Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Bisnes as usually, saadaan 4x enemmän laskutettavaa Tai sitten on havahduttu jyrsijöiden kasvaneeseen määrään. Meilläkin jäteauto käy pihassa ma, ti ja ke. Minkähänlaiset päästöt tuosta rallista joskus miettinyt.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Sivupalkista lainattua: "Koska jäsen Köfte nukkuu? Kukkuu täällä pitkälle puolenyön jälkeeen." No, jos työvuoro loppuu klo 22 tai 00, mitäpä olettaisit? En minäkään "nollavuoron" jälkeen ole kuuntelemassa aamun merisäätä livenä. Enkä myöskään ilta/yövuorojen yhteydessä ole nukkumassa klo 21, eikä edes kannata yrittää nukkumaan suoraan töiden jälkeen, keho, mieli ja elimistö kaipaavat rauhoittumista toviksi (yön jälkeiset aamut poikkeuksia). Minun vuorokausirytmini poikkeaa aika paljon "normaalista". Aivan tietoinen valinta, teen aamuvuoroja hyvin säästeliäästi juurikin tuosta syystä omien tarpeideni mukaan, kun päivystysrinkiläisten ei ole pakko aamuilla. Voin nauttia hyvillä mielin aamukahvini "kello viiden teen aikaan" yöputkessa ollessani. Aamiaisen vastine sitten vähän myöhemmin. Varhaisaamiainen/yölounas nautitaan öissä joskus ennen aamuneljää tilanteesta riippuen. Silloin ei ryystetä "varhaisaamukahvia", koska nukkumatti ei tykkää. Muokattu: 27. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Aistihuone. Digialan valmistajat yrittävät tehdä itsensä tarpeelliseksi. Parvekkeen oven avaaminen ei maksa mitään.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Kuulostaa taas business as usually. Sillä ovat mielikuvakaupan konsultit tehneet normipäivän. Mitähän tämmöinen kaikki maksaa, kun maksajana on julkinen puoli? Referenssinä vaikkapa YLE:n studio ja ilme uudistus, maksoi sen 10 milj.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Ettei näitä kakaroita saada kuriin. Opettajat pelkäävät kouluunmenoa poikajoukon väkivallan vuoksi Ja vakiovastaushan se sieltä ja kaikki hyvin? Tilannetta on hoidettu ja hoidetaan paikallisesti ja asianmukaisesti, Helsingin kasvatuksen ja koulutuksen toimialajohtaja Satu Järvenkallas arvioi Iltalehdelle. Mitä nuo tyypit ylipäätään sitten tuolla koulussa tekee, miksei yksinkertaisesti heivata pellolle. Siellä on kuitenkin vanhemmat jotka ovat vastuussa Pirkkopettereistään. Itse aikoinaan kun yritti perseillä koulussa, niin kyllähän siellä sai kyytiä ihan niska-perseotteella ja jos kotona olisi yrittänyt kollottaa, niin kehujahan olisivat sinne kouluun laittaneet ja käskeneet ensikerralla heittää vieläkin kauemmaksi. Nykyään on vain niin että nuo Pirkkopettereiden vanhemmat ovat sitä pahinta kastia.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi ^^^^ kiitos jäsen Köfte vastauksestasi. Itse yritän säilyttää jonkunlaisen päivärytmin, mutta viime aikoina on tuottanut ongelmaa olla hereillä edes merisään aikaan. Tänäänkin kuuntelin sen yle-areenasta. Näköjään on tulossa iltavirkku, kun olen joskus vasta kymmenen uutisten jälkeen menny nukkumaan - herään aamupalalle, mutta sen jälkeen takas nukkumaan. Jos joskus vielä pystyy fillaroimaan niin jospa päivärytmi edes jotenkin palautuisi.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Ettei näitä kakaroita saada kuriin. Opettajat pelkäävät kouluunmenoa poikajoukon väkivallan vuoksi Ja vakiovastaushan se sieltä ja kaikki hyvin? Tilannetta on hoidettu ja hoidetaan paikallisesti ja asianmukaisesti, Helsingin kasvatuksen ja koulutuksen toimialajohtaja Satu Järvenkallas arvioi Iltalehdelle. Mitä nuo tyypit ylipäätään sitten tuolla koulussa tekee, miksei yksinkertaisesti heivata pellolle. Siellä on kuitenkin vanhemmat jotka ovat vastuussa Pirkkopettereistään. Itse aikoinaan kun yritti perseillä koulussa, niin kyllähän siellä sai kyytiä ihan niska-perseotteella ja jos kotona olisi yrittänyt kollottaa, niin kehujahan olisivat sinne kouluun laittaneet ja käskeneet ensikerralla heittää vieläkin kauemmaksi. Nykyään on vain niin että nuo Pirkkopettereiden vanhemmat ovat sitä pahinta kastia. Se olisi rasismia.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi 16 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Bisnes as usually, saadaan 4x enemmän laskutettavaa Tai sitten on havahduttu jyrsijöiden kasvaneeseen määrään. Meilläkin jäteauto käy pihassa ma, ti ja ke. Minkähänlaiset päästöt tuosta rallista joskus miettinyt. Jaahas, nyt kävi jo neljäs roska-auto tälle viikkoa pihassa kolistelemassa.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi No mulla selvisi että kyseessä oli ilmainen puhdistus jossa vievät biot helevataan samalla. Käyhän se näinkin. Paino sanalla ilmainen.
Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20241 vuosi Rouvan työpaikan käyttämän autovuokraamo toiminta. Heillä on tuonti- nouto-sopimus, kiesi on nyt kirjauksen mukaisesti pötkötellyt pihalla torstai-illasta saakka. Harmillisesti sää uhkaa lämmetä jäätävien sateiden ja kympin pakkasten jäljiltä. Koslassa kun ei pohjoisen reissua ajatellen ollut skrapaa tai harjaa.
Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20241 vuosi Katselin tuossa myynnissä olevia asuntoja ja olen ihmetellyt jo pitkään tätä vinyylilattia kulttuuria kun porukka ei niitä osaa hoitaa, aika usein näkee jo kuvista että saumat on kuprulla ja irvistelee kun on pesty liian märällä, jos itse ostaisin uuden asunnon niin laitattaisin muovimaton, ei tarvitsisi koko elinaikanani laittaa uutta lattiaa tai sitten oikea puulattia minkä voi hioa ja lakata, näissä vinyylilankku asunnoissa on jo 4v vanhoissa lattiat pilalla.
Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 20241 vuosi 28.11.2024 klo 17.22, tommi2 kirjoitti: No mulla selvisi että kyseessä oli ilmainen puhdistus jossa vievät biot helevataan samalla. Käyhän se näinkin. Paino sanalla ilmainen. Tarina ilmaisista lounaista ei sittenkään ole humpuukia? Tule, koe ja ylläty
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi Nukahdin ja jäi sprinttifinaalit ( joita olin odottanu...) telkkarista näkemättä. No, Aamulehdessä varmaan on juttua - ei ollu sanaakaan sprinttikisoista. Iltasanomien nettisivuilta sitten piti.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi 15 tuntia sitten, Nickname kirjoitti: Katselin tuossa myynnissä olevia asuntoja... Mä olen ihmetellyt, kun mun autotallin mallisista pulpettihalleista tehdään omakotitaloja. Minusta siinä ollaan hieman liian lähellä maataloudessa tyypillisiä, halvempia ulkoilmakatoksia. Entä sisustus ? Miten halvalla sisustettua voi väittää laadukkaaksi ja pystyy myymään normitalon hinnalla ?
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi ..ai oli Aamulehdessä pieni juttu sprinteistä, mutta tuloksia ei ollu siellä tulospörssissä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään