Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, Ciclista kirjoitti:

Taitaa tänä vuonna olla 120 000 tuo raja.

Oisko 150k kuitenkin tällä kertaa. Näyttäisi toimivan takautuvasti noissa koneissa eli viime vuonna 100k-150k ansainneet ei löydy.

Toi on sitten verotettavaa tuloa eli kaikenlaisten vähennysten jälkeen. Tulo- ja pääomatuloista. En tiedä onko siinä perinnöt tai leimaverot. Arvonlisäveroa siinä ei ole, joten siinä on iso lovi. 

Minusta näistä on hyötyä, esim se parin vuoden takainen Huipputuloiset -tutkimus on tehty näiden pohjalta. Tarvitseeko näitä sitten hehkuttaa kaikissa lehdissä? En tiedä, itse en juurikaan lue enkä koe vaikeaksi vältellä. Mielestäni näitä juttuja tulee nykyisin vähemmän kuin muutama vuosi sitten.

Muokattu: , käyttäjä: MV

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, Ciclista kirjoitti:

Turhaan jankkaat ja intät, en tiedä kiinnostaako naapurin Harria, Mikaa, Mauria tai Karia nuo asiat. En minä tiedä kuka niitä juttuja täsmälleen lukee. Iso määrä ihmisiä kuitenkin.

Omat kiinnostuksen kohteeni pidän omana tietonani. Keskustelu päättyy osaltani tähän.

Kiitos siitä! mutta kun en edes tiedä naapurini nimeä ( sukunimi on postiluukussa..) ja vielä vähempi kiinnostaa naapureitten tulot tai verot. Yritän vaan ite tulla toimeen jotenkin...
En todellakaan klikkaa noita verouutistia.

Kirjoitettu

No ihmetyttää tämä silmälasien kk-maksuinen sopimus, jossa ainakin Synsamin mukaan saa käyttöönsä kolmet lasit ja voi vaihtaa laseja aina kun näkö muuttuu.
Näitä laseja (jotka nyt on) oon käyttäny kohta 9 vuotta, on lukulasit mutta toimii myös nyt tätä naputellessani, ja toimii kaukolaseinakin, eli kätevät jokapaikan lasit. Uudet lasit ostin viime talvena ( pienin + lisäys ) mutta tässä tietokoneen kanssa ne on liian vahvat.
Ja sitten kun teen pientä työtä, esimerkiksi kudon nukelle villapaitaa, laitan kahdet lasit päällekkäin. Monimutkaista jos joka toimintoa varten on eri lasit.

Kirjoitettu

Nyt on paikallinen yläasteikäinen poikaporukka löytänyt uudenvuodenpommeja. Jotain kiinareiden tapaisia. Päivällä kulkivat kaduilla ja heittelivät menemään. Nyt taas kuuluu jostain ajoittain pamahduksia.

Kirjoitettu

Lunta on ollut jo maassakin asti, naapurin mölyapinoilla ei ole vielä kelkkakausi alkanut, outoa. Keskimmäinen jälkikasvusta on kyllä saavuttanut mopoiän, PV-Suitza hoitaa koulumatkailua. Vanhemman pojan intressit lienevät jo enemmänkin muualla TeenBMW-maaiiman tuoksinoissa. Viime talvena tähän aikaan pihassa rällättiin nurmea mullokselle kahden telamaton ja 2T-käryn voimalla. En toki pahastu, odotan pelolla seuraavaa siirtoa...

Kirjoitettu

Ja Köftis, kuvittelitko oikeesti että osallistun?

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
12.4.2023 klo 10.15, tommi2 kirjoitti:

Ihmetyttää että miten onkin pysynyt niin sujuvana ja riidattomana keskustelu täällä. En minä ainakaan ole sen enempää samaa mieltä kenenkään kanssa, mutta ei siitä tarvitse vängätä. Kilpailevan foorumin energia oli sellainen että lähdin usein väittelemään. 

Ihmeellisen hyvä foorumi siis 👍

Ihmetyttää että tästä ei ole kun 1,5 vuotta. 

Kirjoitettu

^ se on kuule pitkä aika se. Koulu(i)ssa ja töissä ei menny ehkä kuukauttakaan, aika heti huomattiin että arka hikipinko, ja töissä Rouva kiusasi - lukuunottamatta ekaa päivää - alusta asti.
Ainut paikka jonne on toivotettu iloisesti tervetulleeksi on kututalkoot. Mä oikeesti itkin kotimatkalla ekoista talkoista, että otettiin mukaan tämmöinen rääpäle eikä halveksittu. Sittemmin sain "Vesistösankari"-arvonimen. Että repikää siittä.

Kirjoitettu

^Ihan hyvässä hengessä, et sä voi riehua joka topicissa jollain "Suomen mestarin ja maailman kärsivämmän ihmisen" tai eniten viestejä suoltaneen erikoisvapaudella ja olettaa että kukaan ei reagoi. Pysy asiatopiceissa asiassa, niin sua ei kiusaa kukaan (jos nyt tähänkään asti on kiusannut, toki vastaan sanovat jotkut, piikikkäästikin,  mikä on luonnollista). Jos joku sua yrittää auttaa tai neuvoa niin kiitä edes, vaikka ei olisi sulle sopiva neuvo.  

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

anteeksi että olen olemassa...en mä elämänohjeita ole kyselly, ei kukaan tiedä mun tilanteestani että voisi "neuvoa" tiedän ite mitä osaan ja varsinkin mitä en.

Ja kyllä, olen teidän kommettien takia itkeny tänään(kin), kiitos kannustuksesta.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Mistähän minun avaamista topicista Kisu horisee? En ole avannut yhtään mitään  moneen kuukauteen.

Kirjoitettu

Saaga otti ja jatkui, vaikkakaan minulla ei ollut osaa&arpaa syytöksistä huolimatta. Voisin vaikka vaatia Kisulta julkista anteeksipyyntöä. Ihan vaikka vittuillakseni. Ei täälläkään voi syytellä hahmojen takana olevia ihmisiä perusteettomasti oman mielensä mukaan.

Anteeksi purkaus, mutta vähän meni hiekkaa esinahan alle henkisesti.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Mode, kenelle se varoitus nyt oikeesti pitäisi antaa? tuolta on tullu kyllä semmoista solvausta että ei nyt hyvää päivää aikuinen ihminen!

Kirjoitettu

Käykö tämä Heili Sirviö & siskonsa, koulua?

– Olemme isojen kisojen jälkeen koettaneet vähän palauttaa kroppaa ja huolehtia monella tapaa hyvinvoinnista. Meillä on erilaisia treenimuotoja, terveellisiä elämäntapoja ja ruokatapoja. Olemme koettaneet unohtaa paineet ja sellaiset. Nyt keskitytään nauttimaan skeittaamisesta ja pitämään hauskaa.

https://www.is.fi/urheilu/art-2000010819636.html

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.