Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Hallitus suunnittelee hoitotakuun pidentämistä, ei kiireelliseen hoitoon on pakko päästä vasta 3kk jälkeen, kuulin siis radiosta tänään, en tarkistanut faktoja mistään.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
18 minutes ago, Nickname said:

Hallitus suunnittelee hoitotakuun pidentämistä, ei kiireelliseen hoitoon on pakko päästä vasta 3kk jälkeen, kuulin siis radiosta tänään, en tarkistanut faktoja mistään.

Miten se muuttaa nykytilannetta eli lakia ei noudateta nytkään.

Kirjoitettu
54 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

No, huh! Miten ennen tuttiinkaan toimeen monipäisten katraiden kanssa.

Isoisän kaikkein pisimpään elänyt lapsi (95 v) sanoi, että vanhemmat lapset hoitavat jo niitä nuorempia. Asianomaisen äidillä oli  kahta eri sarjaa lapsia (1+8), kuten myös isällään (5+8) Siis 8 lapsen sarja yhteinen.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Tai sit niitä lapsia ei hoida kukaan, Herran haltuun. Nimim. "lessujen entinen naapuri". 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

^ itellä on 2 pikkuniittaria ( toinen töihin ) eikä näissä kyseistä toimintoa ole.
Ja jos haluan liittää paperit ja tarkoitus irroittaa myöhemmin, laitan klemmarilla, ei tule edes reikiä.

Kirjoitettu
1 hour ago, Jopotuinen said:

No, huh! Miten ennen tuttiinkaan toimeen monipäisten katraiden kanssa

Onneksi on maksumuurin takana enkä pääse koko narinaa lukemaan. Mä ymmärsin että näillä on yksi  kokonainen lapsi eivätkä siis pärjää arjessa vaikka tenava päiväkodissa...meillä pari kersaa ja olihan noita veemäistä aikoja mutta ratkaisuksi palkattiin maijapoppanen pariksi tunniksi per arkipäivä joka haki kakrut koulusta ja piti niistä huolen kunnes tultiin itse duunista himaan. Ei siihen mitään tukiverkkoja tarvittu, ihan vaan rahalla selvittiin...ja sitä menikin kohtalaisesti kun lain kirjaimen mukaan homma hoidettiin eikä pimeänä. Ei takuulla herkkua vääntää väikkäriä nelikymppisenä lapsen kanssa mutta elämä on valintoja täynnä. Meidän nuorempi syntyi ollessamme 37-vuotiaita, olihan se melko erilainen kokemus kuin esikoisen kanssa viisi vuotta aiemmin. Mut ei näitä enempää tule, ollaan osuutemme maapallon kansoittamisesta hoidettu plus-miinus-nolla -periaatteella. 

Kirjoitettu

Joku alitajuntainen tietous siinä on ollu lapsesta alkain, en halua parisuhdetta enkä varsinkaan lapsia.
Olisi kammottava katastrofi jos olisin halunnu, ja vielä suurempi jos mun geenit ja mikä tahansa ominaisuuteni periytyisi lapsiraukoille.

Mutta....kyllä tuli taas että "mitäh?" Joku Mirella on yksi suomen suosituimmista artisteista.
:D nevöhöörd
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/38c874a8-943e-4b22-a25b-1bc402c6183d

Ja voi kamalaa, Espanjan katastforin takia voi olla että ei saada hedelmiä..."yritetään selvitä".
Jos siellä marketissa nyt joku tuote pääsee loppumaan, voivoi jos ei klementiinejä olekaan. Mun mielestä kaupoissa on aivan liikaa kaikkea.

Sitten tämä Halloween. Siis siitä on kohkattu niin kauan että mulle jäi epäselväksi, koska se varsinainen Halloween-yö on? Radio Novaa kuunnellessa se oli torstaina.
Täysin turhake jenkkijuhla. Kauhua ja pelkoa on maailmassa ihan tarpeeksi.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

Tai sit niitä lapsia ei hoida kukaan, Herran haltuun. Nimim. "lessujen entinen naapuri". 

Kyllä Jumala pitää omistaan huolen.

Kirjoitettu

Pitikin, joutuivat muuttamaan konkurssin jälkeen pois Lahdesta. Sääli etten päässyt kertomaan, että se oli Herran tahto.

Kirjoitettu

Mulla oli joskus teinivuosina hommissa kaveri joka oli lestoja.
Sano ostaneensa linja-auton ja oli tyytyväinen, että nyt koko perhe mahtuu kerralla autoon :D 

Kirjoitettu

Muistui elävästi mieleen ex-kollega 16 lapsensa kera. Noro tai jokin muu ripulipöpö iski koko komppaniaan, vain yksi WC taloudessa🤣  Laajennusremontin myötä tuli ainakin toinen.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.