Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Minulta tulisi potkut, nyt vähän näkökulmaa ja yleisönosastoon tarvi joka toinen päivä kirjoittaa. Onkohan herra ylitarkastaja Hyringillä C-luokan ajokortti? tulee ikätarkastus 50 v jälkeen 5 vuoden välein..... ^^ no mietipä, poliiseilla on hienot univormut ja kansalaisten kunnioitus. Pysäkoinninvalvojilla eli entisillä "lappuliisoilla" tai heidän yliesimiehellään ei todellakaan. Muokattu: 4. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 20232 vuotta 4.11.2023 klo 10.41, Jopotuinen kirjoitti: Tällaisena ulkopuolisena ja satunnaisena läpikulkijana jo aiemmin höristellyt korvia Tampereen ärhäkästä ja millin tarkasta pysäköinnin valvontakulttuurista, että onko se auton pyörä nyt siellä ruudun sisällä vai viivan päällä. Tuntuu kuin siellä olisi tuo kunnallinen pysäköintivalvonta kopioinut Parkkipaten toimintamallin. Ehkäpä siellä kannattaisi laittaa se ukkeli kiertoon, kun on kerta se järkikin jo lähtenyt Jaa, nytkös se sitten lähtee? Ainakin pormestarilta aikas suora kehoitus painua hevonvittuun. Vääntö Tampereen parkkisakoista alkaa riittää tarkastajien pomolle – ”Mun tie tässä virassa on lopussa” https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009982649.html
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta !! no sieltähän se tuli, Aamulehdessä koko aukeaman mittainen juttu Tampereenn ehkä vihatuimmasta ukkelista Sami Huringista. Jaha, on toiminut paitsi poliisina myös pappina!! aika nopeeta alanvaihtoa...ja pelkkien lehtikirjoitusten perusteella kuvittelin ukkelin juuri tuonnäköiseksi ( että ei varmana ylipainoinen, tai parrakas tai pitkätukkainen )
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta Tuotantoyhtiö hyllytti. Näin se markkinointi toimii. Suuri kohu on halvempaa -suorastaan ilmaista- kuin mainosspotit ja lehden aukeama.
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20232 vuotta 14.11.2023 klo 08.24, mgcc kirjoitti: Tuotantoyhtiö hyllytti. Näin se markkinointi toimii. Suuri kohu on halvempaa -suorastaan ilmaista- kuin mainosspotit ja lehden aukeama. Nyt voisi joku presidentinvaaliehdokkaista tulla kaapista vain syödäkseen Pekan ääniä. 😆
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ ei kuule kukaan äänestä sen takia, vaan nimenomaan jättää äänestämättä sen takia. Minulla on ajokorttitodistus-laajennettu kysymyssarjassa "Kuka on Suomen nykyinen presidentti" niin tämä asia on tullut esille ja me ikäihmiset ei vaan, ei vaan ole sopivaa. Linnan Juhlien katsojamäärä oikeesti romahtaa, sillä me vanhanaikaiset ahdasmieliset ei sitten sitä katsota.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta Nyt on kuulkaas Iida Vainio tulistunut!1!!! Ei yllätä yhtään.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta Haloo, Archie Cruz on paljon velkaa Iidalle, en mä ainakaan tiennyt koko muusikosta tai yhtyestään mitäään ( tosin nytkin tiedän vaan nimen...) mutta on toi Iidakin - anteeksi nyt vaan - aika vitsi isotissi. Kuulemma vaan huulioperaatiota tehty, en usko.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Vasta äskön luin viimeisimmän Tamperelainen-lehden. No siellähän sitä taas Tampereen pysäköintivalvojien ylipäällikkö Sami Hurinki jälleen yleisönosastolla saarnaamassa. Tänään Aamulehden yleisönosastolla lakimies Petri Rajala kirjoittanut että pysäköinninvalvojan tehtäviin ei kuulu minkäänlainen linjaus ja yksityisajattelun julki tuominen, että eduskunta säätää nämä lait. Ihme on jos ei ylipäällikkö Hurinki tuohon vastaa
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Eikös sen pitänyt saada potkut? Meinasin jo tulla käy ään siellä päin, mutta olkoot nyt sitten vielä..
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Herra Sami Huringin työpaikat on vaihtuneet, ei ole viihtynyt kun ei ole tehty kuten hän haluaa. On hyvävelimeinikiä ( ja sitä tulee aina olemaan) ja herra Hurinki ei hyväksy. Siis tuommoinen tärpästikkeli "minä olen aina oikeassa ja pilkulleen mennään"...on joka työpaikan kammotus. Sitä seuraavaa työpaikkaa ei ehkä kannata Pirkanmaalta yrittää....
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta ( naurua ) Ja Aamulehdessä pitkä yleisönosastokirjoitus Sami Huringilta! "En pidä poliitikkojen tehtävänä linjata, miten ja missä pysäköintiä tulee valvoa"...."Mielipidekirjoituksessaan Petri Rajala kirjoitti roolistani ( tosin mainitsematta nimeä...) pitkähkön kirjoituksen, jonka kommentointi tyhjentävätsti ei ole mahdollista. Tartun muutamaan tekstissä esitettyihin väitteissiin....Ensinnäkin hallinnollisen seuraamusjärjestelmän tarkoituksena on yhtäältä pyrkiä ennaltaehkäisemään lainvastainen toiminta ja toisaalta estämään säännösten vastaisen toiminnan toistuminen tai jatkaminen... mä en ymmärrä koko kirjoituksesta mitään, haloo Sami Hurinki lopeta jo, koko Pirkanmaa nauraa sulle ja sun "minä olen Jumalasta seuraava, minä päätän miten pysäköintiä pitää valvoa, minä olen aina oikeassa." Muokattu: 28. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Aamulehdessä pitkä yleisönosastokirjoitus Sami Huringilta! Tuolla on väärä levy lautasella.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 20232 vuotta Ja sitten toinen, Pirkkalainen-lehdykäisen vakiokuvaaja eli mua kuvatessani ahdistellut uimarimummeli TAAS saanut ottamansa kuvan uintipaikalta lehteen. Mutta on uimapaikka vaihtunut kun siellä on uusi hieno sauna. ( mutta ihmetyttää että missä hän käy ajokorttitodistusta hankkimassa ( yli 80v) ei ole meillä näkyny ...ei vaan, hän tietää nimeni eikä todellakaan halua tulla mulle, mikä on kyllä sinänsä fiksusti toimittu....)
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään