Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

#¤% sentään, soitin veljelleni ja kiitin hienosta vappukonsetista.
Ja kerroin huoleni isäni autollaajamisesta, ei ymmärretä parkkipaikka-ohjausta eikä nopeusrajoituksia ja punaistakin päiten vielä....
Ja sitten tulee äiteeltä haukkuja. Mä olen vaan huolissani !

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Kari Suomalainen lajitteli mummoja. Kuolemanmummo käy kirkossa ja köhii ristinkuvia. Legenda on ihan eri asia.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^ mä en ole mummo enkä sellaiseksi koskaan tulekaan. Akka tai ämmä, tai "ikäneito". Piruvie kun nimitellään Rouva Iisakkila...kaikki miehet on herroja, mutta kaikki naispuoliset ei ole rouvia.

Kirjoitettu

Hieman, Finnairin  tuleva kyyti täältä Hki-Vantaalle on jo lähtiessä myöhässä, vanhukset saavat ravata vilkkaasti jatkolennolle...

Kirjoitettu

Dementia ja kuurous sentään. TAAS unohdin aktivoida herätyskellon, enkä heränny kun pyysin äiteetä soittaan kun euroviisukarsinta alkaa.
Ja missä silmälasit.......no ne löytyi soffantyynyjen välistä.

Kirjoitettu

No, vähäsen. Menin ämpärin kanssa sitten viimein niitä silakoita - mutta eihän siellä enää mitään ollut. Oli loppunut jo puolilta päivin ja olin paikalla varttia vaille yksi.

Kyliltä sitten vankkurista savustettua lohta, 28 €/kg. Ainoa maksutapa käteisellä ja ilman kuittia. Aika paljon pimeänä myydystä kalasta.

Perse.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Ei ollu, mutta Helsginrannassa oli viikko takaperin, että 10-12 ilman säävarausta. Olis kai itse pitänyt siitä tajuta. Kylillä ämmät höpisi, että olis kesken loppunut. Täytyy jäädä kuulolle, että missä ehkä ensi lauantaina.

Kirjoitettu

Jonnet ei tiedä, että suolasilakasta tulee paljon hyvempää, jos saa fisut suoraan rannasta suolatiinuun. Viikon kestävä logistiikkaketju, vaikka kylmänäkin, vaikuttaa fisun laatuun. Meriantura on merkillinen poikkeus kaloissa, se on parhaimmillaan päivä-kaksi rigor mortisin laukeamisen jälkeen.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
25 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti:

Huonosti käyttäytyvät kiinalaiset ja niitä on paljon. Toki päinvastaisiakin tapauksia löytyy.

Eikö ne oo vieläkään oppinut mitään 16:ssa vuodessa? Kahden viikon häämätkan pari viimeistä päivää oli katastroofi aikoinaan kun kiinalaisseurue tuli hotellille. Ei jumalauta miten sekopäistä sakkia. Huh. Ei siis mitään käytöstapoja. Varastivat livekokin kynsistä raakoja kaloja kun kokki yritti niitä paistaa asiakkaille, marssivat keittiöön varastamaan tavaroita, uivat uima-altaissa päällysvaatteet päällä jne. Hotellin henkilökuntakin oli hätää kärsimässä ja ohjasi meidät länsimaiset turistit erilliseen tilaan syömäänkin ettei tarvii niitä peeloja väistellä. Kerran jouduin itsekin nostamaan tyyliin ryntäistä jotain peeloa kun alkoi suoraan etuilla kun olin jo omaa ruokaani ottamassa. Nostin tyypin syrjään ja "Wait here you idiot!".

Kirjoitettu

Ja kukas se teistä ajeli hopeanharmaalla Hondalla...mä olin jo siinä Partolan pienessä ( siis tosipieni) liikenneympyriäisessä kun tää kiilaa eteen, mun pitää jarruttaa. Annan äänimerkin.
Ja ajelen perässä, samoihin punasiin valoihin - ja sitten tää ei meinannu jaksaa lähteä kun vihreet vaihtui, annoin piruuttanikin äänimerkin. Sieltä tuli "käsimerkki" ja niin tuli täältäkin. Muuten nauratti, mutta se kiilaaminen liikenneympyriäisessä oli aika paha.

Liikeidea: niitä ajokorttitodistuksia pitäisi saada antaa/evätä tuolla tien päällä, eikä toimistossa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.