Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi Nyt sitten ....voitaisko ottaa Hammurabin Laki käyttöön.... Iltiksen uutinen jota en pysty katsomaan...."nainen" ( keskenkasvuinen sydämetön julmatar ) laittoi kesykyyhkyn mikroon. https://www.iltalehti.fi/palat/1b9a33f9-df53-4c33-b46a-83101f5a1725
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi 15 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Nyt olen hiukan erimieltä Jopotuisen kanssa. Jos mua vituttaa tänä 1v3kk kestänyt tenniskyynärpää niin kerron siitä vitutusketjussa: Vittu kun vituttaa tää tenniskyynärpää mikä vaan ei ota parantuakseen, mennyt taas huonompaan päin! Noin. Vitutus vitutusketjussa. 🙂 Edit: Toki jos kertoisin tenniskyynärpäästäni ilman vitutusta niin sit tämä olisi väärä ketju! Kerropa, VesaP, käytätkö hiirtä bittipuimurihommissa ja onko tuo t-k*rpä samassa kädessä? Muokattu: 24. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi Kylläpä hyvinkin, syksyllä vaihtunut (kilpailutettu) alueurakoitsija osoittautui juurikin siksi halvimmalla huonoiten tekijäksi/tekemättä jättäjäksi. Tuleepahan matalalla vajaavetoisella haastetta iltapäivän työmatkailuun... Tälle epatolle on vielä annettu neljän vuoden soppari; kai sen voi perua, jos työ on ala-arvoista?
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi 20 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Nyt olen hiukan erimieltä Jopotuisen kanssa. Jos mua vituttaa tänä 1v3kk kestänyt tenniskyynärpää niin kerron siitä vitutusketjussa: Vittu kun vituttaa tää tenniskyynärpää mikä vaan ei ota parantuakseen, mennyt taas huonompaan päin! Noin. Vitutus vitutusketjussa. 🙂 Edit: Toki jos kertoisin tenniskyynärpäästäni ilman vitutusta niin sit tämä olisi väärä ketju! No mulla sama oikeanpuoleisen kyljen kanssa. Kaaduttuani pepulleen, oikeanpuoleinen kylki alkoi jälleen kipuilla, eikä ota parantuakseen. Kipu on siinä oikeastaan koko ajan. Kämmenenkokoinen kosketusarka alue kainalosta alaspäin. Katsoo jääkaappia, oli aika kun ei meinannu mahtua ja nyt on sillee melkoisen tyhjä, pakkasessa on kalaa ahvenfile, nieriä- ja lohipala. Maksapihvi ja riistakäristystä, puolukoita ja sitten sekalaista ruoka-apujonosta saatua, makkarapaketti mutta ei sitä makkaraa pysty syömään kun kerran viikossa. Joutunu pienentämään ruokalautasen kokoa entisestäänkin. Silti, yritän tehdä asioita jotka tuottaa iloa, joskus se maksaa ( esim. Tiede&Luonto-lehti) mutta mun mielestä pitää yrittää aktivoida aivoja ja lukea, kerrannu kalojen ja lintujen tieteellisiä nimiä, muutama mapillinen nahkiaistietoutta ( englanniksi) olisi myös kiva saada "Lokki Joonatan"-kirja alkuperäiskielellä.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi Hieno porsaanreikä: myös vituttamattomat vammat ja muut voi tilittää täällä, kun toteaa että "ei vituta" 😄
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi 3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: ^ Eikä vituta yhtään??! Jos tänne jotain kirjoitan, se on sellaista jonka voin sanoa vastatustenkin, ja toisekseen tarkoitan mitä sanon. Kylkikipu on ainut kun haittaa. Mä olen itse asiassa kyllästyny koko ruokaan. Tänään on keitto & leivospäivä.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi 23 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Kylläpä hyvinkin, syksyllä vaihtunut (kilpailutettu) alueurakoitsija osoittautui juurikin siksi halvimmalla huonoiten tekijäksi/tekemättä jättäjäksi. Tuleepahan matalalla vajaavetoisella haastetta iltapäivän työmatkailuun... Tälle epatolle on vielä annettu neljän vuoden soppari; kai sen voi perua, jos työ on ala-arvoista? Voi perse tuota touhua. Tänään yrittivät traktorin takalanalla poistaa/tasoittaa 20cm paksua reikäistä jääpolannetta, no yllättäen ei onnistunut. Huvittavin oli kuitenkin seuraavaksi kulkenut linkoyksikkö, aivan turhaan. En edes halua kuvitella, millaisen vallin tuo linko olisi saanut märästä sohjosta pihaliittymään.
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi No, mennään tätä kautta että kun ei kuumeen, kihtivarpaan ja kylkikivun takia oikei mitään tehdä voi - sataa kaatamalla vettä että eipä tarvitte lähteä edes kävelylle. Harmittaisi jos olisi aurinkoinen talvinen päivä.
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi Näistä on paljon ollu, vanhusten päivätoiminta etänä, terveydenhuollon maksujen korotus aika reippaasti sairaalan polilla +20e lisää. Aamu-uutisissa opiskelijalla ei ole varaa ostaa ruokaa jos tulee lääkärissäkäynti. Meillä Wanhan Liiton kökkelöillä ei ole laitteita ( älyttömyyspuhelin) eikä osaamista kaikenmaailman äppejä/appeja tjsp, boikotoin Lidliä kun siellä ne tarjoukset on "vain äpillä" samoin Teboilia kun sielläkin etukortti toimii vain jollan pirun "äpillä". Edellispäivän "turinatuokiossa" kyllä siellä juuri näistä asioista harmiteltiin, minä olen siellä ainut "nuori", mutta vanhemmat tuntevat että Pirha haluaa eliminoida heidät, kun palvelua ei saa. Muokattu: 26. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu menee tässä päivät sekaisin...
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi App(i) tulee sanasta application eli sovellus. Se on tätä parempaa suomea, mikä on levinnyt pääkaupungista koko maahan. OMG ! Muokattu: 26. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi 9 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Tänään yrittivät traktorin takalanalla poistaa/tasoittaa 20cm paksua reikäistä jääpolannetta, no yllättäen ei onnistunut. Huvittavin oli kuitenkin seuraavaksi kulkenut linkoyksikkö, aivan turhaan. Ovatko antaneet sopimuksen jollekin kädettömälle isännälle, jolla on talvisin aikaa ? Jää tottelee vain voimaa eli pelissä pitää olla kokoa ja massaa. Karhu, joskus kuorma-auton aluslevy riittää.
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: sataa kaatamalla vettä Lucky you! Täällä tulee taivaan täydeltä lunta. 🤬
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Ovatko antaneet sopimuksen jollekin kädettömälle isännälle, jolla on talvisin aikaa ? Ei, niitäkin on vuosien saatossa ollut. Tuo on ihan alan yrittäjä.
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 24.2.2025 klo 23.45, Köfte kirjoitti: Kerropa, VesaP, käytätkö hiirtä bittipuimurihommissa ja onko tuo t-k*rpä samassa kädessä? Juu, on hiirikäsi. Vika tuli ihan muulla kun hiirellä tosin, mutta ei varmaan auta sen paranemisessa nyt sitten kun siirrän bittejä päivät pitkät tällä kipeellä kädellä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään