Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja On. Onko katsastettu Suomessa? Sitä haen että meneekö tollaset ahtimet täällä läpi?
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20233 vuotta ^tuo on niin vanha että ei taida olla ongelmia. Muokattu: 23. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20233 vuotta Suomalaisia kansallispukuja 1:6 koossa Minun ja äitini projekti. Joskus 90-luvulla Tampereen Rosendahlissa oli kansainvälinen Barbie-convention, ja jostain sain tiedon ja osallistuin kansallispukuisilla barbie-nukeillani. Voitin tuomarien valinta, ryhmä ja nukke-pariskunta-palkinnot, vain yleisönäänestys meni sellaisille röyhelöpukuisille ( suurin osa yleisöstä taisi olla lapsia) Puvut oli tasoa "ihan kiva" , tuo oikeanpuolimmainen kuva ( ja nukke) on yksi suosikeistani, suomalaista kesätunnelmaa täydellisimmillään. 2015 otettiin projekti esille, ja äitini teki uudet kansallispuvut niihin todella paneutuen. Se on joko Suomen Kansallismuseossa tai nukkemuseossa myös barbie-nukkeitten yllä olevia suomalaisia kansallispukuja ( nähnyt kuvia), mutta äitini tekemät on paljon hienompia ja tarkemmat yksityiskohdat. ( Lappi on valmiina ostettu, Tuukkala mun tekemäni) Tuuterin puku on yleisesti muinaispukujen jälkeen se arvostetuin ja suuritöisin puku. Siis todella paljon pientä kirjailua, myös tuo "ruokalappu" on täyteen kirjailtu. Vieressä suosikkinukkeni "Herkku" ja Kaukolan puku ( jollainen on itelläni) Nämä kansallispukunuket on sekä teko- että tunnearvoltaan minulle mittaamattoman arvokkaita.
Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 20233 vuotta 17 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: On. Onko katsastettu Suomessa? Sitä haen että meneekö tollaset ahtimet täällä läpi? On muutoskatsastettu, mutta ainahan noita joutuu vähän leimalle jumppaamaan. Matalampaa tötteröä etc niin ei katsastushenkilö valita.
Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^Asiaa!! Remmiahtimet on aina olleet sydäntä lähellä.
Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 20233 vuotta inspired by "The Musketeers" tv-sarjasta kausi2. Ukkeli on sarjan deRochefort ja ensimmäisessä kuvassa kuningatar Anne. Muskettisoturit on käsittääkseni alunperin barokkia, tämä sarja sijoittui aikaan ennen barokkia. Tein näitä ja keräilin kaikkia aseita yms. kun pikkutavarat vielä tuli tullitta. Naisten asuihin olen itse jotain koristelua tehnyt, kaulakorujen ristit on kultaa ja niissä on oikea timanttikin. ( näkyypä pienenä kuva....) valkoista mekkoa kantava on neitokainen jonka deRochefort maksoi näyttelemään kuningatarta. ja hän on sitten Ylikuningatar Veronique ( ei liity em. sarjaan) omaa tekoa on punainen alumekko. Kaulakorussa on useampikin timantti. Tiesin että liikkeeseen tulee timanttikorut 30% ale..
Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 20233 vuotta Tempokisulla astetta paremmat materiaalit kun meikäläisellä, 15000€ auto ja timantteja hienoja kuvia. 👍
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20233 vuotta Projekti Nightwish Tarja Turusen Nemo-takki on mielestäni maailman tyylikkäin esiintymisasu. Äitini ompeli tosi taidokkaan pienoismallin. Askartelin Tuomakselle kosketinsoittimet, ite piirsin kaikki koskettimet yms... toisessa otoksessa harjoitllaan Sleeping Sun-kappaletta Masterpieces by Noel Cruz. On maailman paras kun maalaa nuken kasvoja uudelleen. Hän tekee lähinnä näitä "celebrities"-nukkeja. Olin tuohon aikaan tosi JackSparrow-inspiroitunut, ja ehdottomasti halusin nämä nuket. Ebay huutokauppana. Aika korkealle meni hinta... Jack Sparrowia en myy ( myin kyllä kaikki muut kopionuket pois ) mutta Johnny Depp nuorempana voisin ehkä harkita myyväni parilla tonnilla.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja On toi nukkeharrastus melko kallis... mä oon soimannut itteäni kolmen tonnin kellosta, mutta sehän ei ole mitään noihin verrattuna. En tuomitse, tällänen asiantuntemattoman ihmettely.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20233 vuotta ^ on. Ja kaikki harrastajat tuskailee samalla tavalla - kun ei ilmestyisi mitään "haluan"-nukkeja, ei ole tilaa, harrastus vie kaikki rahat. Ilman nukkeharrastusta olisi varmaan joku hieno mersu tai bemari. Mutta ei mitään tekemistä, mä tykkään laitella nukkeja, rakentaa hahmoja ja ottaa nukkekuvia. Toi taustakangas-parvekekuvaus ei ole mun juttuani, tykkään ottaa nukkekuvia ulkona. Otetaan tähän "Scarred"-projekti. Yksi parhaimmistani. 2007 sairaus johti siihen, että olin nukkumatta 179 tuntia, yhtämittaisesti. Alkoi olla jo käynti keittiössä aika pitkä ja vaikea taival, kaikki pienetkin häiriöäänet yöllä tuntui jylinältä ja muutakin kammottavaa. Öisin telkkarista tuli Music-TV musiikkivideoita tietty lista aina uudelleen, ja Cristal Snow:n "Scarred" oli se mitä odotin, ja mistä sain voimia. "..but it all goes away", eli kipu ja tuska menee ohi. Inspired by "Scarred" parturoin nuken hiukset, tein kasvomaalin ja tuon liehukepuvun. Pilvien asennot oli puolellani kuvauspaikalla. Muokattu: 26. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20233 vuotta Tommosen pienen tulivuoren tein savesta, sisällä on patteri tuikku ja laava on uv-hartsia niin hehkuu valo läpi.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^Siihen kylkeen joku saurus niin on diorama valmiina 🦕 nyt täytyy kyllä sanoa että itell on pienoismallihommat jääneet täysin. Ei jaksa pakottaa jossei nappaa, harrastus - jos edes se- tuo on. Muokattu: 28. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20233 vuotta Army -inspired Army-aihe on inspiroinut koko ajan. Tykkään univormuista ja aseista. Ensimmäissä kuvassa isäni ( otin tekstit isäni armeija-kirjasta) ...toinen kuva: lisäsin neitokaisen käteen pistoolin ja osoittaa kohti Putinia. Kuvat vuodelta 2014. jaha, tämmöisiä otettu 11 vuotta sitten...Göringillä on aika paljo "merkkejä" On Tepollakin merkkejä!... hieno mersu ja Hummer. Sitten vakiokuvauspaikkani - jota ei enää ole! räjäytetty tasamaaksi Muokattu: 28. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään