Kirjoitettu 13. Maaliskuuta13. Maalis Kirjoittaja No täällä ainakin toi on oikeesti avaamaton koriste kaapissa ja mahdolliset pelaajat 50v tietämillä olevia "lapsia". Mutta joo, ei elukoita saa rääkätä!
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta13. Maalis Tuosta pitäisi tehdä uusi versio jossa eläinhahmojen tilalla olisi erilaisia hallituspohjia.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta23. Maalis https://tekniikanmaailma.fi/paras-voimaharjoitteluohjelma-on-loytynyt/ Lainaa Suurin muutos tapahtuu silloin, kun ihminen siirtyy täydestä liikkumattomuudesta mihin tahansa säännölliseen voimaharjoitteluun. Ei niin yllättävä lopputulema 😂
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta24. Maalis Ärsyttää, kun usean viikon flunssan jälkeen olen päässyt taas treenaamaan ahkerammin niin sitten tuo toisen jalan akilleskänne alkoi taas vähän muistuttelemaan itsestään. Enkä ole edes juuri pyöräillyt saati käynyt hölkkäämässä. On siis tuo rinnallevetotreeni sellainen joka pohkeen/akillesjänteen seudun hieman saa kipeytymään. Vitsit kun osais tällaisen tekniikan. Meikäläinen ei nosta tuosta edes puolta omalla tekniikalla ja voimalla. https://www.instagram.com/reel/DVvg5DiDue6/?igsh=emd2eHFucXQ3dXhm Linkki instaan eli edellyttänee sen tunnuksia näkyäkseen.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta24. Maalis Mä epäilen että noi tempaukset sun muut vaurioitti alaselkää, menee niin helposti väärin, niin rupesin tekemään kyykyn erikseen, rinnallevedon ja tempauksen sillain että roikotan painoa seistessä ja siitä ylös ja työnnön erikseen. Pienemmät painot, vähempi loukkaantumisriski ja luultavasti iso osa eduista. Kun ei tartte kilpailla. Painon ja voimannosto ovat isoksi osaksi tekniikkaa, mulle riittää se voimahyöty ja toki että pala kasvaa.
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta10. Huhti Mulla on nyt 6. viikon vika eli kolmas treeni menossa yhteensä 8 viikon (3x viikossa) treeeniohjlemasta rinnallevetoon, jonka tekoäly laati. Saa nähdä 2 viikon päästä tuleeko uus enkka vähintään 5 kilolla mitä lupailtiin.
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta10. Huhti Mä oon koko talven vedelly tekoäly valmentajana. Ei ainakaan huonommin ole mennyt... tosin ei mitään ihme "tuloksiakaan", enpä niitä tässä iässä odotakkaan. Huomaan että jalat yrittää mennä "vanhuksen köpöttelyyn" ja mies vaaka-asentoon sohvalle. Näitä estellään treenillä. Ainakin ekaa.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta5. Touko Ainiin. Tuossa mun 8 viikon ohjelmassa kävi niin, että ennätys parani kyllä 2,5 kg mutta ei luvattua 5 kg tai 7,5 kg. Vitostakin yritin mutta ehkä rohkeus oli se joka eniten petti eli tanko vaikutti nousevan rinnallevedossa vähintäänkin tarpeeksi korkealle mutta hannasin kääntää kyynärpäät eteen ylös ja syöksyä kyykkyyn tangon alle. En myöskään päässyt treenien aikana eroon siitä, että vedän 2. vedossa eli tangon ohitettua polvet voimakkaasti käsillä tankoa eli kyynärpäät koukistuu. Niiden kun kuuluis olla ennemmin suorina kuin narut joiden perässä tanko roikkuu.
Kirjoitettu 13. Toukokuuta13. Touko No, mulla on edelleen selkä kipeä, mietin että näinköhän loppuelämän, vasen olkapää lievästi hajalla ja kaikki muutkin paikat, joten olen antanut armon käydä oikeudesta ja tehnyt super-minimalisti-ohjelmaa. nyt homma menee näin: harj 1. leuanveto 2 sarjaa. yksikäsipunnerrus (pidän toista kättä maassa mutta paino yhdellä kädellä ja tää itseasiassa tehdään renkailla) 2 sarjaaharj 2. gobletkyykky kahvakuulalla TAI mave kahvakuulalla. 2 sarjaaharj 3. rinnalle veto ja työntö kahvakuulalla 2 sarjaa. joka toinen päivä tai jossei sovi aikatauluun niin kaksikin välipäivää. tossahan tulee hienot 8 sarjaa /viikko, volyymi on kolmasosa salijermun yhden päivän treenistä. mutta ihmeellisintä on nyt se, että voimatasot on noussut. habaa en ole mitannut, tuskin kasvanut, koska tavoite on ollut pitää paina aloillaa tai jopa vähän laskea (eli se ensimmäinen käytännössä). Ehkä se toimiikin matala volyymi ikämiehelle. Ai niin: en tee sarjoja läheskään loppuun, jätän aina pari toistoa ainakin varastoon. Poislukien leuka jossa en vetäisi yhtään - korkeintaan 2 jos jättäisin 2 toistoa varastoon. Suosittelen kehäraakille, joka tuntee syyllisyyttä siitä ettei veivaa puntteja, mutta hajoo tai rasittuu aina kun veivaa.
Kirjoitettu 15. Toukokuuta15. Touko Oliko noi kahvakuulalla tehtävät maastavedot ja rinnallevedot ja työnnöt kuulat molemmissa käsissä tehtäviä vai puoli kerrallaan?
Kirjoitettu 15. Toukokuuta15. Touko Maven teen kahdella kuulalla ja ton rinnalleveto-työnnön yhdellä käsi kerrallaan. Johtuen siitä että nimenomaan rinnalleveto on liike, missä selkä kuormittuu helposti väärin, niin pienempi massa auttaa.
Kirjoitettu 15. Toukokuuta15. Touko Oolrait! Ja terveiset salilta. Alkulämppä menossa (soutulaite, kuntopyörä ja pari avausliikettä). Sitten ainakin leuanveto tarkistus tehdä, kun eilen oli huono salipäivä ja jätin ne tekemättä (tein vain vatsoja, selkää, kylkiä). Mutta jos tänään tästä lähtee kulkemaan niin saatan myös kyykätä ja istuskella pohjeprässissä.Täällä salilla saa olla taas aivan itsekseen. Nyt ns. täällä yleisurheilupuolella jossa myös leuanvetotankoja, vapaita painoja ym. Sitten on toisaalla vielä "kuntosali". Kaupungin liikuntatiloja siis. 110 euroa puoli vuotta.
Kirjoitettu 21. Toukokuuta21. Touko Vähän Vesan innoittamana, rupesin kahden tekoälyn avustamana hahmoittelemaan ultimaalista haba-ohjelmaa. Tavoite vain hauiksessa.Vedin näistä oman yhteenvedon + käytin paria kirjaa mausteena:The Ultimate Mass Program Progression Unit a.k.a. TUMPPU3x viikossa treeni. yleensä sarjat noin 2 ennen failurea, paitsi vika sarja loppuun asti.Ruokaa vähän yli kulutuksen, muttei niin paljon että alkaa lihomaan. Ei ainakaan laihdutusta. Ei fillarointia massakuurilla (tai jos on pakko niin aika vähän ja enemmän ruokaa... toimii vähän kuin dietti nääs)treenit ovat toistensa kopioita:vastaoteleuatvinopenkkikäännöthammer curlitoverhead-ojentajatkapea punnerruskyykkyNoin 3-5 sarjaa ja 10-15 toistoa. Olihan noissa kaikkea muutakin, mut karsin ihan ton perusjutun. Luulisin että tästä saa oman näköisen ohjelman tyyliin 3 habaliikettä, 2 ojentajaa ja kyykky kolme kertaa viikossa. Pelkkää habaa, mutta ojentaja luo kuulema 2/3 paksuudesta, niin sitäkin ja se kyykky yleistriggerinä.Kesällä ei allekirjoittanut jostain syystä laihduta koskaan, joten voisi kokeilla ehkä... tossa oli 12 vko sitoutuminen, mut ite ajelen kohtuu paljon fillarilla kesällä ja emmä 12 viikkoa varmaan jaksaisi.. ehkä rykäsen jonkun 3-4 viikkoa kun ei pyöräily maita.Emmä nyt ketään yllytä, mut olis hauska nähdä toimiiko muilla (Vesa) ja nuoremmilla (Densen, ehkä jos Nicknamen saisi yllytettyä..) ja jos joku kehäraakki käsittääkseni ilman punttitaustaa (Alpensau, Jopotuinen) innostuisi... Muokattu: 21. Toukokuuta21. Touko, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään