Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 20251 vuosi NO NYT EI TODELLAKAAN V**ta. On jo leposärkyä polvessa mutta perjantaina meen polvi-ortopedille. Jouduin käymään apteekissa ostaan "tee-se-itse" paikkaa kun yksi impantin se ruuvi ( kierteinen) hiertää. Kuume jatkuu. Kävin samalla A-marketissa, ja vein linnuille vielä rouheet ( autolla, huoltoajo sallittu). Mutta mä sain sen arvonimen, LEGENDAN. Kiitos, kiitos 😄 ja kyllä noista vaivoista rahalla selvitään. Mä olen niin iloinen - ikävä kyllä unohdin ostaa kakun mutta ostan huomena ja tarjoon teillekin. Tänään tarjoon "vaan" kirsikkalikööriä ( saa terästettynäkin jos haluaa). Ja keskityn hyviin asioihin, sillä niitä on ollu, on, ja tulee olemaan. Ja laitan tän päivän kalenteriin kevätjuhlapäiväksi. Muokattu: 26. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu tarjoilua
Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 20251 vuosi Harvoin mutta tänään kävi kone kierroksilla... 🤬 Lava, jonka luulin olevan viime viikolla USAsta Suomeen tulleen kontin kyydissä, ei olekaan siellä vaan konttiyrittäjä totesi näin 1½ kuukauden jälkeen, että ei tiedä missä se on. No selvis, että se on liikkunut jenkeissä oikealla osoitteella, mutta mun nimellä sen konttifirman nimen sijaan. Se on vastaanotettu kyllä siellä missä pitikin, mutta ei tullut nyt kuitenkaan vielä tolla kontilla Suomeen. Tässä korpeaa se, etten itse varmistanut ko firmalta, kun näin että seurannan mukaan se oli otettu vastaan, että onko kaikki OK. Silloin se olis ollut tuoreessa muistissa ja pystytty korjaamaan vielä kyytiin. Paskin tilanne on se, jos sitä ei löydy, koska siinä oli kuitenkin rahaa kiinni aika läjä. Jos se löytyy jostain varaston nurkasta ja tulee seuraavalla kontilla kesäkuussa, niin se on tässä tilanteessa ihan OK... Ei pitäis olettaa mitään... Kunhan löytyy, niin se on pääasia. Onneks siitä on hyvät vastaanottajan allekirjoittamat dokumentit, joten uskon, että tää vielä kääntyy hyväksi.
Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ tsemiä, mä lopetan netistä tilaamisen kun menee senverta vaikeeksi että pitää olla joku pirun sovellus että saa paketin automaatista. Onneksi laittoivat sen kirppari Ropellin vastaanottopisteeseen.
Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 20251 vuosi 11 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Ootko kokeillut hopeapitoisia lappuja ? Niitä saa sekä irrallaan että laastareihin integroituina. Lähinnä siis tulehduksiin. Isoa lappua voi saksia osiin, niin pakkaus kestää pitempään. Tuote on tuttu, ei ole omia kokemuksia, kun ei ole ollut ihon tulehdusvaivoja sinällään murrosiän jälkeen.
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 20251 vuosi Jep. Eläinlääkärin päivystyksessä odottelen vuoroa eli rahanmenoa. Pieni vekki tuli sinänsä vain onneksi jalkaan kun koiran toilailu oli kyllä typerä. Hyppäsi jostain syystä puolimetrisen betonikaiteen yli jonka takana odotti lähes 2 m pudotus asfaltille. Se ei jotenkin vissiin tajunnut, että kaiteen takana oli se pudotus. Joudun kyselee laitetaanko tikkejä vai paraneeko itaestään. Satasia maksanee kysyminenkin.
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 20251 vuosi Eläinlääkintäala on korjannut hinnastojaan oikein kunnolla. Tuotantopuoli on vielä jossain rajoissa, mutta lemmikkipuoli ei oo.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi 320 euroa maksoi haava-alueen karvanajelu, haavanpuhdistus, kolmen päivän tulehduskipulääke ja desinfiointiaine (sekä ne lääkärinpalkkiot, toimistomaksut ym).
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi Eikö laitettu tikkejä ? Tulehduskipulääke ei ole mitään. Se ei torju myöhempää tulehdusta. Kukkasumuttimella 32 % suomiviinaa ajaa saman asian. Melkoista huijausta. Tuossa on Ruokaviraston moniste eläinten mikrobilääkityksestä. Siis entisen Eviran laatima pläjäys. Tää on lähes parasta, mitä ko. virasto voi tarjota alalle. Kissat ja koirat on mukana. Tätä voi silmäillä, vaikkei olisikaan vielä infektiota hoitamassa. Tuotantoeläinpuolella kaikki eläinlääkäritkään eivät älyä käyttää tätä. (PS. Aina valittava ensisijainen hoito.) Muokattu: 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi Olen jo vousia sitten ottanut käyttöön eri viranomaisten sähköiset palvelut ja viimeksi suomi.fissä valinta, että viranomaiskirjeet sinne. Tästä huolimatta Traficom lähetti paperikirjeen lääkärintodistuksen toimittamista kytille. Pitäs tehä kantelu oikeuskanslistille.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi Sen on täytynyt olla huijauskirje! Laput kun kuuluu toimittaa Trafille katsastuskonttoriin.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi Ei. Lähes pilvetön sää, lämpötila 22 astetta, palmunlehvät heiluu hieman kevyessä tuulenvireessä. Terassille paistaa ilta-aurinko.Olut maksoi 1,15 tölkki hotellin minimarketissa jos otti kylmän ja euron kpl jos otti lämpimiä sixpäckin (huoneessa jääkaappi).
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi Ostin kun halvalla sai, litran pänikän shimano mineraaliöljyä. Nyt kun olisi tarvetta vaihtaa öljyt jarruihin, ei pänikkää löydy mistään.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi 30.3.2025 klo 19.19, Densen kirjoitti: Ei. Lähes pilvetön sää, lämpötila 22 astetta, palmunlehvät heiluu hieman kevyessä tuulenvireessä. Terassille paistaa ilta-aurinko.Olut maksoi 1,15 tölkki hotellin minimarketissa jos otti kylmän ja euron kpl jos otti lämpimiä sixpäckin (huoneessa jääkaappi). Ei nyt ihan sama 16 astetta, mutta t-paidassa patsastelin pihalla... huomenna sitten kylmenee ja luntakin voi tulla taas. Mutta ei nämä säät kyllä vituta. Sen sijaan K-raudan asiakaspalvelu vituttaa: venttailin tossa pari päivää sitten myyjää palvelemaan, ne liikkuvat ja toimivat "Uuno rautakaupassa"-nopeudella (näinköhän esikuva on K-raudan myyjä?). Jo noin 20min odottelun jälkeen myyjä vapautuu... ryhtyy kuitenkin istumaan näytön ääreen, ei tosin tee mitään. Paikalle pelmahtaa 2 vanhaa tsybyä jotka rupeavat tuttavallisesti jututtamaan myyjää, joka kohta jo kertookin mökkitien sen hetkisestä kunnosta... no, toinen maatuskoista kääntää ovelasti aiheen "akkuporakonetta"-juttuun. Meitä on jonossa 3 ennen häntä. Myyjähän käy palvelemaan tätä. Olin jo avaamassa suutani, mutta toinen myyjä tuli ja palveli allerkirjoittanutta. Tosin ei tiennyt mistään mitään ja asia ei selvinnyt. 2000-luvun alussa kun meni K-rautaan ja avasi suunsa, niin myyjä huusi ennen kun ehti kysyä mitään "ei meillä ole", sitten tuli joku outo hyvä hetki, homma toimi noin 10 vuotta... nyt taas ollaan tässä itänaapurihenkisessä asiakaspalvelussa.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi ^ Kaikkien rautakauppojen palvelut tatittavat otsan hyvin nopeasti; noutopihat ovat pääsääntöisesti helvetin esikartanoita. Se, ehkä nähty "asiakaspalvelija" kapuaa asiakkaan havaittuaan trukkiinsa ja katoaa kumia polttaen horisontin taakse. Bauhaus on kyllä ollut positiivinen kokemus palvelun suhteen, myös siellä noudettavan/lastattavan tavaran puolella.
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi Biltema kannattaa lisätä käypäisten rautakauppojen luetteloon, esim. kiinnikkeitä (kulmarautaviritelmiä) ja viemärin mutkia on vähintään tyydyttävä valikoima. Muutoin mä katsastan aina Byggmaxin ensimmäisenä, mm. laastit. Ovat vaan pakana supistaneet Suomen myymälöiden valikoimaa. Satasen wc-istuin pitää hakea Ruotsista... Lahdessa ruuveja ja kiinnikkeitä tulee kysyä ensin markkinointi LAO Tuominen oy:ltä. Ulkoa päin hyvin pieni liike, mutta niillä on kellari. Urasa on kadonnut nyyh. Muokattu: 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään