Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Terveys/ravinto - ketju

Featured Replies

• Viestejä 515
  • Katselut 34.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Vedin just antiterveysannoksen eli puoli uuninpellillistä tortillachipsejä juustokastikkeella ja salsalla. Juomana olut. 

• Mä epäilen, onko sen putiikin tuotteista luomua muu kuin säätiön toimarin susiturkishattu (susi on ruokittu alppialueen luomulampailla).

• edit; olin vastaavinani suoraan tempan postin alle, mutta tässähän on tullut vaikka mitä väliin   Mä tunsin oikeesti köyhän, kuollut brittikaverini, asui välillä kadulla, ei talvella varaa l

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

No jos ja kun sitä painoa alkaa kertyä, eikö siinä voi jo "herätä" aiemmin? huomasin että paino alkaa nousta, jätin suklaat pois ja vain töissä, mutta en enää koko levyä kerralla. Koskenlaskijan vaihdoin raejuustoon. Valkoviinin vichyyn.
Töihin otan leipää, ei munkkia tai kakkua.
Tietysti jos paino nousee sairauden takia...

Kirjoitettu

Liiterin punalaputetut laskevat 30% -> 20%.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010733969.html
Perustelevat sillä, että laputtavat jopa 6 pv ennen. Totta, olen havainnut Liiterin käytännön.
Mutta, herää epäilys, mahdollisuudesta laputtaa vain päivää ennen.
Toisaalta, olen myös havainnut, että Liiterin päiväykset on sitten jämptejä ainakin tuorelihatuotteissa. Alkavat haista jo päivää ennen, enkä sieltä ostakaan muuta kuin siipikarjan tuotteitta.

Toinen juttu, petostelu, että kun siellä on vaikkapa paistopisteellä 3 kpl/1€ ja jos ostat 6 kpl, niin niiden 3 kpl ylittävien osalta hinta onkin sitten jo normaali. Missään ei sanota, että on myös rajoitus max 3 kpl/asiakas. Tarttis kai vinkata tuosta kuluttajasuojaviranomaiselle, käytäntö kun on jatkunut jo pitkään.

Harmittaa muutoin hyvän putiikin puolesta tämmönen petostelu.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Säästää enempi kun vaan ostaa vähemmän, mutta laadukasta. Ainoo tuote kun Lidlissä on parempi kuin muualla on 8 lihapiirakan pussi. Mainiota retkievästä.

Kirjoitettu

Mun ehdoton suosikki on paistopisteen neliskanttiset ruispalat.

Ovat äärettömän hyviä ja täyttäviä, sekä hinta kohillaan ja yllättäen myös luomuja. Syötävä viimeistään seuraavana päivänä, parhautta kuitenkin ostopäivänä.

Kirjoitettu

Niitä voi pakastaa eikä se vaikuta makuun. Parhaita paahettuina, mutta lopputuloksen voi pilata survomalla päälle margariiniä.

Koska itse en ole ökyostaja*, ostan 12 kpl pussukassa olevia suorakaiteenmuotoisia ruiksenpaloja 1,29. Äkkiseltään katsoen samat valmistustaineet perunaa myöten ja makukin on lähellä.

* pitää säästää rahaa tulevan joåpålallyelämään eläkkeellä.

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

...paistopisteen neliskanttiset ruispalat. Ovat yllättäen myös luomuja

Mä epäilen, onko sen putiikin tuotteista luomua muu kuin säätiön toimarin susiturkishattu (susi on ruokittu alppialueen luomulampailla).

Kirjoitettu
23 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Niitä voi pakastaa eikä se vaikuta makuun. Parhaita paahettuina, mutta lopputuloksen voi pilata survomalla päälle margariiniä.

Koska itse en ole ökyostaja*, ostan 12 kpl pussukassa olevia suorakaiteenmuotoisia ruiksenpaloja 1,29. Äkkiseltään katsoen samat valmistustaineet perunaa myöten ja makukin on lähellä.

Niin, voita sen olla pitää.
Ruoasta voi aina säästää, mutta juomisesta ei. Tosin, ostin uudenlaista vadelmalikööriä, ja se meni kyllä nyt viemäriin. Paree pysyä suosikkituotteissa, ja sitten vaan enempi jääpaloja joukkoon..

Kirjoitettu

^ Tuo on totta, syömättä pysyy pidempään elossa vs. juomatta, noin selviytymispoliittisestikin.

Kirjoitettu
1.10.2024 klo 23.04, mgcc kirjoitti:

Tarkoititko, margariini pilaa siinä mielessä, että oikea päällinen on voi? Vai, että mitään levitettä ei saa laittaa? Nim. Hämmentynyt

Leivän päällä Oivariini maistuu kyllä selvästi paremmalta kuin esim Keiju. Joka taas olis kai terveellisempää. Jos laittaa paljon muita päällsiä (juustoa, metukkaa ja tomaattiviipaleen) menee se Keijukin ok. Uusien perunoiden kanssa on oltava vähintään Oivariinia jos ei sitten ihan voita.

Kirjoitettu

Ei vain ole olemassa hyvän makuista margariniia. Varsinkin jos leipä on kuumaa ja rasva sulaa ja levittää samalla arominsa. Voi on ihan omaa luokkaansa tässä suhteessa.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Minkä jauhelihan varis valitsi ? Videolla näyttää olevan sininen pakkaus, liekö Kotimaista-kaupanmerkki ? Pitää tarkistaa parin tunnin kuluttua, kun käydään Prismassa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.