Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Osta tätä, tässä on makua ja tätä on mulla aina jääkaapissa...
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Heh, en tarkoittanut tarvitsevani kermavaahtoa vaan yritin tarkoittaa, että työpaikan lounastavintolan jälkiruoka oli käytännössä mautonta kermavaahtoa vaikka se oli olevinaan Kinder moussea (olettamana että jotain suklaalta maistuvaa). Tuota linkkaamasi kuvan kermavaahtoa meillä on välillä kotona jätskiannosten lisukkeeksi ja kieltämättä on varsin pätevää sellaiseksi. Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Joo, ja sitten tämä "Suomalainen menestysresepti" - kokeillu kalaleikettä, ja sitten metsäsienet ja juusto. Ei jatkoon, älkää ostako. Sori, Köftis.... Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ Sivupalkin kertomaa; mitähän nyt..? Ahaa, varo kehnoja jäljitelmiä.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ hei älä nyt viitti, mä olen poistanu kaikki "ignoret" ja suosittelen sitä samaa sulle ja kaikille. Me ollaan täällä vaan kerran, ja sekä hyvä että paha keskustelu on tärkeetä. Tsemiä 🙂
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Noissa kasvispohjaisissa tuotteissa on yleensäkin aivan järkyttäviä laatueroja. Hyvänä esimerkkinä falafelit, suurin osa on kuin sahajauhoa yrittäisi jyrsiä; ne pari oikeastikin syötävää tuotetta ovat sitten vaikeasti saatavia. Puhun ihan kokemusperäisesti, kun taannoin vielä tuleva rouva oli viime vuosituhannen puolella kasvispainotteisen ruokavalion edustaja. Edelleenkään emme nykyään sekasyöjinä vierasta kasvisemmeitä, mutta niihinkin voi ja pitääkin saada makua ja luonnetta. Ei ole ongelma IMHO Muokattu: 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Enpä ollut tollasesta Köftiksestä kuullutkaan, näyttäis aika samanlaiselle kuin Samosat.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi 21 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti: Enpä ollut tollasesta Köftiksestä kuullutkaan, näyttäis aika samanlaiselle kuin Samosat. Tyyli on varmankin vastaava; noin 30 vuoden kokemuksella kasvissamosat pieksävät yleensä lihavastaavat noin 9-1. Olen kuitenkin apehtinut vastaavia tuotteita melko monessa ympäristössä/maassa.
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kyllä se aamupuuro on maailman parasta kera voisulan, ja pieni kupponen kaffetta. Täysin kyllästyny leipään, tai oikeasti kaikki ruoka nyt kyllästyttää. Iskä eilen soitteli ja muistutti että pitää syödä, ja tulee kuskaan mun Terveystalolle. Tässä kuumeessa syöminen on aika paha, mutta laittanu keittoa ja juonu lämmitettyä mustaherukka-juomaa.
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kappas, nakkitestin kasvisnakki sisälsi eniten kovia rasvoja. https://yle.fi/a/74-20145628?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 20251 vuosi Mitä jos lihatuotteita alettaisiin markkinoimaan maissintähkinä, banaaneina tms. ? Sikarypäleet, punainen ja vihreä. Rotukarjan omenoita pian saatavilla ! Muokattu: 1. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi Espanjalaiset mansikat alkavat jo maistumaan mansikoilta puukuidun sijaan. Hintakin halpenee jatkuvasti. 900 g 5,99,-
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ jokunen päivä sitten oli äiteen ja isän kanssa mansikkakakku-kaffe-juttu. Just ne epsanjalaiset mansikat oli ihan mautttomia. Hyvä hintavinkki kumminkin kun se pankkikorttikin löytyi ja mansikat kyllä maistuisi. Mutta toi 500g....tai nykyisin 800g vihannes/kasvista päivässä ei kyllä onnistu, ja tämä ei ole vain rahakysymys vaan en pysty syömään niin paljo! Tempokisun suositus on että syö sitä ruokaa kun sulle maistuu 🙂
Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 20251 vuosi Kaikki nämä vuodet on meille tolkutettu, että alkoholi tuhoaa maksan, Juicekin teki siitä oikein laulun. Nyt sitten on paljastunut Töhölaitoksen tiukasti haalima salaisuus, että ei se alkoholi tuhoakaan maksaa, vaan on paksujen ihmisten pulma - ja jo ilman alkoholiakin! Ovat huijaamalla petkuttaneet kansalaisia ja alkoholiverotustakin kiristetty aina tuolla verukkeella vuosikaudet! https://www.is.fi/terveys/art-2000011226604.html Muokattu: 12. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 20251 vuosi 😄 mä olen tienny tämän koko ajan. Tykkään Namu-vadelmalikööristä jääpaloilla ja jos se on kuolemaksi niin sittenpä on. t. 43kg
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään