Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20241 vuosi Minkä takia esim. Postin appi näyttää vihreätä pallukka, että olisi paketti tai jotain, vaikka homma olisi jo hoidettu jo aika päiviä sitten ja saman toteutetun operaation todistaa Apin tarkistelu. Myös S-pankki sutyttelee mysteeripallukan ja siellä ei sitten yhtään mitään. Hoksin hiljan, että luurin yläreunalasveto esiintuoman ilmoituslistan resetointo poistaa palleroiset kuvakkeista. Muokattu: 23. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: Varusteleka. Ennen niin kohtuuhintainen ylijäämäputiikki ilmeisesti yrittää nousta vakavasti otettavaksi sotilasvaatetuksen tuottajaksi... tai ainakin hinnat vetävät vakavaksi Pääseekö tuokin sotilasmenojen nostamisboomiin mukaan ? Ilmeisesti omanlaisensa mukaantuloyritys = hinnat pilviin. Alan ihminen ostaa *askaa vain kerran - sit se on so long.
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20241 vuosi Mä myös pelkään että monet luulee että kallis on aina hyvää. En ole itse noita hintavia ostanut, mutta tuli mieleen että oli mulla Lekan Britti-Smockin kopio... se oli ihan erilainen. Näytti kuvassa vähän samalta, taskut oli about samat, mutta kangas ja laatu oli jotain ihan muuta. Toki maksoi enempi kuin ylijäämä. Sitten taas vaikkapa Savotta on lähtenyt kasvattamaan myyntiään ja tuotteistoaan laadun kautta. Musta puljun nykykama on huomattavasti parempaa kuin vanha. Eihän ne ilmaisia ole nuokaan.
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20241 vuosi Nämä selkounijutut. https://tekniikanmaailma.fi/amerikkalaisfirman-kova-vaite-selkounissa-voi-keskustella-ajatuksen-voimalla/ Itsellä kokemuksia unitilanteista, joissa aprikoinut unen jatkuessa, että onkohan tämä nyt unta vai totta. Yleensä aprikoinnin alussa on ollut kallistuminen todellisuuden puoleen, mutta unen jatkuessa ja unitilan keventyessä on herännyt epäillys sen todellisuudesta ja edelleen hieman ennen heräämistä on tajunta tunnistanut tapahtuneen olevan unta. Kummallista, niinku kokekemuksena.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ mulla on tosi usein tullu unessa ahdistava tilanne, en löydä työpaikalle tai siellä on ihan muita ihmisiä ja sitten pahinta miten pääsen kotiin missä on fillari ja kännykkä ei toimi. Monta kertaa olen siinä itelleni sanonu että tämä on vaan unta ja kun heräät niin kaikki on ihan kuten ennenkin. ( tosin ei ole enää kuten ennenkin...) Samoin se kestopainajainen että pitää mennä tenttiin, mutta en ole lukenut eikä ole ollut edes kirjoja...totean siinä sitten itelleni että sulla on sv-numero ja todistus, ei mun tarvi minnekään tenttiin enää mennä. Todennäköisesti nämä painajaiset häviää, kun ei tätä ( työpaikka sanoisin että ammattikin) nyt enää ole. Mutta se että makuulla olo pahentaa tätä selkä-kylkikipua. Yöllä oli erittäin tuskaista, vaikka pystyny nyt nukkumaan molemmilla kyljillä, niin herrajumala kun vihlaisee makuulta nousu ja sinne meno. Eilen oli iltapäivällä ihan kohtuuolo, elättelin toiveita josko ensi viikolla voisi kokeilla fillarointia. Tuskin voi. Kaikkea muuta pystyy tekemään, vaikka särkeekin koko ajan eikä se fillarointia estä, mutta tulee vähänkin joku kierto- tai kumarrusliike niin vihlasee tosihäijysti, siinä on suuri vaara että kaatuu... Muokattu: 24. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi Suuria uutisia Musiikkirintamalta: Anna Puu, Erin ja Ida Paul perustavat yhtyeen. Aamuteeveessä tätä ruodittiin, että ehkä esittävät kantri-poppia. No ensinnäkään en ole ikinä kuullut Ida Paulista ( varmaan on joku lahjakas...) toisekseen, onko nämä jo ennestään menestyneet muusikot kimpassa ikinä menestynet? Toimii ehkä konserttikiertuesarjana. Ja ehkä paremmin siten että ensin on yhtye ja sieltä joku irtaantuu sooloartistiksi. No kuultavaksi jää millaista musaa esittävät. Itse en pidä Anna Puun, enkä Erinin kappaleista ja siis en tiedä millaista musiikkia Ida on esittänyt. Valkeakoskella nämä pikkuiset ruokarobotit alkaa ajella myös ajoväylällä! tien reunassa...no huh, takuuvarmasti tulee peräänajoa, ja siellä sitten robottiparka viruu ojassa. Jos joudut herään ja nouseen sängystä vastataksesi puhelimeen puoli ysiltä, ja siellä on vakuutusyhtiömyyjä, niin varmaan kohde onkin tosi kiinnostunu...voiko edustajamme soittaa sinulle maanantaina klo 12. Ei voi. Sama sähköyhtiöitten kanssa, jos joka tarjoukseen tarttuisi, saisi vaihtaa vakuutusyhtiötä ja sähköyhtiötä joka viikko. Muutenkin tässä lähti 2 vakuutusta pois, että näitä on aika vähän ja saa luvan olla siellä missä nyt on.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi ^Markkinointikielto puhelimeen (6e/vuosi) niin ei tuu AINUTTAKAAN kaupustelijaa sen koommin puhelimen välityksellä. Toki ne firmat joiden asiakas jo olet niin voivat soittaa sulle, mutta huuhaamyyjät ei. Toki ei estä niitä mitkä ei estolistoista välitä mutta itsellä ainakin toiminut, esim viimeisen vuoden aikana NOLLA huuhaapuhelua tullut. https://telemarkkinointikielto.fi/palvelut/tele
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ tuskin vakuutusfirmoja koskee. Ja mistään ei-pakollisesta en maksa. Ainut ei-pakollinen on BirdLife ja Linnut-lehti. Yritän jotain tehdä luonnon ja lintujen, ja kalojen ( kututalkoot jos ensi vuonna pystyisi osallistumaan...) hyväksi ja koen erittäin tärkeäksi, ja noista lehdistä oppii linnuista. Muuten se suoraveloitus, maksoin sähkölaskun ja katsoin sitä suoraveloitus-listaa...poistin sieltä Elisan ja joku muu vanha jäänne, ja yhtäkkiä siellä oli Tampereen Energia ja Väre. No jos ne nyt sitten jatkossa menee. Koska pois silmistä, pois mielestä. Ihmettytää kyllä sekin että en ole itkeskellyt tai sen kummemmin harmitellut kun ei pääse fillaroimaan, kipu on niin kova että jo se että pystyy käveleen pienen lenkin on suurta edistystä, viikko sitten vasenta kättä voinu juurikaan liikuttaa ja kävelykin oli tuskaa, makasin koko viime perjantain vaikka sekin oli tuskaista.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi ^Jos et ole vakuutusfirman X asiakas jo nyt, niin koskee. Nykyisille asiakkaille saa firmat soittaa vaikka esto olis päällä mutta mikään muu firma ei saa soittaa. Eli jos olet firman X asiakas, ko firma saa soittaa sulle mutta firmat A, B ja C ei. Mut ihan miten vain, jos ennemmin heräilet myyjien soittoihin kuin maksaisit 6e vuodessa niin se on elämän omia valintoja.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi Tuntemattomiin numeroihin voi jättää vastaamatta ihan ilmaseksikin ( vaikka 6€/vuosi on käytännössä ilmasta ) ja puhelin äänettömälle kun menee nukkumaan niin ei kukaan kiusaa unia, ite en ole vastannut vuosiin tuntemattomiin numeroihin kun ne on aina puhelinmyyjiä, jos siellä on joku tuttu jolla on tärkeetä asiaa niin laittaa viestin perään että soitin, mulla on myös kaikkien itselle tärkeitten ihmisten numerot tallennettu puhelimeen niin ei myöskään tarvii arvailla onkohan tuo joku tuttu.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi Mä olen laittanut ääneksi "äänetön" ja sitten tutuille omat soittoäänet. Joskus jää joku "Olisit päässyt hammaslääkäriin nopeammin peruutusajalle"-soitto vastaamatta, mutta myyjiä tms. noi ilmeisesti useimmat ovat.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi Luurissa on tuo Fonectan numeropalvelu ja siellä soittajan tunnistus. Usein on numeron perässä "epäillään häirikkösoittajaksi" ja sitten on vielä tieto kuka soitti, jos on saatavilla. Ei taida toimia aina ihan lennoista, mutta ainakin vastaamattomissa on tuo tieto. Usein kapparatsut laittavat sitten tekstarin perään, jos ei ole vastattu, mutta nekin taitaa olla näitä, kun on joskus ollut jotain keskinäistä kapankäyntiä.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Mulla on ollut käytössä robinson-palvelu, nykysin Puhelintarjonnan rajoituspalvelu. Linkissä ohjeet ja hinta.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi 4 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Luurissa on tuo Fonectan numeropalvelu ja siellä soittajan tunnistus. Usein on numeron perässä "epäillään häirikkösoittajaksi" ja sitten on vielä tieto kuka soitti, jos on saatavilla. Ei taida toimia aina ihan lennoista, mutta ainakin vastaamattomissa on tuo tieto. Usein kapparatsut laittavat sitten tekstarin perään, jos ei ole vastattu, mutta nekin taitaa olla näitä, kun on joskus ollut jotain keskinäistä kapankäyntiä. Mulla puhelinmyyjistä varoittaa "epäillään häirikkösoittajiksi" jo livenä puhelimen piristessä. Välillä testaan vastata. Viimeksi oli Otavan lehtimyyjä. Lopetin kyllä kuuntelun pikaisesti jämäkän kohteliaastu.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20241 vuosi Myyjät lähestyvät nykyään enenevässä määrin nettipuheluilla perinteisten sijasta, olisivatko nuo kätevämpiä blokata operaattorinkin kannalta jo ennakkoon?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään