Käyttäjän Densen kaikki viestit
-
Yleisurheilu
Toi telkkariuutisissa käytössä oleva lue lisää nettisivuiltamme on kyllä raivostuttavaa. Kertovat jotain mitä siellä on mutta ydin jätetään sanomatta, jotta saisivat klikkauksen nettiin. En todellakaan mene katsomaan. Lahden kisoissa perjantaina Krista Tervo kiskaisi uuden moukarin suomenennätyksen. Mahtavaa kun Krista ja Silja ovat samalla ennätystasolla. Mielenkiintoiset kv-kisat tulossa. Harmi kun Aaron Kangas on ollut pari vuotta aivan kujalla. Kunto tuskin on mennyt nuorella miehellä eli tekniikka on ollut kadoksissa. Kolmiloikassa kiinnitin ilokseni huomiota Senni Salmisen yleisilmeeseen. Parhaisiin yli 14 m hyppyihin ei tullut tulosta lievän yliastumisen takia mutta hänen eleissään ja ilmeissään oli tervettä meininkiä. Parin vuoden takainen suunnaton kärsimys ja vitutus oli poissa kasvoilta.
-
Vituttaako?
Täällä louhitaan rantarataa Espoon Leppävaaran ja Kauklahden välillä. Ihan just 2028 valmistuu jos pysyy aikataulussa. Kevyenliikenteenväylät radan vierestä pistetty poikki.
-
Puhelinkojeasiaa
Alpensau: Mun android samsungissa kuvaa kun katsoo galleriassa on tarjolla tuo kynä-ikoni josta pääsee muokkaamaan. Sen jälkeen tuolta alhaalta tuo toinen vasemmalta kuvake ja sen jälkeen kääntö tuolla kuvan päällä sen alaosassa näkyvällä neliöllä jonka ympärillä nuoli vastapäivään.
-
Mitä söit viimeksi?
Mistä materiaalista pannu?
-
Viimeisin harkintasi (ei hankintasi)
Viritteliskö huonekohtaisen viilentimen. Helteistä viikkoa luvassa ja jos sähkö on halpaa niin mikäs siinä jäähdytellessä.
-
Viimeisin hankintasi?
Jäätelö Lauttasaaren Vattuniemen K-kaupasta. Kävin uittamassa koiraa koirauimarannalla ja kotimatkalla pysähdyin nauttii itse jäden just ennen ukkosen alkua.
-
Vituttaako?
Onhan noi ylipirteät ihmiset todella ärsyttäviä varsinkin kun itsellä on vähän huono päivä ja pää kipeä. Kuuntelin juuri yhtä työpaikkani Teams-infoa jossa eräs esiintyjä oli pirtein ja nauravin ihminen mitä olen ikinä kuullut. Aihe ei ollut mitenkään erityisen hauska mutta äänensävy oli niin imelä ja hän suorastaan tosiaan naurahteli puhuessaan. Pääkipua ja hartiat jumissa tässä ollut koko viikon. En ole varma onko yhtenäkään päivänä ollut nyt kivutonta. Päänsäärkylääkkeellä menty. Huomiselle sain iltapäiväksi hierojan.
-
Viimeisin tekosi?
Serkun mökkiä aikanaan rakennettaessa putsattiin avokalliota maa-aineksesta esiin vpk:n paloauton letkulla. Lähti nätisti 😀
-
Viimeisin hankintasi?
Hankin myös liian täyden olon. Söin ensin liian ison annoksen lasagnea, sitten puoli rasiaa suklaakonvehteja ja päälle uuninachoja. Sentään olen käynyt salilla ja bikeparkissa myös tänään.
-
Viimeisin hankintasi?
Sennheiser momentum true wireless 3 nappi vastamelu bt kuulokkeet. Parinsadan hintaiset mutta sain ostettua sen 4x 50 euron lahjakorteilla jotka tuli kun vaihtoi omat ja lasten liittymät uudelle operaattorille.
-
Kelloketju
-
Mikä ihmetyttää juuri nyt?
Mä en ole jaksanut yhtään innostua noista kisoista. Eilen katsoin 10 minuuttia jostain kohtaa 2. erää. Mutta eilisellä pelillä ei ilmeisesti ollut edes mitään merkitystä, koska Suomen jatkoonpääsy oli jo varmistunut. Ja silti Granlund nyt ylen otsikon mukaan meni hankkimaan itselleen seuraaviin peleihin pelikieltoa vetämällä vastustajaa poikittaisella kaulaan kostotarkoituksessa.
-
Vituttaako?
Mäkin saisin tehdä pelkkää etää jos haluaisin. Tuona päivänä se olis ollut järkevää. Mutta käyn siis vapaaehtoisesti 1-2 kertaa viikossa konttorilla vaikka matkaan menee autolla 30 minuuttia suuntaansa tai julkisilla 50 minuuttia tai pyörällä 60 minuuttia. Konttorilla näkee tuttuja, saa vaihtelua päivään, pääsee lounaalle jne.
-
Suuri reseptiketju
Tällaisia valkosuklaa-lime rahkakakkuja väsäilen ystävän viiskymppisille. Rouva meni lupaamaan, että hän tekee lahjaksi avuksi juhliin saaristolaisleipää ja että minä leivon 4 kakkua! Kaksi on nyt valmiina koristeita lukuun ottamatta. https://www.valio.fi/reseptit/valkosuklaahyytelokakku/ Koristukseksi mietin tän suuntaista. Limeä, sitruunamelissan lehtiä ja pari marenkia.
-
PC/IT ongelmat ja onnistumiset
Yritän huomenna muistaa kokeilla. En jaksa avata duunikonetta enää illalla.
-
Vituttaako?
Kehtasi konnari tulla vielä lippuja tarkastamaan. Sanoin sille, että eikö heidän pitäisi ennemmin maksaa lipun ostaneiden matkalipun hinta takaisin. Oli kuulemma 3 edellistä junaa peruttu kertoi kanssamatkustaja.
-
Mitä söit viimeksi?
Jos käyt joskus Oulussa niin käy Kaijon kipsalla. Siellä puolilas rullasta painaa pitkälti yli 700 grammaa. Koskaan en ole jaksanut kokonaista jollaisena siis se myydään. Toinen puolikas jää aina seuraavaksi päiväksi/ ateriaksi.
-
Vituttaako?
Työajankirjausjärjestelmä tökki enkä meinannut päästä lähtee pois konttorilta. Sitten metroasemalla kuulutettiin liikenteen olevan pysähdyksissä. Lähdin sen sijaan juna-asemalle mutta junakin oli peruutettu. Seuraavaan sitten kyytiin joka tupaten täynnä. Ja nyt tääkin seisoo asemien välissä jumissa. Joku rikkoutunut juna edessä raiteilla...
-
Mitä söit viimeksi?
Döner-harjusta kebabrulla. Yrttilammas-versio.
-
Mikä ihmetyttää juuri nyt?
Olen lähettänyt naapurifoorumin ylläpidolle pari yhteydenottoa heidän foorumin ota yhteyttä -lomakkeen kautta ja lopulta myös erillisen sähköpostin fillari-lehden toimituksen osoitteeseen. Mihinkään ei ole vastattu mitään. Ekasta yhteydenottoyrityksestä on varmaan kohta pari viikkoa ja sähköpostistakin kohta viikko.
-
PC/IT ongelmat ja onnistumiset
Yritin tätä nyt mutta mulla ei ole Selaa-painikkeen takana tarjolla Sammuta -toimintoa
-
Yleisurheilu
Uusi nimi minulle. Hyvältä vaikuttaa. Hauskasti Tampereelta hänkin kuten Vanninen, Huntington, Sillman jne. Ei varmaan pelkkää sattumaa. Lajituloksia kun katsoin, niin kohtui hyvä aitatulos oli juostu yli 2 ms vastaiseen ja pituuden tulos reilu 5.70 on varmasti sellainen joka tulee ajan myötä paranemaan reilusti. Nopea juoksija ja hyvä ponnistaja pääsee kun kaikki on kunnossa pitkälti kuuden metrin paremmalle puolen "helposti". Ja kun kaikki muutkin lajit varmasti kehittyy neidin ollessa vasta vajaa 17-vuotias.
-
Koska viimeksi ajoit?
Tänään lyhyen noin puolen tunnin maastolenkin Espoon keskuspuistossa.
-
Vituttaako?
Jep. Koira löysi kylässä ollessamme tummasuklaalevyn ja pisti puoli pakettia poskeensa. Nyt eläinlääkärissä. Ei tuo nyt hengenvaarassa ole mutta koska koira on pieni, niin oksennutusreissu tarpeen. Useampi sata tullee maksamaan.
-
Pyörällä kikkailu
Pitäis taas kikkailuakin lisätä. Pari kertaa manuaalia testasin edellisellä fillarilenkillä ja ei oikein lähtenyt. Myös paikoillaan tasapainoilu tuntuu hankalammalta, kun sitä on tullut tehtyä harvemmin. Jouduin punaisissa valoissa lopulta laittaa jalan maahan.