Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Terveys/ravinto - ketju

Featured Replies

• Viestejä 515
  • Katselut 34.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Vedin just antiterveysannoksen eli puoli uuninpellillistä tortillachipsejä juustokastikkeella ja salsalla. Juomana olut. 

• Mä epäilen, onko sen putiikin tuotteista luomua muu kuin säätiön toimarin susiturkishattu (susi on ruokittu alppialueen luomulampailla).

• edit; olin vastaavinani suoraan tempan postin alle, mutta tässähän on tullut vaikka mitä väliin   Mä tunsin oikeesti köyhän, kuollut brittikaverini, asui välillä kadulla, ei talvella varaa l

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Joo, koira on siitä ovela, että vetää aina ensimmäisenä parhaat päältä, voilevästä nuolee ensin ne voit ja vasta sitten syö leivän.

Itse toimin päin vastoin, makkaraperunoissa alkuun on painopiste perunoissa ja makkaroita säästellen ja vasta sitten lopuksi niiden makkaroiden kimppuun :D 

• 2 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mielenkiintoista dataa Garmin heittää pienehköstä ja sivistyneestä alkoholin nauttimisesta: eilen 2 lasia punkku, yksi kalja.  Nukuin huonommin, body battery ei ladannut... koska tää oli jo toinen samanlainen päivä, niin alkaa kellon mukaan oleen energiat jo aamusta aika vähissä. Mä saan monesti body batteryn 100% nii tänää alotettiin 59:stä...  alkoholin nauttiminen näky stressinä!!! Mieli rentoutuu, keho ei, syke nousee ja näin. 

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Olen jonkun aikaa kokeillut vaihtoehtoja leivänpäällykerasvoille. Felixin kurkkumajoneesi vaikuttaa helpoimmalta. Kotimaista-merkki olis puolta halvempi.

Kirjoitettu
12.10.2024 klo 11.32, Jopotuinen kirjoitti:

Itse toimin päin vastoin, makkaraperunoissa alkuun on painopiste perunoissa ja makkaroita säästellen ja vasta sitten lopuksi niiden makkaroiden kimppuun :D 

Syön ensin salaatit, sitten otetaan se pääruoka ja tänään on ( jos on, katsoo nyt vai meneekö huomiselle) niin paistettuja perunoita, porkkanaa sipulia ja - makkaraa. Tosin vaan puolikas pötköstä.

Sitä joskus yritti syödä niin terveellisesti ettei mitään, ja lopputulos oli että meinasin pyörtyä hiihtolenkillä ja kolesterolitaso vaan nousi. Lihapihvit ja voi ja jäätelö takaisin ( olin 16-vuotias ja harrastin pitkänmatkanhiihtoa )
Nytkään en välitä, se mikä maistuu hyvältä niin sitä syödään. Kun viime aikoina aika huonosti on ruoka edes maittanut, siksi pitää panostaa että on hyvää.
No kummiskin, nahkiainen on sekä tosihyvää että myös maailman terveellisintä ruokaa.

Kirjoitettu

Tuli tuosta Cesium säilötystä porosta mieleen, mites mahtaa olla Itämeren Silakan PCB pitoisuuksien kanssa, mitä Jukka Ojarantakin siellä Drugsfjärdissä hääräili.

Joku rajoitus, aikas huomattavakin, syöntirajoitus Silakalle on edelleen, mutta onko se edelleen tuo PCB vai muut raskasmetallit?
Oliko jopa niin ettei tiinehtiville ja lapsille saisi antaa ollenkaan?

Kirjoitettu

Mä uumoilen, että tulevissa ravintosuosituksissa ei ole huomioitu panimo- ja viinanpolttoteollisuuden näkökulmaa. Katsoin töllöstä päivä pari sitten ruokaohjelmaa, jossa italialaisen oloinen kokki teki tomaattikastiketta lisäten siihen puoli desiä vodkaa. Italialaisten eliniän odote on korkeampi kuin suomalaisten. Vodka siis toimii oikein sijoitettuna ? Kenties vodkapullo tulee nauttia parin tomaatin kera.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Eikös se alkoholi kiehu pois, absolutistitkin voivat syödä noita... yhdessä ohjelmassa Sipe "Slemmy" Santapukki oli kokkaamassa ja ilmoitti sitten ruoan tullessa että ei syö, koska ei käytä alkoholia ja kastikkeessa oli jotain punkku tms.. Selkeä leikattu tauko ja sitten Sipe selittää "niin eihän tässä enää ole alkoholia" ja jotain se siinä mussutti. 

Kirjoitettu

Vodka ja tomaattimehu valkopippurilla ryyditettynä, vanha juoma.
Moskovan koneessa tarjottiin muuten aina tomaattimehua Finskinen mustikkamehun tapaan.

Olihan se aivan hirveää ilman Vodkaa.

Kirjoitettu
53 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

^Eikös se alkoholi kiehu pois, absolutistitkin voivat syödä noita...

Kokki ainakin kehui kastikkeessa maistuvaa vodkaa. Ei kannata keitellä liian pitkään.

Kirjoitettu
21 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti:

Kokki ainakin kehui kastikkeessa maistuvaa vodkaa. Ei kannata keitellä liian pitkään.

Maku jää, ainakin viineistä ja "maustetuista viinoista". Jos vodkan haluaa maistuvan, lisäys vasta tarjoiluvaiheessa. Toisaalta hyvä vodka on kyllä aika mautonta...

Kirjoitettu

Ennen saatiin jodia Jozo suolasta, mutta koko suola on kadonnut.
Tökätäänkö sitä jodia nyt sitten johonkin muuhun, vai eikö sitä lisäjodia tarvitakaan?
Myös seleenin lisäyksistä joskus paljon hölinää, mutta sittemmin jokin pysyväisluontoinen ratkaisu ja ongelma on poistunut, kun on ollut hiljaista? 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.