Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta ...niin ja täällä kiitos suolisto-ongelma, menee wc-rulla päivässä. Ja niitä "saavutuksia" ...parh...pahimmillaain elopainoa 25kg ( 160cm) ja voin sanoa että kun kokonaiskolesteroli oli 1 niin en nyt ihan kovin hyvässä kunnossa ollut, hemoglobiinikin oli 59. Meillä on omat heikkoutemme ja vahvuutemme, ja jokainen on oman elämänsä supersankari. Tosin, useimmat eivät ole saaneet sairaalassa tuomiota " ei elä yli viikonlopun" - mutta tässä sitä nyt kuitenkin 30 vuoden takaisen tuomion jälkeen ollaan.... Muokattu: 29. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Saavutukset on pop, oli se sitten urheilua tai jotain muuta. Mutta että alkaa toistamaan niitä puheissaan viikon välein 🤐 😁
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Mä ja useimmat suomalaiset ilmeisesti arvostavat vaatimatonta linjaa, esim. concorden 5 vähintään SM -tasoista voittoa, yksi MM joukossa. Mä en tiennyt, eipä mies noilla retostele. Muuttiko se suhtautumistani? No eipä juuri. Niinhän ne sanoo että sä olet spesiaali vaan omalle äidilles .
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Ja sitten kun joillain on vaan huono itsetunto - yksi syy kilpaurheiluun oli juuri tämä. Tarve päteä. Oikeesti on kyllä menny elämä niin persiilleen kun olla voi. Mitä tässä nyt opiskelisi kun mikään ei oikeesti kiinnosta, no menin lääketieteelliseen ja olin varmaan kaikkien aikojen surkein oppilas. Mitään en käytännön juttujakaan saanu harjoiteltua kun olin aina siellä viimeisenä, eli ne jäi oppimatta. No, eipä poskiontelopunktioita nykyisin tehdäkään... Sitten 12 vuotta työttömänä ( no sillä välillä tein muita töitä; postinjakaja, baarimikkona, opettaja ja pianonsoiton opettaja...) ja sitten viimeisenä oljenkortena tämä nykyinen työ jossa nyt 20 vuotta
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ no kun kerta aloitin niin jatkan, olen kuitenkin iloinen että jaksoin vaikean vuoden 2017 jälkeen jatkaa, ja löytyi vihdoista viimein elämääni myös kivoja asioita ja kokemuksia. Näistä luontojutuista olen tosi iloinen, ehdottomasti elämäni parhaita kokemuksia. Vaikka oli se ensimmäinen SM-tempovoitto hieno kokemus, se tunne kun sekunnin sadasosa ennen maalia tiedät että tuli voitto. Aika hyvin kuitenkin yhden vuoden harjoittelulla. Miettiny myös että kyllä mä sitä Oregon Zoo-reissua yritän järjestää. Se kun on näistä mun unelmistani uskomattomin jos toteutuu. Mutta äskön töpeksin...nimittäin tullasin paketin ihan väärillä tiedoilla kun katsoin väärin ja ...no se meni jo.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kävin autolla heittämässä eukon hommiin, sillä kun oli kaakku kainalossa mennessään. Ja oli sitten samalla vihon viimeinen kerta kun oikeisiin hommiin, siksi se kaakku. Se kun otti loparit ja siirtyy nyt mulle assistentiksi
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta ^Muistat että ne saa fillarifoorumin logiikalla laskea punttisaliksi.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Hyötyliikunnan riemu hautautui vitutuksen kinoksen alle. Kaunis aurinkoinen talvipäivä katosi samalla lisää lunta uumoilevan pilvisyysalueen taakse.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta 4 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^Muistat että ne saa fillarifoorumin logiikalla laskea punttisaliksi. No voi paska, turhaan kävin lumitöiden välissä puntilla.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 12 min pitkä silde show taustamusiikkeineen ja äänitehoisteineen 60 vuotta vanhoista dioista. Johan oli urakka, diat vetelivät jo aivan viimeisiään, eikä kaikista saanut kuin arvosanan välttävä. Paljon paljon Photoshoppailua kelpo esitys lopulta kasassa. Yllättävää oli, kuinka paljon haamukuvista muokkaamalla saa vielä irti. Skannauksessa asetusarvot minimissä kirkkaudelle ja väreille puolestaan maksimit. Upea show menneisyydestä, mutsi täyttää 90v, niin sen juhlistamista varten. Laittelin sinne henkilöiden nimetkin mukaan, sukupolvien vaihtuessa tuppaavat nekin hämärtymään. Ja suurin osa porukastakin jo siirtynyt kylmäkoipisten joukkoon.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Kävin äänestämässä. Ei oikeestaan kumpikaan ehdokkaista töki. Harvinaista.
Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20242 vuotta Luin kirjaa kotikyläni historiasta, vanhimmat tapahtumat 1600 luvulta asti, paljon on kerennyt tapahtumaan noinkin pienessä kylässä ( reilu 300 asukasta ) mm. Neuvostoliiton käskystä 1914 kaivettuja poteroita joiden olin aina kuvitellut olleen kaivettu talvi- tai jatkosodan aikana.
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20242 vuotta Kävin firman pesuhallissa pesemässä auton näin pakkasten alla.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään