Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ Mk2, olettaisin. Muokattu: 31. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Sitten olisi vähän kuvantunnistusapuja vailla. Mikä auto? Oletettavasti se on Jaguaari, mutta mikä malli? Kuva on arviolta vuodelta 1965 Jopo ja kaksoisveljensä ?
Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 20242 vuotta Juu, Jopohan se siellä. Toinen kehveleistä, mutta salattakoon kumpi heistä. Ikäeroa on sen minimi limiitin verran, eli 9 kk Ja juu thx tunnistusavusta, lisäilen tiedon slide show esitykseen. Muokattu: 31. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta ChatGPT tulee Golfiin. Jatkossa ei auta autoa ainakaan ääneen haukkua, se kun voi vittuuntua ja vääntää penkin lämmittimeen über Leistung, tai jarrut pois käytöstä vähäksi aikaa. https://etn.fi/index.php/13-news/15791-50-vuotiaaseen-vw-golfiin-tulee-chatgpt
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Paljon isompi ukaasi on musta se minkä kuulin IoT-seminaarissa jo ennen koronaa, että IoT-systeemien avulla jos vähän revittelet autolla, se varoittaa, jos jatkat, lähtee takuu. Voinee myös ilmoitella ylinopeudet suoraan kytille... ajat siis vasikkaa! Varmaankin jos pitää todistaa olleensa jossain, niin auto kielii "ei se siellä ollut vaan...". No, täähän on ongelma vaan huonotapaisille lainrikkojille toki. Onkohan toi systeemi jo totta? Tosta nyt on ainakin 5 vuotta
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Yleisesti ottaen Siri on turvallinen, koska Applelle lähetettävää dataa ei liitetä sinuun. 😆 Mitä Edward Snowden lausuu asiasta ? Kännyt paritetaan auton kanssa, joten jos siellä on sitten kaksi eri touhuajaa, niin mihin luottaisit ? Muokattu: 1. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta 14 hours ago, Jopotuinen said: Juu, Jopohan se siellä. Toinen kehveleistä, mutta salattakoon kumpi heistä. Ikäeroa on sen minimi limiitin verran, eli 9 kk Ja juu thx tunnistusavusta, lisäilen tiedon slide show esitykseen. Mun ja veljen ikäero on 1 vuosi 9 kk ja yksinkertaisella aritmetiikalla voimme päätellä, että faija sai broidin 1-vuotispäivänä pildee.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Meijän iskä, no se oli nyt vähän malttamaton. Olis nyt antanut vähänaikaa edes vetäytyä
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta 1.2.2024 klo 09.31, Jopotuinen kirjoitti: Meijän iskä, no se oli nyt vähän malttamaton. Olis nyt antanut vähänaikaa edes vetäytyä Ennen vanhaan oli vallalla käsitys että imettäessä ei voi tulla raskaaksi. Faijalla ja veljellään on juurikin tämä 9kk ikäeroa... olisko tässä sama "automiesten" (epätoivoinen yritys pysyä aiheessa) huhu kyseessä?
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta On 2/1/2024 at 7:01 AM, tommi2 said: Paljon isompi ukaasi on musta se minkä kuulin IoT-seminaarissa jo ennen koronaa, että IoT-systeemien avulla jos vähän revittelet autolla, se varoittaa, jos jatkat, lähtee takuu. Voinee myös ilmoitella ylinopeudet suoraan kytille... ajat siis vasikkaa! Varmaankin jos pitää todistaa olleensa jossain, niin auto kielii "ei se siellä ollut vaan...". No, täähän on ongelma vaan huonotapaisille lainrikkojille toki. Ja emännälle ei sitten enää autoa lainata. Voin vaan kuvitella millaiseen ristikuulusteluun auto joutuisi ja auto posket punaisena kertoo emännälle montako hyvää persettä ja piukkaa minihametta, rintavarustuksesta nyt puhumattakaan, on isäntä jälleen kerran nähnyt tien päällä...
Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 20242 vuotta 1.2.2024 klo 08.01, tommi2 kirjoitti: Paljon isompi ukaasi on musta se minkä kuulin IoT-seminaarissa jo ennen koronaa, että IoT-systeemien avulla jos vähän revittelet autolla, se varoittaa, jos jatkat, lähtee takuu. Voinee myös ilmoitella ylinopeudet suoraan kytille... ajat siis vasikkaa! Varmaankin jos pitää todistaa olleensa jossain, niin auto kielii "ei se siellä ollut vaan...". No, täähän on ongelma vaan huonotapaisille lainrikkojille toki. Onkohan toi systeemi jo totta? Tosta nyt on ainakin 5 vuotta Niin no toi mun 7-vuotias Volvokin tietää missä sillä on ajettu ja missä se on. Ylinopeuksia se tai mikään muukaan auto tuskin ilmoittelee kytille. Teknisesti toki olisi mahdollista, mutta lainsäädäntö estää. Onhan niitä jo sellaisiakin autoja, jotka tunnistaa kuskin kasvoista ja säätää penkit yms. valmiiksi kohdalleen. Uusissa autoissahan on pakollisena ylinopeusvaroitin, joka piippailee kun nopeus nousee yli sallitun....
Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 20242 vuotta Se on hyvä kun on auto joka ei tiedä mistään mitään, ennen se ehdotteli jotain huoltoja, mutta pyysin ottaan moisen pois.. no ei vaan, mä olen antanut Googlelle luvan seurata mua ja se näyttää ihan sikatarkkaa kartaa missä olen liikkunut. Tää on hyvä joskus, mä mietin että mikä se oli se yksi kahvila missä tuli käytyä Manchesterissa.. en muistanut edes missä päin kaupunkia... katoin jälkikäteen mun reitin ja mitä siihen jäi matkalle ja sehän löytyi taisi vielä kertoa "olit täällä". Joo, tosta IoT-seminaarista saattaa hyvinkin olla se 7 vuotta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään