Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä asia EI-yllättänyt sinua viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

^Totta, mutta vaikkapa Lahdessa kun se on keskittymässä Motonet, Biltema, Gigantti, Puuilo, Peten koiratarvike, Bauhaus, useampi autoliike, tonne seudulle tulee mentyä useammin, jolloin valikoima ja hinnat ovat käsinkosketeltavissa. Sieltä saa tuotteita jotka joutuisi kenties tilaamaan. Lahden rumilus ainakin oli Suomen toisiksi suurin tavaratalo, siinä on tiettyä vetovoimaa suurelle yleisölle. Nää on vaikeita kysymyksiä.

Itse käyn aika harvoin, mutten boikotoi. Eniten tulee käytyä Motonetissä, jos tonne eksyn. Sieltä saa mun romupyöriin osasarjaa ihan kivasti, sitten ehkä Peten koiratarvikkeessa.

• Viestejä 914
  • Katselut 92.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Naapurifoorumin "autoilun tulevaisuus" -ketjuun tuli mode-Pulkkinen ilmoittamaan ko. ketjun heivaamisesta hevon kuuseen. Ei kuulemma autoilu liity pyöräilyyn, ilmeisesti offarissakin saa sitten keskus

• UPS. Eilen piti tulla paketti. Ei tullut, ei näkynyt lähettiä ovelle. Oli tosin tullut leima "toimituksen toimitusta pyydetty viivästyttämään". Ihan vitusti on pyydetty joo... Ja nyt ollut jossain mat

• Gate on nyt ohi! Sain paketin eilen. Tai siis kävin hakemassa sen postilaatikosta kun se oli tungettu sinne. Ei oltu vissiin iletty tulla ovelle kun 20km matkaan meni puolitoistavkoa lähetyksellä...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Renkomäen Kärkkäinen on niin iso, että mua vanhemmat huru-ukotkaan eivät voi kerääntyä ns. polttopisteeseen aamupäiväistunnolle.

Kirjoitettu

Itävallassa meijerit pastöroivat maidon pääasiassa kaasulla. Kaasuostot Venäjältä jatkuvat melkein entiseen malliin. Alkaako valveutunut kuluttaja käyttämään tinkimaitoa ? Tulee reissuja tuottajan tankkihuoneen ovelle aika tiuhaan.🤐

Kirjoitettu

Niinkun tossa rivienvälistä olen yrittänyt vinkata, valistunut kuluttaja ei voi kuluttaa oikein mitään. Tekee parhaansa millä pystyy elämään arkea on oma ajatukseni. Mutta muita syyttelevät aktivistit, mitkä sitten eivät välitä kuin yhdestä luonnontuhoamisesta/ihmisoikeusrikkomuksesta/muusta ovat jotenkin kammottavia muoti/muovi-aktivisiteja IMO. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Kiinteistöhuolto meinaa, että ihan ok ilmoittaa 2 viikon aikaikkuna, jolloin tulevat tekemään ilmanvaihtoräppänöiden vaihdon. Samalla pyytävät tyhjentämään ikkunoiden edustat (väh. 1 m) huonekaluista, vaatehuoneen osan ja suojaamaan tekstiilit.

Eikö kiinteistöhuollon tyypeillä ole kotona kuin sänky vai mitenkä meinasivat pitää tätä kohtuullisena pyyntönä kenelle tahansa, joka omistaa huonekaluja. Ja ei, en halua et jotkut tuntemattomat siirtelee itse töissä ollessa mun puolesta täällä kämpässä tavaraa pyöristä hifilaitteisiin. 

Eiköhän tästäkin puhelimella pärjää, mutta uskomatonta laiskuutta ilmoittaa lähempänä h-hetkeä. 

Muokattu: , käyttäjä: wertiy

Kirjoitettu

Olin 80-luvulla Lahdessa eräässä yksirappuisessa krs-talossa isännöitsijänä. Tilattiin ilmastoinnin säätö - hemmo kiersi talon muistaakseni päivässä yleisavaimella. Näin pöytäkirjasta jälkikäteen, että erään kämpän kohdalla oli maininta koira ja säätö  jäi tekemättä. Heppu ei ottanut kehenkään yhteyttä asiasta.

Kirjoitettu

Meillä ilmoitetaan tarkka päivä ja yleensä n. 4-5h aikaikkuna milloin on kiinteistöhuollon jamppa tulossa ja jos olet esim yötyöläinen ja nukut tuohon aikaan niin ilmoitus huoltoon niin tekevät sen silloin kun onnistuu, 2 viikkoa on kyllä jo ihan vitsi.

Muokattu: , käyttäjä: Nickname

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, wertiy kirjoitti:

Kiinteistöhuolto meinaa, että ihan ok ilmoittaa 2 viikon aikaikkuna, jolloin tulevat tekemään ilmanvaihtoräppänöiden vaihdon. Samalla pyytävät tyhjentämään ikkunoiden edustat (väh. 1 m) huonekaluista, vaatehuoneen osan ja suojaamaan tekstiilit.

Eikö kiinteistöhuollon tyypeillä ole kotona kuin sänky vai mitenkä meinasivat pitää tätä kohtuullisena pyyntönä kenelle tahansa, joka omistaa huonekaluja. Ja ei, en halua et jotkut tuntemattomat siirtelee itse töissä ollessa mun puolesta täällä kämpässä tavaraa pyöristä hifilaitteisiin. 

Eiköhän tästäkin puhelimella pärjää, mutta uskomatonta laiskuutta ilmoittaa lähempänä h-hetkeä. 

Meille ei tullut mitään ilmoitusta etukäteen siitä milloin tulevat tekemään pohjoisen puoleisen tiiliseinän puhdistuksen jäkälästä. Saapuivat yllättäen n. 1,5 kk sen jälkeen kun hallitus oli laittanut meidän huoneistolle viestiä, että toimenpide ollaan tilattu tekemään. Seinustalla olleet tavarat olivat aivan tiilipölyn peitossa kun saavuin töistä kotiin ja näin asian toimitetun. Onneksi ei ollut sen puoleisen seinän yksi toisen kerroksen tuuletusikkunoista auki just sinä päivänä niin kuin monesti päivisinkin on saattanut olla. 

Kirjoitettu

No että ihan yksinkertainen asia on siinä aluehallintoviraston sähköpostiviestissä, koskien Soteria ja Suomi.fi-valtuuksia että voi kirjautua palveluun...., kerrottu niin monimutkaisesti ja viimesen päälle kapulakielellä ettei tajua mistään mitään.
No se Suomi.fi- valtuudet on ihan normaali tunnistautuminen netissä, esimerkiksi pankkitunnuksilla. Tai tällä varmennekortilla ( töissä).  Kokeilin nimittäin kirjautua, ja siihen tuli tutunnäköinen tunnistautumissivu, tämähän se sitten on.

Kirjoitettu

Tämä Steve Vai & Jukka ja Tampere Filharmonian konsertti on loppuunmyyty. Liput meni nimittäin ekoina päivinä todella nopeasti, onneksi sain vaihdettua paikan puomin takaa, eturiviin menin ettei edessä ole ketään.

Kirjoitettu

Juu ei huonoa musiikkia kannata mennä kuuntelemaan ;)

Mua aina naurattaa, kun jotkut ihmiset sanoo olevansa "hyvän ruuan ystäviä". Kuka nyt huonon ruuan ystävä olisi. 

Kirjoitettu

^^ Niin siis otin eturivistä paikan ( huono ilmaus tuo aiempi), mutta konsertti on tietysti vasta illalla! Ei mitään tietoa mitä ja minkälaista musiikkia on luvassa, lähinnä kiinnostaa veljeni iso ja hänelle itselleen tärkeä projekti.
Hyvä musiikki, kuten hyvä ruokakin ovat makuasioista. Jos pidät, se on hyvää.

Kirjoitettu

Asia muuten selvisi. Jos poliisi ottaa kortin pois, niin kyllä kuskille kerrotaan miksi näin toimitaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.