Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 20242 vuotta Sillä saa automaatista (ATM). En ole USAssa kun pari kertaa nostanut, systeemi oli jotenkin vähän erilainen kun Suomessa, jotenkin kortti ja tunnusluku annettiin muistaakseni "väärässä järjestyksessä" , mutta kyllä tuolta rahaa tuli. Kantsii kuitenkin muistaa että jos vehjes nielasee kortin, niin ton pitusella matkalla sinne jäi. Forexilla on näköjään Hki-vantaallla automaatti, josta voi suoraan nostaa dollareita.https://www.forex.fi/valuutta/valuutta-automaatit
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta 18 hours ago, tempokisu said: Tampereen Stockmannin 3. krs on Fedexin toimipiste. Sieltä. Ei Fedex vaan Forex, liikaa paketteja tilailtu näemmä ja alitajunta pettää 😁.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ joo näin on päässy käymään ...Forex se tosiaan on. No ihan sama, kuitenkin se Stockmannin toimipiste... Tässä muuten koko tajunta on ihan hakusessa, sillä olin ihan että menenkö nukkumaan....mutta kellohan on vasta iltapäiväkaksi!?! Muokattu: 10. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Olin makuuhuoneessa palaverissa. Ja ei, en ollut _semmoisessa_ "palaverissa" mikä kaikille kuitenkin tuli mieleen ekana.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Mulle tuli joku kuiva Zoom/teams -palaveri mieleen, mut hyvä ettei ollu se...
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20242 vuotta 10.1.2024 klo 15.07, VesaP kirjoitti: Olin makuuhuoneessa palaverissa. Ja ei, en ollut _semmoisessa_ "palaverissa" mikä kaikille kuitenkin tuli mieleen ekana. Se olisi ollut kävin kahvilla-juttu.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20242 vuotta Leikkasin omat hiukset braunin 2-millisellä. Karvakasa oli kuin kuollut rotta, jonka ruho on kuivunut ja karvat jääneet levälleen. Meinaan sama väri, harmaata ja ruskeaa. Oli tavallista pitempi leikkuuväli, kun talvella on viisasta pitää pitempää karvaa.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Putsasin keittiökaapistojen ovet ja laatikoiden vetolevyt Liiterin ikkunakirkasteella. Ikkunoihin tuo on aivan lyömätön tökötti ja kyllähän tuolla ovipinnoistakin sai uudenlaiset, mutta kohtuu työlästä oli. Varmaan tunteroinen meni hinkatessa. Huushollista kun ei oikein muutakaan löytynyt. Kokeilin myös IPA 50%, mutta ei hyvä. Vetokahvojen sivujen paksuuntuneihin rasvoihin laitoin rypsiöljyä ja johan sulivat (ne rasvat) joutuisasti siihen. Hyvä Martat! Muokattu: 11. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Puhkoin 0,5 kg pikkumuikkua. Vanha taito tallella, n. 5 sek/kala. 1. Etusormi-peukalo pihtiote kiduksista ja kituset irti 2. Etusormi-peukalo ote etuevien tuntumasta ja samalla toisen käden peukalolla painetta palleaan ja sisälmykset ulos 3. Otteen korjaus ja suolen veto ulos muiden sisuksien ohessa 4. Valmis pois
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20242 vuotta Olen kuullut sellainsen järkhyttävän seikan että ruotsilaiset kerätessään muikunmätiä (Kalixlöjrom), heittävät itse kalan hitoille. Outoa toimintaa mummielestä.
Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20242 vuotta Burgundinpadan valmistelua, valurauta puu-uunissa saa hiljalleen myhitellä yön yli.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään