Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Liekö tuonnepäin https://www.netrauta.fi/akkupyoroleikkuri-black-decker-bcrc115-3-6v-akulla?gad_source=1

Mä tykkäsin peltinakertajasta. Olin taannoin pari kk peltisepänliikkeessä töissä Vahdon kunnassa. Mutta rehupaalin avaussakset on kaikkein hoteimmat. https://www.agropool.ch/de/heuschrote-sm/a364768/

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 206k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mä mietin tätä mallia: https://www.netrauta.fi/akkusakset-black-decker-bcsc115-3-6v-integroidulla-akulla?utm_source=google&utm_term=&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_content=s|pcrid|402956560270|pkw||pmt||pdv|c|&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAyp-sBhBSEiwAWWzTntQq_NMNtVME3Yhxjx2ultFyVP_nZzR3dKcXx-9k58S8y3I1hQ2grxoCM0cQAvD_BwE

Siinä olis tollaset sakset, jotenkin luotettavamman tuntuiset kuin "pyörö".. tai mistä minä tiedän. Saa kehua pyöröä. Funtsin että just pahvi- ja muovipakkaukset keräykseen pistäisi pieniksi tolla.

Kirjoitettu

Muovikanistereista voi leikellä naula-, työkalu- ym. laatikoita. Kantokahva jo valmiina. Yhdestä tein kissojen ulkoruokintakipon. Osa raksumerkeistä kelpaa varsin huonosti kissoille, joten niitä voi jakaa kylmän tallin sisällä. Kateille on oma ovi. Mahtaako talitiaiset viedä niitä ?

Kirjoitettu
50 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Tai kun pujottaa kanisterien päälle sukkahousut, on sateenkestävät rantakengät valmiina! :D 

Tyhjistä muoviastioista saa vaikka mitä. Shampoopullon kapeammasta kyljestä etulokariin roiskeläppä. Neoamisept-pullosta pohja pois - pieni ratti. Sikalassa tarvitsi kartiomaisen ruokinta-automaatin säiliön tyhjennykseen sopivan käyrää kuuppaa: Kaareva ja ylöspäin kapeneva huuhtelunestepullo ja taas pohja pois. Kanalaan munintakopit. Youtubessa lisää.

Eräs isäntä teki vasikalle häkin ibc-säiliöstä. Tuli muuten hyvä. Vastaavanlaiset kaupalliset mallit ovat kalliita. Niihin tulee pesäkotelo ja eteen ulkohäkki. Esimerkki tehdastekoisesta

Ibc-säiliössä on molempien tekotarpeet valmiina. Entä koirankoppi?  https://en.wikipedia.org/wiki/Intermediate_bulk_container#/media/File:8205Plastic_containers_03.jpg

Kirjoitettu

Mehukattitonkasta voi tehdä äyskärin tai sitten katu-uskottavan juomapullon omille aikuisten juomille festarikäyttöön. 

Olisko nyt markkinarakoa kotipaalaimelle (paalittimelle? paalarille? tekee paaleja) joka runttaisi pahvit ja muovit siisteiksi harkoiksi? Helppo kierrättää. 

Mutta On-topic: tein tekoälyllä (Gencraft) sen haikala-pukin joulu-topicciin. 

Kirjoitettu

En ole käyttänyt saksimallia, joten en osaa arvoida. Pyöröleikkurin ostin koska se joutubessa toimii niin hyvin. olen influensserien uhri.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Kirjoitettu

Näyttäs toi saksimallikin purevan ihan jees... paha sit sanoa hajooko tollanen saksi helpommin kun pyörö... tai jotain

Kirjoitettu

Asian ydin on kuitenkin, että ranne ei rasitu, eivätkä sormet. Paffi on kuitenkin aika kestäväksi suunniteltu.

Kirjoitettu

Joo, mulla on ollut puutarhasakset tossa hommassa... no, lähinnä muovia olen paloitellut, pahvit taitellut maitopurkkeihin. 

Kirjoitettu

Kartongeissa on usein pahoja, viiltokykyisiä reunoja. Hanskahommaa... Vähääkään isompien muoviastioiden muotoilu pikkurälläkän timanttilaikalla.

Kirjoitettu

Mä olen lisäks ottanut ton taittelun puristusvoiman harjoitteena. Mulle on jostain syystä kertynyt kymmeniä veitsiä, puukkoja ja linkkareita. Tollanen paloittelu on myös hyvä testi terälle. Kuumenee pirusti kun pistää isoa boxia nippuun. 

Kirjoitettu

Mä ostin keraamisen veitsen Liiteristä joku 10 vuotta sitten, siitä katkesi heti terä. Ei ole sen jälkeen ollut noita, vaikka saisi kätevästi vaikka lentokoneeseen :D .  In hiliiteräs we trust. Okei, on noita stainlessejakin, mut vaikeempi terottaa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.