Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 20251 vuosi Tuli äkkiä mieleen entinen lessu-naapuri kera seitsemän ADHD -lapsen.. kohtuu möly siinäkin. Vieläkin nousee karvat pystyyn, vaikka ovat olleet yli vuosikymmenen jo veke. Ah, tätä onnea kun on hiljaiset naapurit.
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 20251 vuosi Mulla meni tytär heittämään takapihalle koiralle keppiä sunnuntaina 8 aikaan niin komensin hänet takaisin sisälle ettei häiritse naapureita. Koira kun haukahtaa aina kerran pari jokaisen heiton välissä. Komentaa ilmeisesti häntä heittämään lisää. Se tekee samaa vaimolle mutta mulle jostain syystä ei.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Aamulla aloitin työajan alkaessa windows 11 -päivityksen. Ensin tuli neljä kertaa paketin lataamisvirhe, sitten varsinainen asennus käynnistyi ja valmista tuli noin vartti sitten. Ja tietysti asiaan kuuluu, että koko työpöytä on sotkettu ja kaikki käynnistyskuvakkeet ohjelmille pitää kaivaa uusiksi. Tämä on siis pakkopäivitys kun win 10 tuotetuki loppuu. Mä vihaan Microsoft Windowsia! Vihaan! VIHAAN!1!!!
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Jos kelit jätetään pois laskuista, niin eipä ihmeemmin vituta. Tai no, ahvenet jäi suurimmaksi osaksi nostamatta tältä vuotta, mutta sekin johtuu noista keleistä.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi No onneksi kelit saa mun puolesta olla mitä vaan, ei harmita. Paitsi jos on aurinkoista ja yli +20° niin ei kiva. Uuden tietokoneen ja auton osto tulee varmaan ajankohtaiseksi, mutta en ole ihan heti hamuamassa. Ensin auton katsastus ja korjaukset, 2000e on kumminkin eri kun 25 000e.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 1 tunti sitten, mgcc kirjoitti: Mä vihaan Microsoft Windowsia! Vihaan! VIHAAN!1!!! No mutta, toki päivitit sen loppuun työajalla eli saat jäätävät ylityörahat? 😎
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Aamulla aloitin työajan alkaessa windows 11 -päivityksen. Ensin tuli neljä kertaa paketin lataamisvirhe, sitten varsinainen asennus käynnistyi ja valmista tuli noin vartti sitten. Ja tietysti asiaan kuuluu, että koko työpöytä on sotkettu ja kaikki käynnistyskuvakkeet ohjelmille pitää kaivaa uusiksi. Tämä on siis pakkopäivitys kun win 10 tuotetuki loppuu. Mä vihaan Microsoft Windowsia! Vihaan! VIHAAN!1!!! En haluais olla se kaveri joka sanoo että "sen siitä saa kun jättää viimetinkaan" mutta vähän haluaisin kuitenkin, kannattaa lähtökohtasesti hoitaa päivitykset sillon kun sitä konetta ei välttämättä tarviis niin paljoo, se vähentää ahdistusta kummasti, toki sulla ollut näköjään aika paljon huonoa tuuriakin matkassa, mulla meni aikoinaan win11 asennus 15minuuttiin tai jotain siihen suuntaan.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Mä ratkaisin asian vaihtamalla työkonetta ja omaa konetta. Ei tarvii päivittää.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi 16 minutes ago, Nickname said: En haluais olla se kaveri joka sanoo että "sen siitä saa kun jättää viimetinkaan" mutta vähän haluaisin kuitenkin, kannattaa lähtökohtasesti hoitaa päivitykset sillon kun sitä konetta ei välttämättä tarviis niin paljoo, se vähentää ahdistusta kummasti, toki sulla ollut näköjään aika paljon huonoa tuuriakin matkassa, mulla meni aikoinaan win11 asennus 15minuuttiin tai jotain siihen suuntaan. Tässä on muutaman viikon "vapaaehtoinen" itse tehtävä päivitys. Työnantajan palveluntarjoaja laittaa pakkoasennuksen toukokuun lopussa, joten ajoissa tässä ollaan liikkeellä.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Rouvan työkoneeseen tuli pakkopäivitys viime viikolla, vajaat kolme tuntia taisi vierähtää koko savotassa etänä. edit. laite menee liisarina vaihtoon syksyllä. Muokattu: 7. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi ...eh, mä en edes osaa "päivittää". Ja sitten muka "etätöitä kotona yrittäjänä" ... ( enkä esitä tai yritä esittää tyhmää, en oikeesti osaa.....oikeestaan yhtään mitään ) Muokattu: 8. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Ei noita varmaan kukaan ole osannut syntyessään, kaikki ne on opetellut. Siitä vaan räplämään. Reenaat (huomaa kotoisa Tampereen murre) vaa yhtäpaljon ku tempomista, niin eiköhän sieltä joku päivitys tupsahda. Sit voit päivittää 300 päivää putkeen nukkumatta ja muita urosuorituksia 😄
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ en ole tamperelainen, vaan oikeesti valkeakoskelainen, satuin nyt saamaan tätini kämpän Pirkkalasta. Ja olen tosi huono näitten digien kanssa. Puhelimena Nokia 6555. Ja huono oppimaan yhtään mitään paitsi ~~ Opin ajaan pyörällä vähä ennen kun ekaluokkalaisena kouluun, olin 6-vuotias. Uimaan opin itekseni 12-vuotiaana. Vaikka olin hiihdossa hyvä, johtui siittä että tavallaan juoksin suksilla, sauvoja en oppinu käyttään ollenkaan... Pyöräilin tosin jo 10-vuotiaana päivässä yhteensä satasen lenkin. Me ( isä ja minä )ostetaan uudet tietokoneet.
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ lyhyestä virsi kaunis. Ei v **** koska tämä ollut tosi....tai uskomattoman kiva päivä ja asioita saanu selvitettyä. Sulo hei, laittaisit mulle se legendan, silä olen oikeesti niin iloinen ja kiitollinen mitä nyt on tapahtunu ja mistä olen selvinny. Todellakin kiittäny Luojaani, vaikka en pyöräilisi enää ikinä, on silti olo että luonto auttaa. Ei ole yhtään valittamisen aihetta, kuten sanottu ainoastaan kiitollisuutta. Muokattu: 9. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu kirjoituswihre
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään