Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 20233 vuotta Tuolla oli joku tirppakysely.. Haukkaostolla tuli yksi pukki
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20233 vuotta ok, ehkä ne punaiset kyljet on hieman piilossa ja on harvinaisen tumma versio. Kiitos, aina oppii uutta. ( LuontoPortin kuva)
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Mä tarjoaisin kisun lintua nuoreksi mustarastaaksi.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kaksi pulua asettunut pihapuustoomme ja ne... eeh... no, jääköön tarkemmin kuvailematta mitä puuhastelevat, ei tule foorumin ekat bannit
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20233 vuotta Mustarastaita Tampereella ( kuvatekstin mukaan) oli paikalla "oikeanlaisen näköisen" mustarastaan kanssa, samankokoisia suunnilleen. Silmä oli musta ( ei punainen kuten mun kuvaan tuli....) mutta ei sitä keltaista reunusta silmässä. Enemmän kallistun mustarastaan puolelle. Tänään sitten lenkillä Sikojoessa uiskenteli ihan musta sorsan näköinen, ja toisella musta yläpuoli ja pää, alapuoli valkoinen. Tarkkojan yksityiskohtia en siinä nähnyt.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^ telkkäpoika tai jos oli vähänkään kirjavampi mustavalkoinen, niin tarjoaisin tähän vuodenaikaan myös Allia.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20233 vuotta Ja myös räkättirastaita, ja Tampereelle Ratinan vesistöön yms. lokkien ( nauru ja kala-) invaasio - viime viikolla ehkä pari lokkia mutta nyt ihan valtavasti. Käyn huomena leppoisalla ajelulla apusilmien kanssa katsomassa josko ne mustavalkoiset sorsannäköiset olisivat siellä.. Mutta joka tapauksessa tänäkin keväänä olen oppinu paljon uutta, paljon havaintoja ja myös jokunen ihan ok lintukuva.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 20233 vuotta ^ ja tänne jo viime viikolla, sekä kuulo että näköhavainto, ja tänään aamulenkillä kuulohavaintoja. Paikallislehteen lähetty lintukuvia, ja ihmetelty että tikka se siinä....hei se on ihan selkee palokärki, ja sitten on harmaapäätikka. Pitäisiköhän lähettää kuva pikku sinitiaisesta? kun tuli kuitenkin ihan ok onnistuneita kuvia.
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kurjet huuteli eilen, mutten bongannut niitä taivaalta. Rikospaikkana Lohja. Muokattu: 13. Huhtikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 20233 vuotta Pari kurkea pellolla laitumella, aikaisempina vuosina näitä on ollut ihan laumoiksi asti, ehkä ajankohta vain eri. Joutsenet ja hanhet hajaantuneet, ei näkynyt kuin yksi n. 1000 yksilön populaatio pellolla. Samoin pellolla oli yksi aivan käsittämättömän kokkone lokki populaatio.
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 20233 vuotta kukkurukuu.....triyyyyyy .....ja mä lähetin paikallislehteen kuvan, saa nähdä julkaistaanko Muokattu: 13. Huhtikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 5 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Pari kurkea pellolla laitumella, aikaisempina vuosina näitä on ollut ihan laumoiksi asti... Meiltä meni just 36 yli nätissä muodostelmassa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään