Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vituttaako?

Featured Replies

Kirjoitettu

Kihtihän se tästä vielä puuttui. Kaikki jalkavaivat nyt nimenomaan vasemmassa tassussa (vaivaisenluuvaiva ja neulaan astuminen ja isovarpaan kihti) lisäksi tuntuu että oikean kyljen vamma vaan pahenee.
Aamupuuro ei ollu hyvä vaihtoehto, tykkään enempi leivästä ( saa syödä pitempään )

• Viestejä 3.1k
  • Katselut 290.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei enää niin paljoa, kun löysin ignore-knapin... 😂

• Alat tekemään esim. kevytyrittäjänä noita todistuksia pelkästään.  Joku edullinen vuokratila sellaisesta paikasta, johon pääsee autolla viereen ja sopiva hinta, niin saat tehdä noita niin paljon kuin

• No toki! Täällä keskustelu on suht järkevää ilman besserwisseröintiä yleensä. Ainut vaan että oikein spesificiin ongelmatilanteisiin ei välttämättä apuja tule kun pienestä väkijoukosta harva on törmän

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ eikun se tulee aika-ajoin, ruokailulla ei ole ikuna ollut mitään tekemistä sen kanssa ( ei kalan nahkaa syödä...), pikemminkin nestehukalla ( ajelin joskus muinoin pitkiä lenkkejä ja se mun lenkillä juomiseni on ollu aika vähäistä jos ollenkaan...) mutta ei tämä ny haittaa, kävelin äskö kauppaan ja takas, ja nyt nukkekuvaamaan.

Mutta tarkennuksena vielä, tällä hetkellä taloudellinen tilanne ei ole se mikä eniten haittaa, vaan terveydentila, ja siinä kihti on kyllä todella pieni vaiva.

No, onhan tässä se hyvä että kaikki vasemman tassun vaivat on samalla alueella, eli kylmägeelijääpussi hoitaa niitä kaikkia 😅

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
jotain hyvääkin...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Eipä tuo nyt pahemmin vituttele. Elämä on laiffii ja silleen.

Kirjoitettu
19.2.2025 klo 09.42, Jopotuinen kirjoitti:

Eikös tuo ole niitä ylemmän luokan vaivoja, että sillä voi vaikka kehuarestolla?

😂 ja nyt mä vasta honasin "ylemmän luokan"....joo ja nahkiaisetkin on "herrojen herkkua"

Joskus kun ajelin niitä pitkiä lenkkejä kihti kesti puolisen vuotta enkä jaksanu enää ottaa kipulääkettä, "onneksi" kun varpaita alkoi paleleen niin eipä kihtikään tuntunu.
( tämä on vaarallista sanoa...) mutta nyt on alkanu buranalla helpottaan.

Kirjoitettu

^ mutta kun ei ole. Olen kuullu että joillain kihti tulee suklaasta, tai tomaatista. Mulle se on ehdottomasti nestehukasta, ja sitä nestehukkaa on itkemisen muodossa ollu "aika paljo".
Kalaa olen syöny tässä aika vähän, ja nahkiaisia viimeksi 23.12. 2024.

Kirjoitettu

Ohuesti. Mulla on sekä st1 ja Teboilin kanta-asiakaskortit joilla saa inasen alennusta bensasta.
Koska edessä on Kotkan reissu niin olen kyttäillyt koska bensu on 1,6 alkuinen, tankkaan silloin.
No tänään oli ja kävin kassalla maksamassa, laitoin sen etukortin....myyjä kysyi olenko aktivoinut kortin ??? anteeksi mitä, on tämä aiemmin toiminut etukorttina.
Muutama viikko sitten se uudistui siten että kortti pitää aktivoida jollain ( piruvie näitä ihme "ruudukkoja" ) apilla. Totesin että minulla ei ole äly(ttömyys)puhelinta, onnistuuko tietokoneella? ei onnistu. No ei sitten, totesin että tämmöinen vanha ihminen näistä mitään ymmärrä.
No, bensa oli silti edullisempaa kuin st1 ilman sitä alennustakin.
Yritän kyllä hoitaa kauppa- tai muut lyhyehkön matkan asiat kävellen, toivottavasti pidemmät matkat joskus pyöräillen.

Juuri oli telkkarissa uutisissa miten monet vanhat, vammaiset tai varattomat ( tai kaikkea näitä) vaarassa syrjäytyä yhteiskunnan palveluistakin kun ei ole osaamista, tai laitetta, tai kumpaakaan ( kuten minä). Suurin osa vanhemmista ihmisistä kaipaa nimenomaan henkilökohtaista kanssakäymistä, esimerkiksi puhelinsoitto tai paikan päällä käynti.

Kirjoitettu

Mun olisi pitäny lähteä opiskelemaan meteorologiaa tai biologiaa. Se vaan oli Helsinki tai Jyväskylä ja olin liika sairas että olisin pärjänny niin kaukana kodista ja vanhemmistani, jouduin pitämään terveyssyistä muutekin 2 välivuotta.
Sillä ihan palturia noi meteorologit ( onpas vaikee sana..) ennustaa; vielä eilen että tänään olisi täysaurinkoista ja laittelin kuvausnuket & tarvikkeet valmiiksi.
Pskanmarjat, pilvistä ja sateista luvassa.

Ja fine, kihti siirtyi oikean jalan isovarpaaseen.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Nyt olen hiukan erimieltä Jopotuisen kanssa. Jos mua vituttaa tänä 1v3kk kestänyt tenniskyynärpää niin kerron siitä vitutusketjussa:

Vittu kun vituttaa tää tenniskyynärpää mikä vaan ei ota parantuakseen, mennyt taas huonompaan päin!

Noin. Vitutus vitutusketjussa. 🙂

Edit: Toki jos kertoisin tenniskyynärpäästäni ilman vitutusta niin sit tämä olisi väärä ketju!

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ainiin, ja vituttaa Garminin toiminta. Mikään niiden uusi/uudehko laite ei ole enää ohjannut ongelmitta Tacxin ensimmäisen sukupolven Neo traineria. Sama näköjään uudelle Edge1050:lla millä eilen illalla ekaa kertaa kokeilin terassilla traineria (nyt kun tuli taas "kesä"). Pätkii miten sattuu vastuksen säätö. Ja tämä on tarkoituksellista, jollain tavalla estävät tuon ekan sukupolven Neo:n käytön että jengi ostas uudemman. Mutta en vttu osta kun laite toimii ihan ok. Myöskin vanha Tacxin oma TTS4Advanced softa ohjaa ihan normaalisti laitetta (ja varmaan kaikenmaailman Zwiftit ja Trainerroadit jne toimisi myös normaalisti vaikka niitä en olekaan kokeillut). Ajoin sit eilen Italialaisien viinitilojen läpi kun vitutuksissani kävin läppärin ulos ja unohdin Garminilla ohjauksen. Paitsi että läppärin (100% täynnä oleva) akku riitti mahtavat 50min kunnes sammui kesken hyvän tykityksen. Sit katkes apinan selkäranka ja iskin romut kasaan 1h45min ajon jälkeen.

No, eiku uusiksi tänään tai huomenna, ja tällä kertaa virtajohtojen kanssa niin ensin loppuu virta äijästä kun tietokoneesta!

Edit: Saatto siinä taas naapurit ajatella tupakalla keuhkoja ulos köhiessään että on toi pöpi tuo VesaP kun tuolla suihkuverhojen takana terassilla grillikatoksessa vittua ja perkelettä kailottaa kun tappelin laitteiden kanssa. Kyllä, Grillikatoksen seininä toimii Ikean suihkuverhot jotka laitan kiinni kun alan ajamaan. Estää uteellisten pällistelyn ja ennenkaikkea tuulen! On nollakelissäkin kuin ajas kesällä...

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

No, annetaan sitten siimaa, että jos on sitä tuskaa tai vaivaa, sekä myös vitutusta niin sitten voi myös tänne. Mutta ei ilman vitusta.

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Vaivojen raportointi tuonne kupu ja tuska topikkiin, ei voivotella ihan joka paikassa. Siellä ne on muutkin vammaiset.

En ole kuule pitkään aikaan mitenkään voivotellu. Voi että kun on tämä vaiva....totean että jaha, siinä tultiin peppu edellä lattialle - mutta hei! en lyöny päätäni kirjahyllyn kulmaan!
Ja toteamuskin on se että tällä rahalla pitää toimeen tulla. Ei voivottelu. Tosiasian tunnistaminen ja tunnustaminen.
Olen tässä tullut entistäkin herkemmäksi, jos joku pienikin ( mulle iso) hyvä asia tapahtuu ( tiainen tulee ruokinnalle, saan otettua ok valokuvat, ystävä lähettää kortin ja pienen lahjan, saan sävellettyä&sanoitettua henkilökohtaisen laulun, saan vanhemmiltani pientä apua), olen niin iloinen että itku niistäkin tulee.

Kiitollisuus on paremminkin se sana. Olen kyllä ^ kiittänyt.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
kansii kiittää kun vielä voi

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.