mgcc Posted August 27, 2024 Posted August 27, 2024 Microsoft teki aikoinaan huippujoystikkiä, missä oli tehosteet mukana. Tärinä ja vastus ym. skeidaa. Jostain syystä sen valmistus lopetettiin. En muista mallia mutta joku force feedback se oli.
concorde Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Parkouria alkaen tänään: https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000010654157.html
tommi2 Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 En tiedä onko kukaan seurannut, mutta Fallout-sarjan nostattaman suosion myötä olisi nyt Bethesdalle tuhannen taalan paikka julkaista jotain uutta. Peliaikataulut ovat nykyään niin ihmeellisiä, että Fallout5stä on puhuttu tyyliin "julkaistaan 2030-luvulla". Täähän on melkein kun se Sannin biisi... vanhus jaksaa odotella, mutta funtsikaa jos olisitte nyt vaikka 16v jermu joka on just pelannu Fallout4:n loppuun ja alkaa venaamaan uutta settiä, niin ehkä kun hän on 22-25 saattaa tulla jotain... käy siinä välissä lukion ja opiskelut rauhassa, ehkä perustaa perhettäkin... Onneksi elin sen hyvien pelien kulta-ajan kun uusia tuli parin vuoden välein. GTA6 on toinen esimerkki... alustavasti 2025... gta5 julkaistiin 2013... jees...
Densen Posted August 28, 2024 Author Posted August 28, 2024 (edited) 15 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^VR... sulla oli ne kamat muistaakseni? Pojalla on kunnon VR-vehkeet ja kertoo että ilmataisteluissa tekee välillä mieli oksentaa!!! Hupia siis tiedossa Joo mulla on pleikka 5 ja siihen valmistajan omat vr2-lasit. Niillä voi siis pelata vain playstationin pelejä (ei esim pc-pelejä tai katsoa 3d elokuvia). Lähinnä olen pelannut gt7 autopeliä joka onkin aivan toisen lainen kokemus laseilla kuin ilman. Edited August 28, 2024 by Densen
Jopotuinen Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Israelissa kävin 4D teatterissa. Se lisä-D tuli siitä, että se katsomon penkki vatkasi siellä suuntaan jos toiseenkin.
alpensau Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 3 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Israelissa kävin 4D teatterissa. Se lisä-D tuli siitä, että se katsomon penkki vatkasi siellä suuntaan jos toiseenkin. Entä jos kesken esityksen pitää väistellä oikeita luoteja ?
tommi2 Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Siis normaali 3D elokuvahan on automaattisesti 4D, neljäs ulottuvuus on aika... karteesisessa hyperavaruudessa siis jos liikutaan.
Jopotuinen Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 No ilmankos se ajantaju siinä sitten herpaantui
tommi2 Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Suomessakin oli joku "maanjäristys" filmi 70-luvulla jossa penkit tärisi.. faija kävi kattomassa. Jotta saadaan pelikeskustelu liitettyä tähän, onhan niitä rallipenkkejä jotka liikkuu ja luo liikkeen tuntua.
tommi2 Posted August 30, 2024 Posted August 30, 2024 28.8.2024 klo 13.40, Densen kirjoitti: Joo mulla on pleikka 5 ja siihen valmistajan omat vr2-lasit. Niillä voi siis pelata vain playstationin pelejä (ei esim pc-pelejä tai katsoa 3d elokuvia). Lähinnä olen pelannut gt7 autopeliä joka onkin aivan toisen lainen kokemus laseilla kuin ilman. Mitä noi lasit ja ohjaimet kustantaa?? boxi saattaa ottaa eläkkeen tosta kohta, niin jos taas siirtyis pleikkaleiriin... mä ostan aina joka toisen konsolin sony ja toisen microsoftia niin ei käy pelit keskenään sitten yhteen
Recommended Posts