paketti Klaukkalan Cittarissa noutoa. :D

Kirjoitettu
22 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

S-ryhmän ruokaroboteille teipattu halloween aiheisesti kurpitsa naama, vähän kapia tarra mutta kuitenkin hymyilytti kun tuli ekaa kertaa äsken vastaan.

Yx päivä kaksi s-robottia oli parkissa - eri risteyksessä.  Suojatie oli juuri ylitetty ja jatko taisi olla harkinnassa. Kovin nihkeältä näytti jatkamishalukkuus.

Kirjoitettu

Näin maalaisena tollaset on jotain sci-fiä vaan, niin sanokaas tuleeko ne sit hissillä kotiovelle tuomaan murkinat vai dumppaako alaovelle vai kuis? Kuulostaa ihan järjettömältä systeemiltä btw. 

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Yx päivä kaksi s-robottia oli parkissa - eri risteyksessä.  Suojatie oli juuri ylitetty ja jatko taisi olla harkinnassa. Kovin nihkeältä näytti jatkamishalukkuus.

Joo niillä näkyy tulevan sellaisia stoppeja välillä ihan suorallakin kelvillä ja joka risteyksessä pysähtyvät ennen tien ylitystä, pitäisi ehkä joskus testata miten kauan menee tilauksen tekemisestä kun se on ovella, veikkaan että nopeammin kävisin itse tuossa 500m päässä shoppailemassa.

Kirjoitettu
59 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Näin maalaisena tollaset on jotain sci-fiä vaan, niin sanokaas tuleeko ne sit hissillä kotiovelle tuomaan murkinat vai dumppaako alaovelle vai kuis? Kuulostaa ihan järjettömältä systeemiltä btw. 

Ne ajaa vissiin pihaan tai jää jalkakäytävälle, en ole ihan varma kun en ole kokeillut, sitten sulle tulee ilmotus että olen perillä ja käyt hakemassa robotin kyydistä tavarat.

ja muistelisin lukeneeni jostain että sovelluksen avulla avataan se luukku niin ei pysty naapuri viemään eväitä.

Muokattu: , käyttäjä: Nickname
Lisätty löpinää

Kirjoitettu

Poika on löytänyt vanhan Suomipunkin! Aivan pähkinöinä; marmattaa nyt meille vanhuksille, että emme ole kertoneet ja jopa levyjäkin omistatte... No, et kysynyt🤣

Kirjoitettu

Mä kuuntelen säännöllisen epäsäännöllisesti "uuden aallon tekijöitä" ja osa on ihan jees, suurin osa synnyttää myötähäpeää. Muistojahan noihin liittyy lähinnä. 

Kirjoitettu
16.10.2024 klo 17.52, Nickname kirjoitti:

Ne ajaa vissiin pihaan tai jää jalkakäytävälle, en ole ihan varma kun en ole kokeillut, sitten sulle tulee ilmotus että olen perillä ja käyt hakemassa robotin kyydistä tavarat.

ja muistelisin lukeneeni jostain että sovelluksen avulla avataan se luukku niin ei pysty naapuri viemään eväitä.

Joo ne näyttää tulevan lähimmälle jalkakäytävän kohdalle toivottua osoitetta ja sitten tosiaan sovelluksen avulla tilaaja saa sen luukun lukituksen auki. 

Ja samoja havaintoja, että ihmeen paljon pysähtelevät täysin suoralla leveällä kevyenliilenteenväylällä vaikka ketään muita kulkijoita ei näy lähistöllä. Jollain tavoin sympaattisen näköisiä ovat. Itse en ole tilannut mutta tuossa n. 500 metrin päässä olen nähnyt niitä kulkemassa joten saattais pystyä tilaamaan meillekin. Lähin alepa jonka suunnilta se vissiin saapuis on ainakin 1,5 km päässä ja matkalla on paljon risteyksiä. Melkoisen ajan ottais kyllä saapua veikkaan. 

Kirjoitettu

Tuolla nuita on aina suojatiellä odottelemassa ylitystä. Kuuluuko auton pysähtyä ja antaa esteetön ylitys, vai kirjoittaako paikalle osuessaan Palsternakka sakkolapun?

Sitä vaan, kun tuo hökötys ei sieltä kumminkaan tule, vaikka sille tietä antaisit.

Kirjoitettu

Viikko takaperin velipojan rouva esitteli Tamperseen levymyymälästä hankkimaansa iskemätöntä Pink Floydin The Wall-lp:n uusintapainosta. Arvostan hänenkin suhtautumista asiaan, oli isänsä duunin vuoksi Moskovan keikalla -89. Pikkuveljeni on hankkinut uuden vinyylisorvin. Hän peri taannoin isävainaamme jazz-kokoelman levysoittimesta luovuttuaan. Molemmat lapsenikin ovat (ainakin työ-yhteisöni mielestä) aivopestyjä asialle.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Vintage-poppivehkeiden sweetspot, myös isommalla teholla. Styrkkari "vain" 2x100W/8Ohmia; mutta 2x200W/4Ohm, eikä pursketehokaan kyykkää ennen 1 ohmin kuormaa. Nuo vanhan liiton hitsausmuuntajat ovat upeita laitteita. Hakkurilähteisillä toki päästään parempiin hyötysuhteisiin, raaka voima on ehkä nykyään aliarvostettua, mutta sisäinen luolamies audiomaailmasssa luottaa yhä perinteisiin.

Pöntöt tietysti herkempää mallia, kitarasovituksella ja lasketulla alarajalla. Ihan itse äpösteltynä. Otin vähän riskiä taannoin tuon alarajan ja kotelon virityksen/refleksiputken kanssa. Testilevy poisti epäluulot, toisaalta jakosuotimen sielunelämää piti hieman oikaista yläkeskiäänien taajuuksilla Philipsin elementin vuoksi. Hyvä elukka tuokin Philips on yhä, bassot ovat vaihtuneet Vifa:n tekeleistä alkuperäisiin SEAS-merkkisiin. Suotimissa on siirrytty säröttömiin keloihin ja sijoittelussa on otettu huomioon induktiiviset 90 asteen estot. Rouva ei arvosta ysärin dinoja sisustuksellisesti, äänimaailma kelpaa kylläkin. Nuo muinaispömpelit ovat minun kolmas lapsi-osastoa.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte
vuosikymmen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.