Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ luin myös tuon jutun, no selviöhän se jos hoksaat kolikon ovenkahvassa että jotain on.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Itse ei tule tsekattua kaikkia ovenkahvoja läpi autoa parkkiin laittaessa. Kuskin puoli ehkä joo, mutta pitänee alkaa kurkkimaan myös repsikan puolelle. Bimmeri on siitä hyvän analoginen, että ovissa on vielä nousevat "tapit", jotka näyttää onko ovi auki vai kiinni. Lisäksi ovia on vain kaksi, niin tuon näkis helpostii. Toki erittäin harvoin tulee pysäköidyn auton sisään mitään arvokasta jätettyäkään, koiraa lukuunottamatta. Muokattu: 11. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Oma auto kääntää peilit kun ovet menee lukkoon. Siitähän tuon näkee.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Joo, meillä sama, mutta pitää testata toi, jos vaikka repsikan takaoven kahvan väliin jättää jotein, niin meneekö kaikki muut ovet lukkoon OK (+ ne peilit...) , mutta toi yksi jäisi auki... Tietty hälytin alkaa huutamaan, jos joku heiluu sisällä.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Volvo ei ainakaan anna lukita muita ovia jos yksi on auki eli ei mene lukkoon. Tuskin tuo tilanne siitä eroaa.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Konnilla konsti monet. Takavuosina irrottivat ensin vilkkuvalon lasin ja tekivät oikosulun polttimoon. Hälyn vilkkutoiminnon aktivoituminen poltti sulakkeet tai jotain ja häly vaikeni samontehen.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Eunukin sais nyt kymppitonnin ohjehintaa halvemmalla, eli alle 40k€ ; https://www.delta.fi/fi/maxus-tarjous
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta On 10/11/2023 at 7:53 AM, IncBuff said: Volvo ei ainakaan anna lukita muita ovia jos yksi on auki eli ei mene lukkoon. Tuskin tuo tilanne siitä eroaa. Ja omassani (2019 mallissa) puhelimen appi ilmoittaa jos auto ei ole lukittu ja olen luurin kanssa riittävän etäällä autosta.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta Mullon Ooppelissa alkuperäiset logot molemmissa päissä. Hyvin toimii, kellenkään ei ole kelvannut!
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta 6 tuntia sitten, bici74 kirjoitti: Ja omassani (2019 mallissa) puhelimen appi ilmoittaa jos auto ei ole lukittu ja olen luurin kanssa riittävän etäällä autosta. Varmaan tuo olisi tuossa vanhemmassakin mallissa, kunhan jaksaisi käydä VOCin aktivoimassa.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta 1 minute ago, IncBuff said: Varmaan tuo olisi tuossa vanhemmassakin mallissa, kunhan jaksaisi käydä VOCin aktivoimassa. Ei mulla tuota VOC:ta varmaan olisi jos kyseessä ei olisi liisari. En tiedä mitä tuo maksaa mutta aika turha. Useimmiten käytän sitä ulkolämpötilan tsekkaamiseen, on vähän saakelin kallis etäluettava lämpömittari tuolla parkkipaikalla 😃
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20232 vuotta 4 minuuttia sitten, bici74 kirjoitti: Ei mulla tuota VOC:ta varmaan olisi jos kyseessä ei olisi liisari. En tiedä mitä tuo maksaa mutta aika turha. Useimmiten käytän sitä ulkolämpötilan tsekkaamiseen, on vähän saakelin kallis etäluettava lämpömittari tuolla parkkipaikalla 😃 Ei se kamalan kallis muistaakseni ole. Pariksi vuodeksi jotain 70-80€. Mulla on tuossa polttoainelämppäri niin sitä ois mukava ohjata etänä, kun Volvossa ei sille kaukosäädintäkään vakiona ole. Siellähän ei moisia hömpötyksiä tartte. Muokattu: 13. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Jopo, nyt niitä saa taas uutena: https://www.is.fi/autot/art-2000009926196.html Lainaa Legendaarinen Saab 900 palaa automarkkinoille restomod-tyyppisesti valmistettuna piensarja-autona, kertoo yhdysvaltalainen Carbuzz. Muokattu: 16. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20232 vuotta Onpas muuten komea Saab, kiva että ovat säilyttäneet alkuperäistä ulkoasua noin paljon, harmi vaan että noita ei tulla paljon liikenteessä näkemään.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään