Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Terveys/ravinto - ketju

Featured Replies

Kirjoitettu

^ no ei niitä ( siis silakoita) minulta kukaan kiellä. Kuten sanottu, on vain tämä yksi elämä joka voi päättyä milloin tahansa, enkä todellakaan ala enää niuhottaa ruoan suhteen ( tein sitä aikanaan ja eihän siinä hyvin käyny )

:D niin ja mä tilasin eilen Nakkilassa 2 isoa ja 4 pientä......tuli 4 isoa ja 5 pientä. Kiitin fb välityksellä.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus sillä uusi sivu

• Viestejä 515
  • Katselut 34.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Vedin just antiterveysannoksen eli puoli uuninpellillistä tortillachipsejä juustokastikkeella ja salsalla. Juomana olut. 

• Mä epäilen, onko sen putiikin tuotteista luomua muu kuin säätiön toimarin susiturkishattu (susi on ruokittu alppialueen luomulampailla).

• edit; olin vastaavinani suoraan tempan postin alle, mutta tässähän on tullut vaikka mitä väliin   Mä tunsin oikeesti köyhän, kuollut brittikaverini, asui välillä kadulla, ei talvella varaa l

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Sitä vaan, että jos syö paljon Silakoita ja saa niitä raskasmetalleja, niin se polttohautaustuhkien sirotukselle voi tulla joitain rajoituksia.
Jotkut ympäristöihmiset saattavat jopa estää kirkon maahankin hautaamisen, paitsi jossain erityisessä purkissa.
Että semmosta harmia, mutta se ei ole mun murhe :D 

Kirjoitettu

^ eipä ole minunkaan. Ostanu kaksi kertaa valmiiksi paistettuja silakkapihvejä, ja jokunen vuosi sitten kun Nygrenin osasto aloitti Lielahden Prismassa niin 500 ekalle jaettiin ämpäri ja kilo silakoita. Pyysin  6 silakkaa, en ala perkaileen kiloa silakoita. Hyviä tuli. 

Toiveena on että mun tuhkat sirotellaan Kokemäenjokeen, ehkä semmonen kourallinen minusta jää niin sinne vaan. 
Nauratti kun kututalkoiden vetäjä kertoi toivovansa että on seuraavassa elämässä taimen...huomautin että minä kun toivon olevani nahkiainen....( molemmat kututalkoitten vetäjät on aivan ihania ja komeita, mä ihan mielelläni nahkiaisena nappaan...)

Kirjoitettu
3 hours ago, Jopotuinen said:

Kielsivät sitten kahvinkin.
Jos maidon olisivat kieltäneet, niin sitten ei olisi jäänyt kuin vesi.
Sehän alkaakin olla kuritushuonevangin ateria kasassa: Vettä ja leipää.
Paitsi, että iltapala meni kieltoon myös.

Vesi-leipä -rangaistus pitäis palauttaa käyttöön. Sitä sovellettaessa vankeusaika väheni reilusti ja semmonen tulee veronmaksajille paljon halvemmaksi kun vankilavuorokausi maksaa sen parisataa evroa.

Kirjoitettu

Ei onnistune, joku vankeinhoitoyhdistys aloittaisi lakon ja  tyypit kieltäytyisivät istumasta (paitsi nämä Elo-tyypit).
Alkaa mennä monimutkaiseksi.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Ihan yksinkertaista - syö sitä mistä tykkää. Ja jos/kun on taloudellisesti tiukkaa, syö sitä vähemmän.

Ja talkoissa ( meillä kututalkoissa) toi ravintopyramidi menee ihan päälaelleen :D kukaan talkoissa kävisi jos siellä eväänä olis salaattia ja ruisleivän palanen kevytlevitteellä.

Kirjoitettu

Linnan Juhlien tarjontaa pitäisi kans päivittää uusien suosituksien mukaiseksi.
Siellä on kuitenkin jonkin verran iäkkäämpää porukkaa, että booli pitää ehdottomasti kieltää, tai tehdä siitä yli kuuskymppisille sopiva alkoholiton versio.
Erilaisia salaatteja ja marjoja, ruispalaleipää jonka päällä itutahnaa. Kahvia saa ottaa vain yhden pienen kupin ( ilman sokeria tai kermaa), senjälkeen marjamehua tai vettä.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Niin, eikös se väitöstutkimus ollut, että tehdään väite ja siihen sitten se tutkimus? (:D)

Kyllä. Tein jonkun opintotutkimuksen, tutkin rotilla miten tietty lääke vaikuttaa verisuonten toimintaan ( tjsp)
Jouduin ensiksikin hakeen rotan ja giljoteeraamaan sen, sitten operoida ja napata se tietty suoni sieltä.
Josta palat ripustettiin pömpeliin, lisättiin lääkeainetta ja miten se suoli siitä sitten reagoi.
Kerran sattui että laitoin lääkeaineet päinvastaisessa järjestyksessä - mutta tulos oli ihan sama kun se jolloin ensin vähäisempi lääkemäärä ja siitä vahvempaan pitoisuuteen....ihan huuhaata näköjään.
Kyselin jälkeenpäin josko olisi tutkijan töitä.....mutta ei ollu.

Kirjoitettu
15 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Tein jonkun opintotutkimuksen,...    Kyselin jälkeenpäin josko olisi tutkijan töitä.....mutta ei ollu.

Isäpapalla on oltava riittävästi Orionin osakkeita.

Kirjoitettu

No sehän on ihan selvä....verenpaine- ja kolesteroliarvosuositukset alenee koko ajan, kiitos lääkefirmojen, - siinä on nimenomaan tarkoitus että ihmisille enempi lääkettä.

Jossain että kolesteroliarvo pitäisi olla about 2.
Voin kertoa, kun sulla on kokonaiskolesteroliarvo 1, niin .....et ole ihan parhaimmassa kunnossasi.

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

No sehän on ihan selvä....verenpaine- ja kolesteroliarvosuositukset alenee koko ajan, kiitos lääkefirmojen, - siinä on nimenomaan tarkoitus että ihmisille enempi lääkettä.

Jossain että kolesteroliarvo pitäisi olla about 2.
Voin kertoa, kun sulla on kokonaiskolesteroliarvo 1, niin .....et ole ihan parhaimmassa kunnossasi.

Lääketehtaiden johtokuntien jäsenten veriarvot voisi testata. Moniko syö simvastatinia omien suositusten mukaan ? Lääke aiheuttaa mm. insuliiniresistenssiä.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.