Densen Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 Pelaatteko jotain tietokone- tai konsolipelejä? Lentosimuharrastaja täältä ainakin löytyy. Ja itse olen pelaillut tässä aikuisiällä konsoleilla. Erityisesti autopelejä. Mulla on ollut pleikka 1, xbox, pleikka 3 ja nyt pleikka 5. Vitosella olen pelannut nyt oikeastaan vain gran turismo 7 peliä. Erillinen ratti ja polkimet varusteina. Mutta nyt on alkanut hirveästi houkuttamaan aivan kohta 22. päivä julkaistavat pleikan vr2 lasit. Gt7 pelillä on täysi tuki näille virtuaalilaseille. Hinta vain huima yli 600 euroa. Mutta ai että miten hienolta noi vaikuttaa julkisuuteen tulleiden arvostelujen perusteella. Tuntuu ilmeisesti kuin oikeasti istuisi autossa. Päätä kun kääntää niin näkee sisäkurviin tai vieressä ajavan auton jne.
tommi2 Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 ^Pojalla on virtuaalikamat ja onhan ne aika jees, mutta vähän liikaa vanhukselle... varmaan tulisi paha olo ajan kanssa. Mä nyt en muista mitkä ne oli, mutta mallintaa yksittäisten sormien liikeen, voit tarttua esineisiin ja ottaa kynän ja piirtää (tää oli Half-Life pelissä). Mutta asiaan, pelaan. Pelaan lähinnä GTA (grand theft auto) sarjaa ja Fallout sarjaa, kumpaankaan ei ole vuosiin tullut mitään uutta, mulla on GTA5 jo kolmannella konsolisukupolvella... melko rahastusta. Näitten kopioita/samanhenkisiä tulee kokeiltua, jotkut pelattua läpikin, mutta mikään ei ole jäänyt jatkuvaan peliin kuten nämä, etenkin Fallout 4. yli 2000 tuntia peliä (arvio... PS4 antoi noita "pelasit tänä vuonna näin monta tuntia..." -raportteja sillon tällöin ja niistä arvioimalla olen tuon tuntimäärän koostanut). Pelaan konsolilla, nyt on Xbox Series S, kun muita ei oikein saanut. Ihan soiva peli tuokin, vaikka ei minkään näköistä levyasemaa. Kaikki on ostettava omasta stotesta digitaalisina. Noi ekat Pleikan lasithan muuten olivat käsittääkseni kohtuu huonot verrattuna esim. PC-puolen vastaaviin. Olen kerran jollain messuilla kokeillut.
Densen Posted February 19, 2023 Author Posted February 19, 2023 Nää uudet vr2 lasit pitäis olla melkoinen parannus edellisiin. Gta5 peliä minäkin kovasti pelailin ps3 laitteellani. Ärsytti vain kun tuki loppui ja uusimmat toiminnot ja extraradat ym toimii vain ps4 laitteilla. Ja nyt mun ps5 koneella ps3 gta5 ei toimi ollenkaan. En millään viitsi ostaa sitä samaa peliä nyt uudelleen.
tommi2 Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 Onhan se tyhmä ostaa sama, mut boxille maksoi vähän päälle kympin halvennuksessa. Mä vaihdoin Pleikasta boxiin, näköjään ostan aina vuorosukupolvin nää, joten joutu suosikkinsa ostaa uusiksi anysways
Densen Posted February 19, 2023 Author Posted February 19, 2023 (edited) Tässä vielä yksi arvosteluvideo ps5 vr2 laseista ja gt7 pelistä. Hinnan takia en pysty nyt kyllä hankkimaan noita. Katson jos syksyllä sitten black fridayna olisi tarjouksessa ja ostaisin joululahjaksi. Edited February 19, 2023 by Densen
wertiy Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 Itse odotan jos Staw wars knights of the old repiblic remake ilmestyisi ps5:lle. Googlen mukaan taitaa olla vähän jäissä. Alkuperäistä tuli aikoinaan pelattua paljonkin ensimmäisellä xboxilla. Erityistä Star wars fania musta ei saa, mutta tuossa oli loistava tarina ja tykkäsin muutenkin vuoropohjaisesta taistelusta. Puoliso taas haluaisi pelata uutta Harry Potteria. Täytyy varmaan jossakin kohtaa lainata pleikka veljeltä. Edelleen tulee satunnaisesti pelattua Csgo pc:llä. Muu pelaaminen jäänyt pois, pl. lautapelit.
tommi2 Posted February 19, 2023 Posted February 19, 2023 Olis aika makeet... ite en ajopeleissä tykkää käyttää tota ohjaamonäkymää just kun sivulle on vaikee kattoo ja noi palkit rajoittaa yleisnäkymää. Lasit varmaan korjaisi tuon
Densen Posted February 19, 2023 Author Posted February 19, 2023 2 tuntia sitten, wertiy kirjoitti: Itse odotan jos Staw wars knights of the old repiblic remake ilmestyisi ps5:lle. Googlen mukaan taitaa olla vähän jäissä. Alkuperäistä tuli aikoinaan pelattua paljonkin ensimmäisellä xboxilla. Erityistä Star wars fania musta ei saa, mutta tuossa oli loistava tarina ja tykkäsin muutenkin vuoropohjaisesta taistelusta. Puoliso taas haluaisi pelata uutta Harry Potteria. Täytyy varmaan jossakin kohtaa lainata pleikka veljeltä. Edelleen tulee satunnaisesti pelattua Csgo pc:llä. Muu pelaaminen jäänyt pois, pl. lautapelit. Muistaakseni juuri samaa star warsia pelattiin ekalla xboxilla meilläkin. Vaimokin tykkäsi ja välillä oli kinaa kumpi saa pelata. Olikohan se jo melkein 20 vuotta sitten tuo.
concorde Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 Mulla ei erillisiä pelikoneita ole, mutta läppärillä taitaa olla joku ilmaiseksi jaettu railroad tycoon (tjsp). Tuon ekoja versioita tuli joskus sata vuotta sitten väännettyä pitkään ja hartaasti, mutta hienosta grafiikasta huolimatta uus(?) ei vienyt mennessään. Kännyllä tulee joskus ajankuluksi väännettyä Hill Climb Racing kakkosta ja kohta pitänee vaihtaa tuohon kolmoseen: https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000009362125.html Stumble Guy:ta yritin myös hetken, mutta en tykkää kontrollista kännyllä, joten jäi sikseen.
Jopotuinen Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 No, Nyt alko poltteleen nämä https://stormbirds.blog/2022/09/19/tobii-eye-tracker-5-review-part-two-early-impressions-and-giveaway/ Mutku siellä sanotaan, että Järjestelmän suositukset: 6. sukupolven Intel Core (i3/i5/i7-6xxx) ja uudemmat tai vastaava AMD 64-bit prosessori. Väh. 2 GHz, 8GB RAM ja USB-portti Oman koneen prosessori on joku i7 +10 vuoden takaa, 3:rd Gen uskoisin. Niin kilpistyykö tuo sitten oikeesti tuohon?
Recommended Posts