Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kurkkupastillin. Seuraavaksi haen kahvikupin tähän koneen ääreen. Mitenhän kaffe maistuu kun suussa maistuu edelleen Mynthon. 

Vanhat oikeat merkkarit oli kyllä hyviä. Joku aika sitten niitä myytiin jälleen mutta nyt taas viimeisen puolen vuoden aikana ainakaan en ole nähnyt. Punaiset olivat suosikkejani. Parempia kuin keltaiset. Mustatkin hyviä. Ja sitten nyt kun oli myynnissä se joku pussi missä niitä oli niin mukana oli myös cola-maku. 

Posted

Jaahas, päiväntoinen ruokahetki ohi.

Taas oli peuravatkulia ja espanjalaisittain lausuttuna btatas brava, eli paistetut perunat.

Sinne uppos santseineen ja vielä jäi vatkulia ainakin kerraksi, lientä jatkamalla kahdeksikin.

Tulee syötyä likkaa, mutta...? Tulevat kantomiehetkin alkava mulkoilla keskenään :D :D :D

Posted
On 12/19/2022 at 3:31 PM, Densen said:

Pieni pala muilta jäänyttä Daim suklaata kahvin kanssa. Daim on kyllä hyvää.

Mulla oli kerran jääkaappi, joka piti meteliä koska yksi jaloista oli juuttunut ja kaappi heilui kompuran tahdissa. Otin dajm-patukan ja laitoin sen jalan alle. Metelöinti loppui saman tien.

Posted

Mä olen jäänyt ihan koukkuun tuohon daim-suklaaseen. Jostain elokuusta lähtien syönyt sitä lähes tulkoon joka päivä 🙈 Vakio on että lounaan ja päivällisen päälle otan sitä jälkkäriksi 4-6 palaa. Joulukuussa ostin kaupasta kerran vaihtelun takia levyn Fazerin sinistä, mutta sen jälkeen palasin takaisin Daim-suklaaseen 😅

Posted

^Anna mennä vaan. Kestän kuin mies, eli itkupotkuraivarit lattialla... Meikäkin just veti kuudennen päivän lopuksi maittavan pinaattikeiton. 🤮 Mutta kiitos kun huomioit tämänkin aspektin! 👍