Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 20233 vuotta No viimeksikin söin ja hävettää tunnustaa, että oon viikossa syöny 2 kg pandan suklaalakritsipalloja. Ne on kyllä ihan liian hyviä!
Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 20233 vuotta Mä olen saanut kaikki omat joululahjaksi saadut komvehdit ja vihreät kuulat nyt syötyä mutta tammikuun alun synttärilahja eli laatikko Fazerin sinisiä huhuilee tuolla kaapissa. Ja laatikko Kouvolan lakritsia. Viimeisin syöminen on about sata grammaa raejuustoa iltapalaksi. Iltaruuaksi Hornet biteseja texas pete kermaviilikastikkeella, riisiä ja salaattia. Noi ns bites kanapalat on kivoja kun niissä ei ole luita.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20233 vuotta Linjastolounaan työpaikan ruokalassa. Riisiä, broilerikastiketta sekä salaattia, maidon ja ruisleivän kera.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20233 vuotta Hapankorppuja. Tämä on minulle sellanen huume, mikä karkaa näpeistä usein... vedän yhdeltä istumalta koko boxin ja sitten on maha kipeä. Ostan harvoin ja syön sit paljon... vähän kun vetäisi kännit 4 kertaa vuodessa
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20233 vuotta Tomaatti-juustotortelliinipastavuokaa. Runsaalla valkosipulilla. Nyt haaveilen jostain jälkiruuasta vaikka iltapäiväkahvikin tuli jo juotua.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20233 vuotta Mansikka oukkidoukin. Kävin ostamassa pyörällä irtokarkkeja candy townista. Sain sillä verukkeella itseni pyörälenkille edes 45 minuutiksi.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään