Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Terveys/ravinto - ketju

Featured Replies

• Viestejä 515
  • Katselut 34.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Vedin just antiterveysannoksen eli puoli uuninpellillistä tortillachipsejä juustokastikkeella ja salsalla. Juomana olut. 

• Mä epäilen, onko sen putiikin tuotteista luomua muu kuin säätiön toimarin susiturkishattu (susi on ruokittu alppialueen luomulampailla).

• edit; olin vastaavinani suoraan tempan postin alle, mutta tässähän on tullut vaikka mitä väliin   Mä tunsin oikeesti köyhän, kuollut brittikaverini, asui välillä kadulla, ei talvella varaa l

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Heh, en tarkoittanut tarvitsevani kermavaahtoa vaan yritin tarkoittaa, että työpaikan lounastavintolan jälkiruoka oli käytännössä mautonta kermavaahtoa vaikka se oli olevinaan Kinder moussea (olettamana että jotain suklaalta maistuvaa).

Tuota linkkaamasi kuvan kermavaahtoa meillä on välillä kotona jätskiannosten lisukkeeksi ja kieltämättä on varsin pätevää sellaiseksi. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Joo, ja sitten tämä "Suomalainen menestysresepti" - kokeillu kalaleikettä, ja sitten metsäsienet ja juusto.
Ei jatkoon, älkää ostako. Sori, Köftis....

image.thumb.jpeg.8f688ef6c47dec3f2658b41bd7608040.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^ hei älä nyt viitti, mä olen poistanu kaikki "ignoret" ja suosittelen sitä samaa sulle ja kaikille.
Me ollaan täällä vaan kerran, ja sekä hyvä että paha keskustelu on tärkeetä.
Tsemiä 🙂 

Kirjoitettu

Noissa kasvispohjaisissa tuotteissa on yleensäkin aivan järkyttäviä laatueroja. Hyvänä esimerkkinä falafelit, suurin osa on kuin sahajauhoa yrittäisi jyrsiä; ne pari oikeastikin syötävää tuotetta ovat sitten vaikeasti saatavia. Puhun ihan kokemusperäisesti, kun taannoin vielä tuleva rouva oli viime vuosituhannen puolella kasvispainotteisen ruokavalion edustaja. Edelleenkään emme nykyään sekasyöjinä vierasta kasvisemmeitä, mutta niihinkin voi ja pitääkin saada makua ja luonnetta. Ei ole ongelma IMHO

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
21 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti:

Enpä ollut tollasesta Köftiksestä kuullutkaan, näyttäis aika samanlaiselle kuin Samosat.

Tyyli on varmankin vastaava; noin 30 vuoden kokemuksella kasvissamosat pieksävät yleensä lihavastaavat noin 9-1. Olen kuitenkin apehtinut vastaavia tuotteita melko monessa ympäristössä/maassa.

Kirjoitettu

Kyllä se aamupuuro on maailman parasta kera voisulan, ja pieni kupponen kaffetta. Täysin kyllästyny leipään, tai oikeasti kaikki ruoka nyt kyllästyttää. Iskä eilen soitteli ja muistutti että pitää syödä, ja tulee kuskaan mun Terveystalolle.
Tässä kuumeessa syöminen on aika paha, mutta laittanu keittoa ja juonu lämmitettyä mustaherukka-juomaa.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Mitä jos lihatuotteita alettaisiin markkinoimaan maissintähkinä, banaaneina tms. ? Sikarypäleet, punainen ja vihreä. Rotukarjan omenoita pian saatavilla !

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

^  jokunen päivä sitten oli äiteen ja isän kanssa mansikkakakku-kaffe-juttu. Just ne epsanjalaiset mansikat oli ihan mautttomia. Hyvä hintavinkki kumminkin kun se pankkikorttikin löytyi ja mansikat kyllä maistuisi.

Mutta toi 500g....tai nykyisin 800g vihannes/kasvista päivässä ei kyllä onnistu, ja tämä ei ole vain rahakysymys vaan en pysty syömään niin paljo! Tempokisun suositus on että syö sitä ruokaa kun sulle maistuu 🙂 

Kirjoitettu

Kaikki nämä vuodet on meille tolkutettu, että alkoholi tuhoaa maksan, Juicekin teki siitä oikein laulun.
Nyt sitten on paljastunut Töhölaitoksen tiukasti haalima salaisuus, että ei se alkoholi tuhoakaan maksaa, vaan on paksujen ihmisten pulma - ja jo ilman alkoholiakin!
Ovat huijaamalla petkuttaneet kansalaisia ja alkoholiverotustakin kiristetty aina tuolla verukkeella vuosikaudet!

https://www.is.fi/terveys/art-2000011226604.html

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

😄  mä olen tienny tämän koko ajan. Tykkään Namu-vadelmalikööristä jääpaloilla ja jos se on kuolemaksi niin sittenpä on.

t. 43kg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.