Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Meillä on jostain syystä kulkeutunut Liiterin keraaminen leipäveitsi, oliskohan ehkä veneen keittiön tarpeisiin sitten.

Mutta sehän on mielettömän hyvä tehtävässään. Viimmetteks hoksasin kokeilla tomaatin kupeeseen paremman puutteessa ja tämähän osoittautui tehtävässä mestarilliseksi ja sai vakiopestin hommaan. Menee vähintäänkin yhtä hyvin kuin vasta terotettu viiltävä, mutta tätäpä ei tartte teroitella välillä :D

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 206k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
4 hours ago, tommi2 said:

Mä ostin keraamisen veitsen Liiteristä joku 10 vuotta sitten, siitä katkesi heti terä. Ei ole sen jälkeen ollut noita, vaikka saisi kätevästi vaikka lentokoneeseen :D .  In hiliiteräs we trust. Okei, on noita stainlessejakin, mut vaikeempi terottaa. 

Noitten paketissa pitäs olla isoilla kirjaimilla, että eivät kestä minkäänlaista sivusuuntaista voimaa. Terävänä ne kyllä pysyvät ja leikkaavat hyvin, mutta saa käyttää vain  veitsenä!1!!!

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Kävin hautausmaakierroksen

Käytiin Lahti-Hollola vakiohautausmaat torstaina. Autolla ajaminen hautausmaalla näkyy lisääntyneen. Mäntsälässä tää ilmiö on tainnut karata käsistä ja useampi vuosi sitten. Kaiken lisäksi M:n hautausmaa on pieni ja kompakti verrattuna vaikka Levoon, joka jatkuu pitkälle Uudenkylän suuntaan. Miten lie muualla ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Meidän hautausmaalla on niin paljon lunta ja kapeat käytävät, että ei sinne ole (tavallisella) autolla asiaa. Seurakunta on toki ajanut Avantilla jokaisen käytävän läpi, jolloin siihen tulee kaksi polkua per väli ihmisten kävellä haudoille.

Kirjoitettu

Itse en paljoa haudoilla käy. Ymmärrän ton ja näin, mutta mä kävin isoisän haudalla viikottain kun tuo kuoli, käytännössä kasvatti mut, pidin isänäni, mutta ei se jotenkin napannut. Paljon paremmin pystyin muistoa kunnioittamaan ihan missä vaan, kuin käskien haudalla. Lisäksi tuolla oli aina outoa jengiä, yksi äijä tuli puskista eikä päässyt omin avuin veke, sitten totesi "kävin kakalla". Toinen taas kävi mulle selittämään että jää tähän, hän soitti tuolle tuolla makaavalle ambulanssin, mutta ei ehdi jäädä... en todellakaan jäänyt. 

Ja nyt mulle tuli hautaustoimiston mainos tohon sivuun.... voihan...

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Kävin lintukävelyllä ja viemässä hieman lisää siemeniä ja talipalloja, ja uuden ruokinta-automaatin ( joutui toiseen kertaan kun koukku ja ruuvi? piti hakea rautalankaa kiinnitykseen...tiaiset ei kohta enää pelkää mua ) harjoittelin auton ISON kokopeiton kanssa ja tuli peiteltyä, suoristin cyclon satulaa vähän ylemmäs, ja neuloin pyyheeseen renksun. Piti myös imuroida eteinen ja keittiö. 

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

Ja nyt mulle tuli hautaustoimiston mainos tohon sivuun.... voihan...

Voihan tekoäly ! Mulle juutuubi tuuppaa sopiviin väleihin Aatua.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kuorin ja pilkoin kilon lanttuja laatikkoa varten.

Operaatio käykin nopsaan, kun leikkaa lantusta kiekon kerrallaan, pyöräyttää juuresveitsellä kuoren reunasta ja pilkkoo kiekon ja tuotokset samontehen vaa'an päälle asetettuun pataan.

Kirjoitettu

Tänään on eka joulunpyhä, kun juutuubia voi katsoa ilman jatkuvaa pätkimistä, Tuli katsottua aika monta italialaisen hepun mtb-videota. Tuolla on ihan omia reittejä.

Kirjoitettu

Vaihdin Garmin Edge 810:een akkumulaattorin. Ärsyttävää mikroihmisen toimintaa kyl. Eka akkumulaattori jonka ostin, ei toiminut, joten sain myyjältä toisen joka toimi.

Koska luulin, että 810 kosahti, ostin tilalle 530:n, jonka käyttäminen on iham perseestä kun oli tottunut kosketusnäyttöön.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Siivosin yöpöytälaatikoston ylimmän, sen miljoonalaatikon.
Kippasin sisällön nurin sängylle ja heittelin turhakkeet hylkykoppaan, jäljelle jääneistä palauttelin osan oikeaan osoitteeseensa ja loput takaisin laatikkoon.

Laatikon sisällöstä katosi 2/3 ja laatikkokin liukuu jälleen sullomatta itsellään kiinni.
Kylkiäisenä tein myös rahalöydön.  Muutaman kolikon lisäksi tuli vastaan paksu tukku seteleitä, joissa oli silmälukuina 200, 100 ja 50, yhteensä tonnin edestä. Pieni harmitus toki, ne olivat kaikki olivat rublia, eikä niillä Uutta Vuotta juhlita :(

Ehkä sillä tukolla voisi baarissa yksi kalja irrota.
"Anteksi, mutta voiko mine maksa rublilla?" :D 

Nii, ja löytyhän sieltä myös Tokmannin tuotepalautuksesta saatu vajaa 60 € "luottokortti".

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Siivosin yöpöytälaatikoston ylimmän, sen miljoonalaatikon.
Kippasin sisällön nurin sängylle ja heittelin turhakkeet hylkykoppaan, jäljelle jääneistä palauttelin osan oikeaan osoitteeseensa ja loput takaisin laatikkoon.

Seuraavaksi vaimon puoleinen laatikko. 😁

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.