Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi No voi perhana, ihan väärään kohtaan osus kehon kuivatus. Täytynee aloitella harrastus sitten uudelleen.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Entä jos perustaisi ylipainoisten hautaustoimistoketjun ? Mitä nuorempana jättää maallisen majansa, tästä porrastettu alennus.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Perse; 13 vuotta kessutta lähes 30 vuoden kähyjen jälkeen. Voisikohan saada palautuksia veroista?
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kyl mä voisin aloittaa uudestaan tupakoinnin, jos lopettamisesta palkitaan. Vois aloittaa kaikki pahat tavat, mistä sais palkintoa. Mä olen itseasiassa herkutellut ajatuksella että rupeisi polttelemaan taas hillitysti. Se vaan että pysyisikö tuossa. Olihan tupakka nautinto vailla vertaa rasvaisen aterian päätteksi ja haisee edelleenkin herkulliselta 35 vuoden lakon jälkeen
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi ^ Sikari/hyvä piippu tuoksuvat yhä viekoittelevan hyvältä. Paperisavuke oli no-go jo alle viikossa; tuore avattu aski kyllä tuoksuu yhäkin hyvälle.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Joo mun ekaa heitto oli huonoa huumoria. Miten olis, jos eläke nousisi 5 vuoden välein eli vanhenemisesta saisi bonusta. Mieluiten ihan kunnolla. Veikkaan, että tää rehujen syönti, himokuntoilu ja kaikesta kieltäytyminen ei olekaan tuloksellisin tapa. Himokuntoilijat saa laakin 55 vuotiaaana. Tyyli olis vapaa ja bonusta saa vain tuloksesta.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Varmaan oikeesti edullisinta olisi jos väki kuolisi äkillisesti just eläkkeelle jäätyään. Täysi työpanos, ei eläkettä eikä vanhuus/sairaanhoitokuluja. Sellanen paketti "saat nuorena rahnaa jos sitoudut ....", tai sitten vaan lievempänä "ei eläkettä eikä mitään hoitoa, olet omillasi" -paketti.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20251 vuosi 13 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Kyl mä voisin aloittaa uudestaan tupakoinnin, jos lopettamisesta palkitaan. Vois aloittaa kaikki pahat tavat, mistä sais palkintoa. Mä olen itseasiassa herkutellut ajatuksella että rupeisi polttelemaan taas hillitysti. Se vaan että pysyisikö tuossa. Olihan tupakka nautinto vailla vertaa rasvaisen aterian päätteksi ja haisee edelleenkin herkulliselta 35 vuoden lakon jälkeen Tuossa on kyllä isot riskit jäädä koukkuun. Isojen sikarien poltossa (sanotaanko nyt sellaiset jotka kestää tunnin verran) on se hyvä puoli, että sitä ei voi tehdä ulkona talviaikaan. Ja kun sisälläkään ei saa polttaa ravintoloissa (ja jos ei polta kotonakaan), harrastus rajoittuu kesäkaudelle. Ja ei niitä kesälläkään polta niin helposti usein vaan vain vähän erityisimmissä hetkissä ja tilaisuuksissa. Koukkuun jääminen siinä mielessä, että polttaisi päivittäin, on selvästi pienempi. Ei se kallistakaan silloin tavalliseen säännölliseen tupakointiin verrattuna ole, jos polttaa sanotaanko vaikka 10 sikaria vuodessa (vaikka Suomesta ostettuna maksaisivatkin 17-23 euroa / kpl. Virosta tai Saksasta ostettuna noin puolet siitä). Muokattu: 29. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20251 vuosi 28.1.2025 klo 18.08, alpensau kirjoitti: Entä jos perustaisi ylipainoisten hautaustoimistoketjun ? Mitä nuorempana jättää maallisen majansa, tästä porrastettu alennus. Oisko ollut Köpiksessä missä oli Jumbolance. Erikoisvahvistettu runko ja isommat paarit. Tais olla vielä jotenkin sähköavusteinen. Tähän on maailma menossa.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20251 vuosi Poski alkoi turvota aamukahvin jälkeen, kun olin syönyt kotimaista kauragurttia. Mitähän tuossa on ? Ainakin natriumsitraattia (E331). Näköpiirissä paluu jogurtteihin. Hiljakkoin vastaava reaktio, kun käytin shampoota partavaahtona. Shampoossa sitruunahappoa (Pullossa lukee vain citron acid, siis E330 ja muutama numero ylöspäin). Muokattu: 9. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Marttaliiton tilaisuuksissa ei vastaisuudessa syödä liharuokia. Minkä väristä sakkia liiton johtoryhmään on hakeutunut ? Siinä, että pääkallopaikalle on hakeutunut/valittu ihan erilaista jengiä kuin mitä keskivertomaakuntajäsen on, ei ole mitään ihmeellistä. Ammattiliitoissa on juuri näin.
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Ainakin vihreillä on ollut taktiikka hankkia jonkin yrityksen osakkeita tasan yksi kappale per nuppi ja sitten joukolla yhtiökokoukseen pitämään joitain performanssejaan. Nyt nämä anarkistit näemmä sitten soluttautuneet tuonne. Parempaa toki sekin, kuin pylväiden ja museoiden töhriminen.
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Mainitsen tässä että olin kasvissyöjä jo vuonna 1985... lopetin 1992 tai jotain ja olin välissä esim. intin lihansyöjä ja taisin olla vuoden pari sen jälkeenkin, olisko ollu 5 vuotta kasvissyöjänä yhteensä. Ei mitään vakaumuksellista juttua, pääsin vähän lihomaan tossa ja paino pysyi paremmin kasviseineksellä. Tuohon aikaan oli kohtalaisen vaikeaa, lukiossa kasvisvaihtari oli näkkileipä tai joskus raaste. Kyllä laihtui. Helkutin terveellistähän tuo on, veriarvot olivat ihan loistavat. Mä söisin nykysinkin enemmän/kokonaan kasviksia, mutta maha ei kestä. Pavut, kaali yms yms. on aika kovaa stuffia
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Juu, normi kasvisyönti omiin tarpeisiin ja ilman pakkomieltitä on ihan ok, ja itsekin tuota harrastanut. Hommiin vein aina omavalmisteisen ison rehuämpärin painonhallintamielessä varmaan jonkun 10..15 vuotta. Mutta sitten on nämä rehupuntti aktivistit, jotka vaativat kaikkia syömään kaltaistensa tavoin. Seurauksena sitten heitin muutamana viimeisenä vuotena ämpärin syrjään ja vaihdoin ruokatermarin käyttöön. Olishan tuolla ollut firman sponsoroima edullinen kanttiini, mutta eihän sitä enää vuosien jälkeen vanhoja tapojaan muuttamaan. Tuota omaa ämpäriä edelsi vaihe, jossa kanttiinissa aina jokin kastikeruoka ja perunoiden asemesta sitä silputtua salaattia runsaasti sinne sekaan sötköttäen. Ja olihan muuten hyvä ja maistuva vaihtoehto potuille. Sitä oli niinku puoli-kasvissyöjä 😁 Muokattu: 17. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään