Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä asia EI-yllättänyt sinua viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Nummela on täälläpäin ainoa kylä, jossa on kilpailua asemien välillä. 4 asemaa lähekkäin. Ison kylän liepeillä ehkä Korso on kilpailluin.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• Viestejä 914
  • Katselut 92.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Naapurifoorumin "autoilun tulevaisuus" -ketjuun tuli mode-Pulkkinen ilmoittamaan ko. ketjun heivaamisesta hevon kuuseen. Ei kuulemma autoilu liity pyöräilyyn, ilmeisesti offarissakin saa sitten keskus

• UPS. Eilen piti tulla paketti. Ei tullut, ei näkynyt lähettiä ovelle. Oli tosin tullut leima "toimituksen toimitusta pyydetty viivästyttämään". Ihan vitusti on pyydetty joo... Ja nyt ollut jossain mat

• Gate on nyt ohi! Sain paketin eilen. Tai siis kävin hakemassa sen postilaatikosta kun se oli tungettu sinne. Ei oltu vissiin iletty tulla ovelle kun 20km matkaan meni puolitoistavkoa lähetyksellä...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mä en ole boikotoinut Teboilia, ja nyttemmin siellä on jopa alemmat hinnat kuin vielä lähempänä olevalla St1 kylmäasemalla. Lisäksi Teboililla voi maksaa kassalla.

Mutta PMMP:n keikkaliput tulee myyntiin 18.9. klo 09.
Edullisimmat liput alkaen 49,90e ja sitten vip-liput alkaen 129e+alv. Että kyllä sielläkin kalliita lippuja on.

Kirjoitettu
1 minuutti sitten, tempokisu kirjoitti:

Mä en ole boikotoinut Teboilia, ja nyttemmin siellä on jopa alemmat hinnat kuin vielä lähempänä olevalla St1 kylmäasemalla. Lisäksi Teboililla voi maksaa kassalla.

Mutta PMMP:n keikkaliput tulee myyntiin 18.9. klo 09.
Edullisimmat liput alkaen 49,90e ja sitten vip-liput alkaen 129e+alv. Että kyllä sielläkin kalliita lippuja on.

Mulle riittää viidenkympin lippu. Coldplay maksoi satasia.

Kirjoitettu
1 minuutti sitten, Densen kirjoitti:

Mä en ole tankannut teboililla enää ollenkaan vaikka se on lähin ja usein halvin.

Onko se siis venäläinen? Mä ites olen saanut kahta tietoa "äijien jutuissa"

Kirjoitettu

Lukoil, joka siis on täysin venäjäläinen yhtiö omistaa Teboilin tytäryhtiönä. Hauskasti läheisessä kaupassa ei myydä enää ''venäläistä suolakurkkua'' vaan nimi on ''suolakurkkuja''. Alkuperämaa Puola. Koskahan ''venäläinen metvursti'' muuttuu metvurstiksi...

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, rjr kirjoitti:

Wiki: "Oy Teboil Ab on suomalainen öljy- ja energiatuotteiden markkinointia, maahantuontia, myyntiä, jakelua ja huoltoasematoimintaa harjoittava yhtiö, jonka omistaa venäläinen Lukoil.".

😁 siis tässä asiassa oli joskus jotain epäselvääkö ? Noin kuukausi sitten jossain oli artikkeli, jossa oli selvitetty Venäjältä vetäytyneet länsifirmat, kokonaista 8 %. Pitäisikö olla iloinen, että voi ostaa kalliita raaka-aineita jenkkiyhtiöiltä ? Se Teboilin bensa tulee edelleen Kilpilahdesta, ei Venäjältä. Boikotoikaa ihan rauhassa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Niin mulle oli epäselvää että onko noi paikalliset toimijat kuitenkin suomalaisia ja mikä määrä tosta rahasta menee Venäjälle? Jossain telkkuohjelmassa joku Teboil-kauppias itki että hän on suomalainen ja kaikki boikotoi nyt. Mut en tota tosiaan tiedä että missä määrin suomalaisten asemia ja mikä määrä rahaa jää kotimaahan.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

Eihän sillä ole väliä mistä se bensa sinne pumpulle tulee jos siitä tankkaajan maksamat eurot menee Venäjälle.

1. Suomessa ei tietääkseni ole öljylähteitä.

2. Vero.fi:n mukaan bensasta maksetaan ennen alvia valmistevero. Valmistevero ei sisälly enää alv-pohjaan, joten alvin määrä heiluu 25 snt paikkeilla. Verot on siis noin euron. Sitä toista euroa jaetaan sitten eri toimijoiden kesken.

Tuoteryhmä Energiasisältövero Hiilidioksidivero Huoltovarmuusmaksu Yksikkö Yhteensä
10 Moottoribensiini 53,790 21,490 0,680

snt / l

75,960

Kirjoitettu

Netti tiesi "Vuonna 1934 perustetun Teboil-brändin tuntee jokainen suomalainen. Lähes kaikki Teboil-huoltamot ovat kauppiasvetoisia ja monet kauppiaistamme ovat toisen ja jopa kolmannen polven huoltamoyrittäjiä. Teboililla huolletaan autoja ja ihmisiä vuosikymmenten kerryttämällä kokemuksella."

Eli Huoltamolla on kauppias. Varmaan joku siivu menee äitiVenäjälle. 

En ota kantaa puoleen tai toiseen, mutta olen huomannut että nykyään on tapana vastustaa helppoja kohteita, esim.

- En osta mitään Kärkkäiseltä, sanoo ihminen jolla lähin Kärkkäinen on satojen kilsojen päässä

Sitten taas suklaa ja kahvi omaavat ilmeisesti vahvan lapsityövoimataustan, mutta kun ne ovat niin hyviä, "eiks tää ookkaan reilun kaupan, oh no, anna uus pala". 

Mutta kuka mä olen ketään kritisoimaan, huomioita vaan. Mietin omaa kantaa Teboilin suhteen, tuenko suomalaista yrittäää vai vastustanko Venäläistä emoyhtiötä vai teenkö mitään?

Kirjoitettu

Mä en ole tähän asti boikotoinut mitään tarkoituksella.  Joku Kärkkäisen boikotointi yhden tyypin sanomisien takia tuntuu itselle aika naurettavalta, mutta toki kukin tyylillään.  Mä oon edellisessä firmassa tehnyt molempien Kärkkäisen veljeksien kanssa businesta, eikä noin muutaman illanistujaisten perusteella kavereista oo mitään se kummempaa mielipidettä, mutta kuin että kovia tekemään kauppaa.

Mun OKT lämpiää öljyllä ja aiemmin sinne tuli Teboilin autolla täydennykset. Edelleen ostan öljyn samalta bulvaanilta, mutta viimeksi auton kyljessä luki Neste.  Lähimmät huoltoasemat autoreiteillä ovat Shell, Neste ja ST1, joten niitä tulee käytettyä.

Ehkä kuitenkin saattaisin tarpeen iskiessä ja jos saman risteyksen aluella (samoilla hinnoilla) olis Teboil ja joku toinen, valita sen toisen... ihan tuon lukoil-kytkennän takia

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu
Lainaa

- En osta mitään Kärkkäiseltä, sanoo ihminen jolla lähin Kärkkäinen on satojen kilsojen päässä

Eiköhän se lähin Kärkkäinen ole nettiyhteyden päässä melkein kaikilla. En ole ostanut enää muutamaan vuoteen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.