Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20233 vuotta ^Sama... tai oikeastaan tavalllaan yllätti. Mulla ei ole mitään poiittista kantaa eikä koko politiikka kiinnosta, niin olin todella lähellä "suuntautumiskoordinaatiston" (Hesarin kone) origoa. Käy järkeen, mutten ole ajatellut koskaan tota. Varsinkin miehiin pätee että mitä rumempi ja mitä huonompi urheilussa, niin sitä kiinnostuneempi politiikasta . Muistan lukiossa elävästi kuinka ne pojat jotka eivät pärjänneet urheilussa, olleet rock-bändissä tai muuten vaan onnistuneet sammakkomaisen ulkonäön takia hankkimaan tyttöystävää, menivät poliittisiin nuorisojärjestöihin 🐸😀. No joo, läpällä toki, mutta kilpailevan foorumin jyrkkä alamäki alkoi minusta poliittisen väittelyn myötä. Kuka vaihtaa poliittista mielipidetään jos joku fillarifoorumilla vänkää että olet väärässä? Lienee tämän takia kohtuu turhaa vielä tuo väittely...
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20233 vuotta Että aamulla taas väsytti siinä määrin että piti jatkaa unia vielä merisään jälkeen. Katsoin sitten mittarista ( kun lähdin tunniksi ajaan pienen lenkin) että eilen ajelua tuli 4.45 ja pitkä työpäivä, eipä ihme 💤
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20233 vuotta https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000009424911.html Lainaa Olkiluoto 3 myöhästyy taas
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20233 vuotta Onneksi TVO:lla ollut aikoinaan pelisilmää ja alkanut nyt vasta ilmoittelemaan. 10+ vuotta pari kertaa viikossa sama viivästysilmoitus olisi voinut olla jo huvittava.
Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20233 vuotta Teslan voittokulku jatkuu komeasti. Tesla laski hintoja, myynti kasvoi Suomessa yli 1 000 prosenttia - Talous | HS.fi Tesla laski hintoja, myynti kasvoi Suomessa yli 1 000 prosenttia Teslan Model Y oli helmikuussa Suomen toiseksi myydyin henkilöautomalli.
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20233 vuotta Se, ettei olympia-aatteeseen kuulu tappamispelit: https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000009427544.html
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20233 vuotta Että mä johdan v*** topiccia....miten voi yhdelle ihmiselle sattua näin paljon vastoinkäymisiä - jalkakivut- ja leikkaukset, muut sairaudet, työttömyyttä, masennusta, työpaikkakiusaamista - lyhyt 2+ vuoden iloinen elämänjakso - ja taas sitä työpaikkakiusaamista...
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Turkkulaiste Funnykulaari, sinnehän se taas lysähti! Nyt on oletettavasti pois käytöstä jopa kuukausia. Onneksi on tullut tuo testatuksi silloin kun se vielä sattui liikkumaan, joskin huoltoukot oli silloinkin paikalla asiaa varmistelemassa https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009435949.html
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20233 vuotta No nysse pysähtys taas, toi funnykulaari. Yhden päivän ehti toimia remontin jälkeen! Torstai-iltapäivän ilouutinen! Ja perjantaina...
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20233 vuotta Se liikkuu sittenkin! Funi liikkuu taas, valtakunnassa kaikki hyvin
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20233 vuotta Tämä vaatisi melkein oman ketjun... siihen voisi yhdistää "oletko juuri nyt..." ja/tai "kuvasi funissa". Mä olin häämatkalla Turussa, nimim. "ikuisesti katkera" Muokattu: 20. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20233 vuotta Toi on funikulaari ollut kyllä niin vitsi. Mutta julkisuutta toki tuonut. Muokattu: 21. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kiira Korven "runokirja" , aika paljon tyhjää on sivuilla, näitä "runoja" yksi on siis yksi per sivu.Esimerkiksi. "Tänään aiomme juhlistaa mua! Jännittävää." "Ansaitsen parempaa. Piste." "Minullakin on arvo, eikä mikään pieni arvo. Sydämen syvyydessä mitattuna" Joku tavis tuskin olisi saanut tämäntyyppisille lauseille kustannussopimusta. Minusta ne on ajatuksia tms, ei mielestäni runoja. Ja murskakritiikkiä kuulemma tullut. Noi otannat aika...minäkeskeisiä. ( nämä ei siis yllättäneet) Kiirahan taannoin haastattelussa painotti että on pidettävä kiinni omista rajoistaan ja jaksamisesta ja tiukasti sanottava ne ( esimerkiksi töissä) - se vaan että jos vaikkapa minä niin teen, sitten ei ole enää töitä. Muokattu: 21. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20233 vuotta ..no eipä yllättänyt että Aamulehden kriitikko kiitteli Kiira Korven "runokirjaa", ja Hesarin negatiivisen palautteen takia kustannusyhtiö puolustamassa Kiiraa "Tällainen ymmärtämätön palaute ei ole koskaan helppo asia". Oletus varmaan oli että kaikki ylistää - kyllä kriitikko saa antaa myös huonot arvostelut. Eikä yllättänyt sekään että päivää ennen kirjan julkaisua Kiira antoi...sanotaanko "kohuhaastattelun". Ajattelinkin että mitäs on nyt tulossa ... Lisäys. Aiheesta oli myös Radio Suomen aamulähetyksessä, haastateltiin kustannusyhtiön edustajaa ( en muista nimeä) mutta hän totesi tähän malliin "...ihmiset lukevat kirjaa väärin, ja tuntuu jopa kiusaamiselta..." Miten luetaan väärin? eli myös elokuvia voi katsoa väärin, ja musiikkiakin kuunnella väärin? Joku ei ymmärrä mutta tykkää, joku ei ymmärrä eikä tykkää, ymmärtää ja tykkää, tai ei. Vai saako vain ylistävän kritiikin julkaista? Ainakin Aamulehdessä on ollut myös arvosteluja ja joku esitys on saanut vain yhden tähden ( 1-5) ja se oli kriitikon mielipide. Muokattu: 23. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään