concorde Posted January 14, 2023 Posted January 14, 2023 Aamiaista. Itsetehtyä saaristolaisleipää, jossa savukalaa päällä. Aa ettien että. 😋
Jopotuinen Posted January 15, 2023 Author Posted January 15, 2023 Loppuerä kermakastikkeessa haudutettua naudan suikalepaistia riisiryynien kera. Liiteristä kotiutettu halpuutettu siskonmakkara 0,5 kg muuttui samalla keitoksi. Hitsi, että tuo tuore korianteri osaakin sitten säväyttää keittoja! Siinä samalla taustalla painepadassa reilu kilo kauriin niskakiekkoja atomeiksi ja myöhemmin vatkuliksi valmistettavaksi Samassa padasta erilaisista juureksista ja punkusta täyteläinen liemipohja. Tuo liemi kun tuossa vielä jäähtyy, niin rasvan kuorinta pois, paljoa sitä ei tuosta irtoa, ehkä joku 3-5 mm kerros sitä siihen jämähtää. Sulo 1
wertiy Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 (edited) Myös tänne kotiutui Liiteristä tarjous-siskonmakkarapaketti ja sitä nyt lounaana. Olispa kaurista tai edes jotakin muuta riistaa. Hirveä pakastimessa pieni ulkofileenpala ja siinä kaikki. Edited January 16, 2023 by wertiy
concorde Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Kermainen lohisoppa lounaspaikassa. Hyvää oli.
tinke77 Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 No viimeksikin söin ja hävettää tunnustaa, että oon viikossa syöny 2 kg pandan suklaalakritsipalloja. Ne on kyllä ihan liian hyviä!
Densen Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Mä olen saanut kaikki omat joululahjaksi saadut komvehdit ja vihreät kuulat nyt syötyä mutta tammikuun alun synttärilahja eli laatikko Fazerin sinisiä huhuilee tuolla kaapissa. Ja laatikko Kouvolan lakritsia. Viimeisin syöminen on about sata grammaa raejuustoa iltapalaksi. Iltaruuaksi Hornet biteseja texas pete kermaviilikastikkeella, riisiä ja salaattia. Noi ns bites kanapalat on kivoja kun niissä ei ole luita.
Recommended Posts