Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20233 vuotta Omilla rahoillani aikoinaan (1988?) ostin Tamiyan HotShotin, oli komea laite. Moottorihan siihen vaihdettiin tehokkaammaksi ja sitten vaan menoksi!
Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20233 vuotta On kyllä ollut haaveissa hommailla joku RC maasturi tai mönkkäri ja ajella sillä pitkin pöpelikköjä
Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 20233 vuotta Otetaan tähän kivoja talvikuvia Asu by me, palleroiden kanssa oli tekemistä.. Åsa ja Imogen ( villapaita ja pipat äiteen tekemiä, minä kudoin sopivat säärystimet) Nallepää Ruby the Rabbit ja Sveitsin Poppy ( ja tämä nukke jos on myynnissä niin vähintään 2000usd....) Valkeakoskella. Rubyn asu äiteeni tekemä. Muokattu: 12. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20233 vuotta Otetaan tähän väliin kalastusta. Virvelit tehty pyörän pinnasta ja matkamittarin magneetista. Ensin Björn, ja tästä muuten huomaa sen taivaan sinisyyden muuutoksen 2016 - 2021. Ukkelille jäi toi raidallinen kauluspaita kun on vitriinissä. Mutta t-paita on mun tekemäni ( ja olen huono tekeen nukeille vaatteita ) eh...ihan ensimmäisiä nukkekuviani, Jake ei saanut kalaa kun tuli ukkoskuuro...Jeff oli ensin kalastaja. ( sekä Jake että Jeff päätyivät erämaan sankareiksi, Jake länskäriksi ja Jeff erämaaukkeliksi ) Teppo kesäkalaa 2017, ankkuripaita jäi tälle nukelle ylle, kuvaan tuli mukaan ( kello kahdessa) myös lokki, pilvenreunan päällä...ja sitten isomman paatin kanssa isompia kaloja, tein tuon villapaidan niin se piti saada kuvattua tätä se oikeesti oli myös nuoret naiset löytäneet kalastusharrastuksen. Tässä vähän katselee että on sitä tullut huonojakin otoksia, mutta ekassa kuvassa kuitenkin mun tekemät maastohousut ja paita. Toisessa kuvassa ite kutoma paita ja kahluuhousujeni merkistä tuli paitaan kuva. Kalan mukana tuli ~ nahkiainen. Nahkis vapautettiin. "Herkun" värikästä kalastusta - about ensimmäisiä nukke-ulkokuviani 2014, josta kehityin aika paljon > 2017 kesän tosi kaunis taustamaisema Auymi kävi kokemassa verkkoja huhtikuussa 2021...Veronique "Herkku" ihastelee Ollien nappaamia isoja kaloja Muokattu: 13. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Mun koottavat jumittaa jossain. rupeen ehkä duunissa ruokiksella lilimaileen niitä.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20233 vuotta Meille on tuotu kahvihuoneisiin palapelejä joita voi yksin tai kaverin kansss tauoilla aina vähän jatkaa. Jos veis tosiaan itselle omia koottavia ja rupeis höyryttämään liiman tuoksua muiden iloksi 😀
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^Hahhah, ton hajun takia mäkin ulkoistaisin ton työn duuniin... okei, mulla on pääsy labratiloihin, joissa toi lienee okei. Vetokaappia ei ole sentään. En ajatellut kahvihuoneeseen meneen liimaileen. Tosin mitään koottavia ei näy... hidas toimistus (pulju varmaan tilaa noi ite jostain muualta) ja postin jakelu nykyisin joka toinen täysikuu takaavat sen, että on kesä ennenkuin voi haaveillakaan liimailuista.
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja No perskutarallaa, juuri kun luulin kuljetusalan lakon vääntävän toimitusajat pilviin, tuli 2 pakettia tänään... ei tosin koottavia mutta tämä poliisiauto, johon koottavat ukkelit ja akkelit väännetään rekvisiitaksi. Kohtalaisen kökkö laatu, mutta menköön. En myöskään muistanut että 1:24 on noin pieni... tässä yksi pikaräpsy, ei "virallinen"
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20233 vuotta Ei jumaliste tuon Ramy RC kanavan äijän uusinta videota. Vierailee jonkun jenkin kotona Atlantassa. Ko tyyppi on kuulemma lentäjä ja harrastaa rc lennokkeja. Eikä näköjään mitä tahansa ritsoja.... Oma iso halli koneille ja esim tämmönen lähes 1:1 Hawk hävittäjä näköjään löytyy. Ja nyt kuulemma rakentaa jotain businessjettiä jonka siipiväli 5 fuking metriä. Hullua menoa. Ja miljoonia palaa rahaa. Edit: Jaa, tuolla lentäjätyypillä on OMA kiitotie tontillaan missä se lennättelee noita. Satoja metriä pitkä leveen tien levyinen aivan uudella asfaltilla oleva baana. Money talks, shit walks. Muokattu: 17. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20233 vuotta Inspired by ahvenen evät Kotkan Maretariumissa oli myynnissä kalan evistä tehtyjä korvakoruja. Ostin salakan ja ahvenen evät....salakan evät oli nukeille sopivat ja inspiroiduin....että josko voisi oikeesti kalan ( ahvenen näköjään sitten) eviä käyttää nuken asujen koristeina. Kun kävin ostaan ahvenia, pyysin perkeet mukaan ja kerroin että otan näistä evät nukkeitten asuihin, ja myyjä myös kiinnostui ja pyysi näyttään millaista... ( juurikin se ihana Samu Haberin näköinen kesämyyjä )...vein näytille noista muutaman, mitä viime kesänä sain aikaiseksi. Agnes korvakoruina salakan evät, ja muuten ahvenen eviä Kultaista...ruiskuttelin kultaista maalia ahvenen selkäeviin, lisänä kultaiset korut Kylmät aallot - nuo vaaleat evät on ahvenen kiduskannen alta, ajan myötä kellastuvat ja purin tuon kokonaisuuden.. Tummat selkäevät, huomaa nahkiaisenmuotoiset korvakorut Ahvenen värejä Kiva kultainen projekti, mutta tuli oudot värit, kumpi on parempi 1-2. värikäs 3. sinertävä Dark ja Silver Vaikka onkin stressaavaa odotella sopivia kuvauskelejä ja olosuhteita, ja rakentaa nukeille asuja, niin sitten kun kuvaus alkaa sujua niin on tosikivaa, nämä Luonnon Jumalattaret yms. on sitä ominta juttua. Muokattu: 19. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20233 vuotta 15.2.2023 klo 14.52, tommi2 kirjoitti: No perskutarallaa, juuri kun luulin kuljetusalan lakon vääntävän toimitusajat pilviin, tuli 2 pakettia tänään... ei tosin koottavia mutta tämä poliisiauto, johon koottavat ukkelit ja akkelit väännetään rekvisiitaksi. Kohtalaisen kökkö laatu, mutta menköön. En myöskään muistanut että 1:24 on noin pieni... tässä yksi pikaräpsy, ei "virallinen" Jos vielä on tarvetta Tommilla tien mallille niin tommosesta makuualustasta saa aika helposti tehtyä, mä ostin Biltemasta tämän ja toimii ainakin mun mielestä hyvin https://www.biltema.fi/vapaa-aika/leirinta-retkeily-ja-ulkoilu/makuualustat/makuualusta-180-x-50-x-08-cm-2000034691 Valmiiksi harmaa niin ei välttämättä tarvitse edes maalata mutta ehkä hieman vaaleampi kuin oikea asfaltti mutta tuon pystyy maalaamaan, mä yritän väsätä tuosta alustasta takkaa, kun liimaa pahviin kiinni niin pysyy suorassakin eikä jää mutkalle ja oikealla kivellä pystyy painelemaan pintaan tekstuuria.
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20233 vuotta Nyt tulee urheilukuvia Löytyi huonokuntoinen nukke ( ripset joutui irroittamaan, hiukset huonossa kunnossa ja kaikki muutenkin, eli juuri täydellinen tempokisu-talvipyöräilee-nukke)silloin ei vielä ollu kypärää käytössä lenkeillä, huomaa ajokenkien päällä olevat kudotut sukkasuojat ja heijastin-nauhat ( kuten on oikeestikin) Tenniskuvista innostuin ( vaikka en tiedä lajista mitään, enkä osaa ) Pidin tosi paljo Sotshin olympialaisten kisamaskoteista, ja kyseisten kisojen avajaiset ja päättäjäiset oli hienoimmat ikinä. On noi kaikki kisamaskottipehmot, sekä itellä myös pupunpään muotoinen karvahattu. Muokattu: 20. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu kuvan sommittelu
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 4 tuntia sitten, Nickname kirjoitti: Jos vielä on tarvetta Tommilla tien mallille niin tommosesta makuualustasta saa aika helposti tehtyä, mä ostin Biltemasta tämän ja toimii ainakin mun mielestä hyvin https://www.biltema.fi/vapaa-aika/leirinta-retkeily-ja-ulkoilu/makuualustat/makuualusta-180-x-50-x-08-cm-2000034691 Valmiiksi harmaa niin ei välttämättä tarvitse edes maalata mutta ehkä hieman vaaleampi kuin oikea asfaltti mutta tuon pystyy maalaamaan, mä yritän väsätä tuosta alustasta takkaa, kun liimaa pahviin kiinni niin pysyy suorassakin eikä jää mutkalle ja oikealla kivellä pystyy painelemaan pintaan tekstuuria. Hyvä idis. Tien meinaa tarvii aika usein. Mulla on sellanen valmis lätty, mutta se on aika pieni. Toisaalta menee repussa, mä tykkään siirtyä fillarilla kuvauspaikalle. Kiitos Matkahuolto, loput koottavat (siis figuurit) tulivat. Loistavaa!! Nyt vaan liimakelejä tai duunissa pikkuhiljaa työstämään.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta https://tekniikanmaailma.fi/kaikkien-aikojen-suurin-lego-setti-julkistettiin-135-senttia-pitka-9-090-palan-titanic-laiva-jakautuu-kolmeen-osaan-ja-katkee-sisalleen-paljon-yksityiskohtia/ Lainaa Kaikkien aikojen suurin Lego-setti julkistettiin: 135 senttiä pitkä 9 090 palan Titanic-laiva
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta ^Old news! Colossium on jo isompi kuin toi Titanic, ja sit Eiffel torni 10001 osallaan vielä isompi. Ja Legolla myös maailmankartta 11695 palaa. Oikee isoin Lego siis toi Eiffel. Edit. Sori, colosseum on muutaman palaa pienempi kuin Titanic, mut Eiffel silti isoin. Muokattu: 21. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään