Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta 4 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Tällä hetkellä olet hopealla. Hopee ei oo häpee. Äänet 2-0 (itteään ei saa äänestää tai jos näin sovitaan nii sit saa, mut ne kumoo toisensa. Toki jos Jopo äänestäisi kisua... sit olis tasan). ....tällä hetkellä olet hopeella....kuule, en ole ikinä hopeella jos johonkin kisaan alan, nyt en alakaan vaan se on ehdokkaisen homma. Silt, tomppa tosi pettyny suhun...
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Katsopa noita maine-juttuja, kuka on Mestari ja kuka on vaan joku päällikkö kun inisee....tällä hetkellä se on nimittäin tempokisu joka johtaa.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta 3 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Joku on ihan hassu. Hyvä että honasit ite.... t. Mestari
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Juuri nyt, Jopotuinen kirjoitti: Mutta mää oon nykyisin KUNKKU ihan turhaa uhoomista, sillä minä olen jumalatar
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Hetkinen.... sulla on paljon posteja, mutta kukas johtaakaan?? Olet neljäntenä, sori ei mitaleja tänään. Oikeesti, pitääkö aina lähtee kisaan? Olisit ihan kiva tyyppi, mut toi ainakin musta pilaa paljon. Vielä kun menit häviämään... . Nämä löytyy kuvaavan nimen "leaderboard" takaa. Oikeesti: ainakaan mulle ei mitään väliä. Kuka hemmetti tälläsellä kisaa? Tai muutenkaan jollain harrastuksella tms. , eri asia jos se on ammatti. Muokattu: 28. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja *Tappajahai tunnaria tähän* Kohta tapahtuu jotain, ounastelen.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Kävin viemässä pihabongauksen aikana näkymättömissä pysytelleille linnuille lisää evästä. Jälkien perusteella lumikko on ollut myyräjahdissa.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Jotenkin tuli mieleen "katson autiota hiekkarantaa", vaikka sitä en katsokkaan. Mutta biisiä mukaileva viimeinen teko-kategoria olis hauska, ehkä sit laitan "mä joka päivä töitä teen"
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Sliipparit laulo tohon loppuun, että päivääkän en oo ollu hommissa, enkä mee!
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Juu tapahtuu. Kuka on täällä kolmen lajin Suomen Mestari. Ja jopa Suomen Ennätys hölkättu vuonna paperi ja kynä 1983. Vuodessa pyöräilykilometrejä 40 240 vuonna 2009. Tätä ei ohita täällä kukaan ikinä. Ja 20km tempo Porissa aikaan 27.15, sekä Kangasalan mäkireitillä 50km tempo 1.18. Kokeilkaapa ite. Entäpä kututalkoot, takana 42 talkoota ( alkain 2018) ja saavutin myös Vesistösankari-arvonimen. Olen nähny nahkiaisten kutua. Mutta ne elämän kovimmat taistelut kävin sairauksien kanssa, anoreksia ja suolistosairaus kun elopainoa oli 25kg, ja sitten kun oli niin vähän töitä että pelkäsin miten selviän....Luonto tuli apuun ja sain elämälleni tarkoituksen.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Onhan noita mestaruuksia. Kilpaveneillystä SM ja EM, rekkupuolelta SM, hikipallosta MM, Säbästä opiskelija-SM... olikohan jotain muuta. Mutta noista kaikista on 20+ vuotta...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään