Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Vituttaa. Ajoin tunti sit Shellin ohi ja 30km matkan jälkeen kotona muistin että mun yksi pesukoodi vanhenee parin päivän päästä. Stna, nyt joutuu käymään erikseen tuolla vartavasten vielä viimestään torstaina. Muokattu: 10. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 20251 vuosi Sääli ettei Linnatuuli ole Shell, muuten tosta voisi tehdä samantien kunnon reissun.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja No nyt vituttaa vieläkin enemmän. Tänään olis viimeinen päivä tuolle pesukoodille ja on sit tuo saatanan taivas rykässyt usean senttiä lunta maahan yön aikana ja loskakeli on aivan kauhee nyt. Voi vittu. Maanantaina olis ollut täysin kuiva ja sula keli kun ajoin Shellin ohi muistamatta koko vitun koodia. Nyt ärsyttää. Auto lienee LIKAISEMPI tuon pesureissun jälkeen mitä nyt tällä hetkellä tuolla pihassa kun se seisoo. Huoh. Tai sit annan koodin mennä vanhaksi. Joskus vielä vuosi sitten koodit toimi monta viikkoa loppupäivän jälkeenkin mutta senkin porsaanreiän ne perkuleet oli korjanneet kun tässä joku kk sitten ei suostunut toimimaan joku koodi mitä yritin käyttää joku 2vkoa vanhana.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20251 vuosi Mä pesetin työpaikalla käsinpesussa auton maanantaina. Kun olin katsonut, että tieto on kuivat, koko viikko poutaa ja sitten vielä pikkupakkanen kääntyy kovemmaksi pakkaseksi. Ja paskan marjat. Tuli ensin heti tiistaina se sentti lunta joka muuttui suolan voimasta kuraksi ja auto oli lian peitossa. Nyt sitten tuli vielä lisää. Nyt harkitsen pesetänkö taas huomenna uudelleen. Jos tuo luvattu 10 astetta pakkasta olis niin voi olla ettei suola enää tehoaisi ja auto pysyisi edes melkein puhtaana.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Vituttaa. Vissiin muillakin vanhenemassa alepäivänä ostetut koodit ku kävin KAHDELLA eri Hesan Shellillä ni molempiin olis ollu yli tunnin jonot joten vitut, menköönsä koodi vanhaksi. Tulin sit vitutusta lieventämään 180kw laturille niin tää lataa pakkasessa 25kwh nopeudella. Huoh. Tai nyt jo 32 speed. Huoh. Vähän jää vajaaksi laturin max 180 tehosta.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20251 vuosi ^ Positiivista on kuitenkin se että on enemmän aikaa lukea foorumia.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20251 vuosi Otin eilen korvakorut pois, ja äskön laitoin....korvakoru, ja just se nahkiaisenmuotoinen, tipahti lattialle. Mutta ei kertakaikkiaan löydy, olen rätin ja taskulampun kanssa käyny läpi koko eteisen alueen useaan otteeseen ( no tulihan pyyhittyä senkin alta...) ja heilutellu mattoa, ei vaan löydy ei. Koru on noin 1cm pituinen kullanvärinen. Ostin uudet.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20251 vuosi Taskulamppu auttaa kyllä, mutta sitä pitää suunnata vinosti lattian tasopinnan suuntaisesti, ei siis ylhäältä alas, niin varjo paljastaa sijainnin hetkessä.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20251 vuosi Toivoa ei ole menetetty. Mä löysin vaimon edellisessä fillarionnettomuudessa kadonneen kultaisen korvakorun viiden vuoden päästä kaatumispaikalta. Se oli siinä tienreunassa, mihin asfaltointi rajoittuu eli hädin tuskin soran puolella. 5 talvea lumiaurattu päältä.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20251 vuosi 4 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Taskulamppu auttaa kyllä, mutta sitä pitää suunnata vinosti lattian tasopinnan suuntaisesti, ei siis ylhäältä alas, niin varjo paljastaa sijainnin hetkessä. Suunnattu joka suuntaan, jaksoin jopa siirtää piironkia jos olisi sen piirongin jalan koloseen menny. Koska kuulin putoamiskolahduksen, koru ei ilmeisesti ole matolle mutta jonnekin se nyt on vaan luikerrellu. 2 tuntia olen sitä tänään etsiny, ja nyt - etsinnät lopetetettu tuloksettomina. Ostin Etsystä 1 samantyylisen korvakorun ( yht 14e ja tulee euroopasta) ja yhdellä nukeistani on samat korvakorut, laitan ostamani nukelle ja otan nukelta ( anteeksi) itelleni.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20251 vuosi Ei ole pudotessaan päätynytkään lattialle asti ja kamppeiden matkassa matkannut sitten ties mihin asti.
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20251 vuosi Kävin vielä läpi eteisen ( kuulin kun se korvakoru osui johonkin ) ei korvakorua. Lisäksi eilinen sippaus ja nyt oli aamulla huono olo, jäi aamupala puolitiehen. Lisäksi kun tulin kotiin ruoka-avusta, kävin hakeen kuvauspaikalle jääneen pyyheen. ???mitä ihmettä, koko se aallonmurtajan päätyalue oli jotain ihme sohjoa. Jäälautat näkyy alla, ei siitä uskalla ainakaan vähään aikaan ottaa kuvia. Ja siis puolet nukkeprojekteista epäonnistui, liian tummia ( mennyt iso-arvo 100...kun vakioarvot 200 ja valotus 1/200 sekä salama. ) Muokattu: 15. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20251 vuosi Voiei, olen tässä aika-ajoin katsonu Nakkilan Nahkiaispaistamon sivuja, mutta en sitten tällä viikolla.....ja siellä oli eilen paistopäivä ~ No, jospa ennen 1.4. tulisi vielä toinenkin paistopäivä, viime vuonna oli.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään