Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä asia EI-yllättänyt sinua viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 914
  • Katselut 92.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Naapurifoorumin "autoilun tulevaisuus" -ketjuun tuli mode-Pulkkinen ilmoittamaan ko. ketjun heivaamisesta hevon kuuseen. Ei kuulemma autoilu liity pyöräilyyn, ilmeisesti offarissakin saa sitten keskus

• UPS. Eilen piti tulla paketti. Ei tullut, ei näkynyt lähettiä ovelle. Oli tosin tullut leima "toimituksen toimitusta pyydetty viivästyttämään". Ihan vitusti on pyydetty joo... Ja nyt ollut jossain mat

• Gate on nyt ohi! Sain paketin eilen. Tai siis kävin hakemassa sen postilaatikosta kun se oli tungettu sinne. Ei oltu vissiin iletty tulla ovelle kun 20km matkaan meni puolitoistavkoa lähetyksellä...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Eikö niille lopetettujen kuntatoimijoiden pomoille olisi voinut antaa sellaisia töitä, joiden tekijöistä on pulaa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Sanna Marin pyytää eroa kansanedustajan tehtävästä.
Piti kansanedustajan työtä vain hätävarana jos uutta parempipalkkaisempaa pestiä ei saakaa, mutta sai. Tony Blair Instituten strateginen neuvonantaja Lontoossa.

Kirjoitettu

Wannabe rockstar ja wannabe julkkis vetävät on-off suhdetta. Naamapalmuemojille olisi käyttöä.

Kirjoitettu

Etelä suomessa kansallispuistoissa ihmiset ei osaa käyttäytyä, musiikkia huudatetaan auton kaiuttimista parkkipaikalla, laavu ja telttapaikoilla musiikkia huudatetaan puhelimista ja matkakaiuttimista muutenkin huudetaan ja melutaan, Lapissa tämmöiseen ei törmää, onneksi tuonne ei tarvitse toista kertaa mennäkkään, ei ollut niin hieno paikka kun on kehuttu.

Kirjoitettu

Toi musiikin (tai tube-videoiden yms) soittaminen on kyllä todella rasittava nykyajan vitsaus. Oli se sitten kännykän kaiuttimista junassa tai bussissa tai sitten just leirintäalueilla tai yöpymispaikoilla.

Kirjoitettu

Se, että kahden päivän ankara tango risukossa parin huskun ja vesurin kanssa tuntuu kropassa... Hyvä kun pääsi sängystä ylös. Olis varmaan kannattanut voimistella vähän ehtoolla saunan jälkeen :D

Kirjoitettu

^ sama tunne ekojen talkoitten jälkeen 2018. 

Mutta siis se että olen "Vituttaako"-topicciin(kin) eniten postannu, ja yleensähän se on että kyllä...

Kirjoitettu

^ aika harvoin olen uskaltanu julkisesti sanoa että "nyt on hyvä ei harmita". Töitä on joko liian vähän, tai sitten liikaa. Aina sataa. Oikean käden keskisormi jäi vähän vituraksi...
Hyviä hetkiä on, mutta ne on harvassa. 

Kirjoitettu
18 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Toi musiikin (tai tube-videoiden yms) soittaminen on kyllä todella rasittava nykyajan vitsaus. Oli se sitten kännykän kaiuttimista junassa tai bussissa tai sitten just leirintäalueilla tai yöpymispaikoilla.

Tuossa talvella olin odottelemassa hammaslääkäriin pääsyä, olivat vähän myöhässä (outoa, yksityinen).

Minua vanhempi mies pällisteli puhelimeltaan jotakin moottorisaha/metsätyövideoita lähes kuulonalenemaa

aiheuttavalla äänenvoimakkuudella. Vajaa puoli tuntia oli vähän liikaa kuunnella moista pärinää. Ikä ei näemmä

vähennä ko. toiminnan mahdollisuutta.  Nuorempi väestö, pl. pikkulapset, käyttävät pääsääntöisesti

kuulokkeita tai nappeja.

Kirjoitettu

KELA: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009845086.html

Noiden pitäisi saada asiakkaaksi William "D-Fens" Foster jonain sopivan rankkana päivänä ja loppuisi se iänikuinen päin naamaa v*ttuilu. Aivan helvetin oikeudenmukaista se "ettei päätöksestä voi valittaa" ja jos silti valitat, valituksen käsittelee KELA. Neukkula näyttää elävän ja voivan hyvin tuossa organisaatiossa.

Kirjoitettu

Tankkasin äsken Nummelan Teboil-kylmäasemalla. Viereen ajoi fillarilla eläkeikäisen näköinen sälli ja alkoi keuhkoamaan äänekkäästi, että 'Tiedätkö, että tää on venäläinen asema. Katso, tuolla lukee lukoil'. Kysyin, että mikä tää tällainen informaatio on. 'Mua vaan pännii, että täällä myydään venäläistä bensaa.'

Jassoo. Eiköhän se bensa tule Kilpilahdesta. Vai tuleeko ?

Kirjoitettu

Teboileja kuulema laajemmaltikin boikotoidaan venäläisomistuksen tms. takia. Onko tuossa mitään perää ja pitäisikö itsekin? Mä olen semi-vältellyt, eli tankkaillut muuallakin vaikka Teboil on kätevästi reitin varrella.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.