Jump to content

Recommended Posts

Posted

Olihan ne kalliit. Pleikkari n. 500 ja lasit ohjaimineen n. 600. Uudet pelit 60-70 euroa / kpl tienoilla varmaan. Autopeliin ratti ja polkimet alkaen n. 300. 

Posted

Eli jos haluis GT7n ja verrmeet, 1500e. Sillä sais jo katsastettuja autojakin :D . No joo, mut jos funtsii et muut kamat ostais anyway pelaamiseen niin toi 600 ei oo mikää ihme. Pojan kamat makso ainakin tuplat... Mä en nyt muista mitkä ne on, mut hanskat on sen verran tarkat että voit näyttää keskaria ja poimia pelissä kynän ja kirjoitella... Half Life tuki näitä. PCllehän nuo. Tykkäsin myös Fallout4stä, kyykkytila tuli kun menit oikeesti kyykkyyn, tähtäys oli kun oikeella aseella... liikkuminen oli kökköä, näytit paikaa ja se hyppäs siihen. 

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Olen nyt jo vuoden tai vähän yli odottanut, että Aces of thunder lentopeli julkaistaisiin ps5 konsolille vr2 laseineen. Piti ensin tulla viime jouluksi. Tänä kesänä luvattiin tän vuoden vikalle neljännekselle eli jouluksi. Nyt ilmoittivat, että julkaistaan vuonna 2025. Olisko se sitten siis 2025 jouluksi.

Posted

Olen odottanut Beyond good and evil 2 yli kymmenen vuotta, jotain beta versioita ollut vissiin kokeilussa joskus mutta itse peliä ei vaan näy.

Nykyään on aika tyypillistä että pelit julkaistaan early accesinä ja peli sitten joko tulee tai ei tule kokonaisena versiona, aika rahastustahan se on tuollasen beta version myyminen joka on täynnä bugeja, varsinkin jos peliä ei sitten oikeasti ikinä julkaista.

• 1 month later...
Posted

Kingdom Come: Deliverance. Ihan liian vaikee mulle. Jään odottamaan parin viikon kuluttua julkaistavaa Avowedia. Maaliskuun lopussa hieman kiinnostava Atomfall, joskus tänä vuonna Outer Space 2 ja GTA6

Posted

GTA VI  tullee tänä vuonna. Ostan kyllä heti.

Viitonen oli upea. En välittänyt kyllä esim pakollisesta tarinan kohtauksesta, jossa piti eri kidutusmenetelmillä pakottaa tietoa ulos äijästä mutta onhan se hieno peli. (Melkein) minne vain voi mennä laajassa maailmassa kävellen, pyöräillen, autoilla, helikopterilla tai varastamalla esim armeijan tukikohdasta hävittäjän. Lentäminen yövalaistujen pilvenpiirtäjien ja muun kaupungin läpi  lentokoneella näyttää todella hienolta. 

https://www.rockstargames.com/VI

Posted

Joo, se oli aikanaan mun mielipelisarja, mut Falloutit meni ohi. Ja ehkä Skyrimin jälkeen Elder Scrollsitkin. Katon muuten parhaillaan Gran Turismo -leffaa. Onhan toi hyvää viihdettä ja vissiin tosipohjainen. Ite olen kilpailevalla konsolilla nyt niin Forzalla ajetaan.