Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta Nyt on kuulkaas Paavo Arsenmäki jäänyt rysänpäältä kiinni!1!!! Alkohoolilla varmaan osuutta asiaan. Pelle.
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta Nuo tontilla notkuvat 3 rusakonpoikasta, taattu paskahalvaus, kun meinaat talloa päälle...
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^^ Mutta sehän oli ihan vain pelkkää läppää - jooko? Muokattu: 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta ^^ Rusakko muori, jos sattuu olemaan hollilla, vois sännätä päälle hampainens - lehessä luki niin. Muokattu: 24. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Silloin kun telkkarista tuli Hannu Hautala- ohjelma "Legendan perintö" ( muutama vuosi sitten, olin ostanut ja lukenut samannimisen kirjan aiemmin) niin kävi kyllä mielessä että voip tulla surullisia uutisia pian...
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Deja vu, sanoisin. Me toinen jalka haudassa olevat muistamme miten Suomessa oli squash-boomi 80-90 -luvuilla ja joka saatanan kuntaan piti rakenta squash-halli, joskus useitakin. Se loppui myös kuin seinään heitettynä. Ilmeisesti pisnis-miehet eivät tiedä mikä on boomi ja miksi ei kannata lähteä mukaan muuta kuin ensimmäisten joukossa. No, myytiinhan Suomessa jacuzzejakin ja Baylinereita.
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tänne jacuzzit ovat vasta rantautuneet muutama vuosi sitten. Naapuri laittoi sellasen ja onneksi myös näköesteen kadulle hetken kuluttua. En minä sitä sano että kaikkien malleja pitäisi olla ja pitääkö sitä nyt katsoa jos joku valas kylpee, mutta sen sanon että ei siinä kyllä silmä levännyt jos eksyi näköpiiriin. Ja saatana olin kantamassa sitä miljoonan tonnin jacuzzia vielä sinne pihaan.... 😡
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Anteeksi maalaisuuteni, piti ihan Googlelta kysästä mikä on Jacuzi Juuei, ei, ei. Jotkut oppi myös viimetalvena, mitä tollasen ympärivuoden lämpimänä pito kustantaa Meillä Rouva kinunnut kylpytynnyriä, mutta saanut hänet nyt vakuuttuneeksi(?), että ilmankin pärjäilee. Puolitoista kuutiota veden lämmitys puillakin maksaa ja kestääkin jonkin aikaakin. Ja sitten on sen tynnyrin ja veden puhtaana pitäminen. Toki omassa huushollissa oman ja Rouvan perseen pesu ennen pulahdusta on helpostikin vaadittavissa, mutta edeltävänä suorituksena ilman saunaa tai suihkua hankalahko. Ja sitten on ne vieraiden perseet, kukas ne sitten vahtii?
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tuttu monimerkkikorjaamoyrittäjä (nyt sairaseläkkeellä) sai virolaisesta kylpylästä pseudomonaksen. Kuukausi koomassa, kuoliota jalkoihin (molemmat lyhennettiin nilkkojen yläpuolelta). Piti vaan jatkaa korjaamon kanssa, kunnes sai sen myytyä. Joten: Lämpimässä vedessä alkaa kasvaa kaikenlaista, jollei lämmitä suht usein päälle 70 C:n.
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Eikös kloorin käyttö ehkäise tuollaista kasvustoa? Toki sitä pitää lisätä koko ajan, koska muutoin haihtuu. Kloorissa sellainen veikeä ominaisuus, että jos sitä on likkaa, alkaa toimia eliöstön ravintona ja tilanne vain huononee.
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta Siis naapuri laitto tollasen paljun ja asennus on ihan fiksu, integroitu sujuvasti saunan terassin kulmaneljänneksen kanssa ja reunakorkeudet ok, eli nousee jonkun 20-30 cm terassin yläpuolelle. Mutta kertaakaan en muista nähneeni paljun piipusta savujen nousseen. Pari-kolme vuotta tuossa tuo ollut. Ehkäpä sitten aina silloin kun en ole paikalla? Itse olen paljussa kuluttanut aikaa, enkä kokemusta voi moittia. Mutta minkä olen pistänyt merkille, se on ehkä enempi sellainen pikku ryhmän sosiaalinen kanssakäyminen. Rouvan kanssa paljuilu sitten kaksistaan, no toki voihan siinä irstailla uutuuttaan, mutta minäkin jo vanha mies, että voi ehtiä vesikin jo siinä käydä haaleaksi, jossei lisää puita Mutta oikeasti, kahdelle tuo paljun lämmittely ei oikein ole hyvä idea, siellä kun siellä pitäisi kuluttaa sitä aikaa tuntitolkulla. Nuoret rakastavaiset ovat toki asia erikseen, heillä on edessään vielä paljon uusia asioita! Kaikkiaan, parhaimmillaan palju on kun on kuulasta, tai pikkupakkanen. Kesähelteellä se on turhake. Näitä rakkauden paukkuja saa jokainen poikalapsi syntyessään tasan yhtä paljon, on minulle kerrottu. Mutta mulla ne alkaa nekin jo olla vähissä, nuorempana olin vähän holtiton Muokattu: 20. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 20232 vuotta Appiukko on kehnossa hapessa, rva ja tytär lähtivät jo junalla. Pojan kanssa huomenna perään logistisista/työllisistä syistä.
Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 20232 vuotta Että kylmäsoiton (Coldplay) liput menivät hetkessä... vaimo noita jonotteli ja kun pääsi ostoksille oli vain yli satasen seisomapaikkoja.
Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tais mennä wittuseniksi koko hanke. No, ken elää ja barbie näkee toteutuuko hanke. Muokattu: 26. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään