Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä asia EI-yllättänyt sinua viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Eli ajokortin jatkamisperuste on "saat kellon piirrettyä oikein ja et ole ahdistellut tai saanut kuviasi lehteen" :D 

Ei yllätä että kun on 2 cm lunta maassa niin paikaliset hiihtoniilot ovat "vetäneet ladut" vähän joka paikkaan. Toi on sinänsä jees, mutta kun siitä seuraa aggressiivinen "ei saa kävellä ladulla". No hittoako hiihdät jalkakäytävällä? Eikä ole edes keksitty esimerkki. On täällä varmaan hyviäkin hiihtäjiä, mutta kuten aina, mulkut pilaavat kaikkien maineen. 

• Viestejä 926
  • Katselut 95.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Naapurifoorumin "autoilun tulevaisuus" -ketjuun tuli mode-Pulkkinen ilmoittamaan ko. ketjun heivaamisesta hevon kuuseen. Ei kuulemma autoilu liity pyöräilyyn, ilmeisesti offarissakin saa sitten keskus

• UPS. Eilen piti tulla paketti. Ei tullut, ei näkynyt lähettiä ovelle. Oli tosin tullut leima "toimituksen toimitusta pyydetty viivästyttämään". Ihan vitusti on pyydetty joo... Ja nyt ollut jossain mat

• Gate on nyt ohi! Sain paketin eilen. Tai siis kävin hakemassa sen postilaatikosta kun se oli tungettu sinne. Ei oltu vissiin iletty tulla ovelle kun 20km matkaan meni puolitoistavkoa lähetyksellä...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ ajokorttitarkastuksessa malli "laajennettu" ( joka tulee yli 70-vuotiaille ja jos on C-luokan tai isomman luokan kortti niin jo 69-vuotiaana) on paljon muutakin, ja kaikkea ei sillä tavalla erikseen "tutkita" vaan teen asiakkaasta havaintoja, ymmärtääkö ohjeita ja ehkä se tärkein kohta on "keskustelun perusteella: muisti normaali tai heikentynyt" Kyselen myös tavallisia liikennemerkkejä. Ja kyseinen mummeli ei tiedä merkkiä "moottoriajoneuvolla ajo kielletty" ( ajaa siittä vaan).

Kävipä kerran että tuli ajokorttiasiakkaan kanssa puhetta linnuista ja kuvaamisesta. Hoksattiin siinä molemmat että hei, sä olet sä! Nimittäin asiakas tuli kamerakauppaan ja oli käytettyä 800mm telettä, ja just olin tullut sellaista ostamaan. 

Mutta toisaalta sitten, kun tulin fillaria kantaen työpaikan rappukäytävään, siinä pariskunta että tulenko hissiin, no en tule ja alkoivat siinä naureskella että hullu ämmä. 
Vein pyörän sille varattuun huoneeseen....ja kas, tämä pariskunta odotti aulassa. 
Kysyin että ajokorttitarkastusta?  - he lähti pois :D saattoipi olla viisas päätös....

Kerran työmatkalla ihan työpaikan lähellä yksi ukkeli löi minua kun ajoin hänen mielestään väärässä paikassa ( niin varmaan, mutta jostain siinä piti päästä eikä ollut muita ihmisiä siinä että tilaa oli). Jos olisi tullut asiakkaaksi, niin - en olisi kyllä myöntävää päätöstä tehny. 

Joo, mutta jos tämä mummeli joskus tulee mulle, kysyn aluksi että haluatteko todella että minä tämän tarkastuksen teen? Ja jos, niin teen testikysymykset tiukemman kaavan mukaan. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

## Pirkkalan kelvien auraus tai "auraus" - tiistai-aamulla aurattu, sitten aateltu että ihmiset tamppaa jaloillaan. Hirvee epätasainen pinta. Tampereen puolella on sileetä ja paikoin sepelöity.

Kirjoitettu
22 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

## Pirkkalan kelvien auraus tai "auraus" - tiistai-aamulla aurattu, sitten aateltu että ihmiset tamppaa jaloillaan. Hirvee epätasainen pinta. Tampereen puolella on sileetä ja paikoin sepelöity.

Täälläpäin paikallistien auraa heppu, jonka traktorissa ei ole auran pomppimisen estoa (jalas, suksi). Toista talvea keinotekoiset nimismiehen kiharat. Hieman uskomatonta. Tuollaista ei saisi ottaa julkisiin hommiin.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Vaikuttaa loppuvuodelta, kun joka viikko "pitää" mennä noksulaan kiekkopeliaitioon ryypp... eiku seuraamaan peliä yhteistyökumppaneiden kanssa.  Neljän viikon "putki"  :D

Kirjoitettu

...ajatuksen tasolla että sulle en kirjoita, mutta tiukempi pitää olla. On tunnustettava, että tietynlaista "ammatti-identiteettiä" ei ole koskaan muodostunut. Huomasin yliopistossa 3. vuosikurssilla kun tuli potilastöitä, että ei ole minun alaani nyt sitten ollenkaan. Ajattelin kuitenkin että on järkevää hankkia edes joku ammatti ja kun opiskelukämppäkin oli siitä läheltä ostettu. En sittemmin päässyt muualle opiskelemaan, joten olihan se järkevää.

Joo mutta kotimatka töistä, päivällä oli satanu lunta ja aika söheröä kun eihän sitä iltapäivällä aurata. Että oli hidasta ja hankalaa paikoin. No, vanha cyclo-raukka kesti kumminkin päivän työmatka-ajelut ja kiitin siitä pientä pyörääni. 
On kyllä sydäntäsärkevää kun vanha luotettava kaveri ei enää toimi. Siinä on siis takahaarukan se ihan alaosa taipunut melko pahasti, ja keskiö naputtaa ja naksuu ( tuntuu jaloissa) pahasti. 

Kirjoitettu

Heh, mä en kauhee lätkäfani ole, mut joskus nuorena seurailin ja aina kannatin Tapparaa, vaikka asuin Lahdessa... Mä en ole vieläkään tajunnu miks pitää kannatta paikallista tai suomalaista... mulla on aina ollut oma suosikki, riippumatta asuinpaikasta. 

Kirjoitettu

Mä oon ollut Ilves-fani siitä asti, kun aloin pelaamaan itse Ipassa, eli noin 4-vuotiaasta 😃

Toki aikuisiällä oon ollut myös iloinen Tapparan menestyksestä, kunhan se ei oo tapahtunut ipan kustannuksella. ;)

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu
1.12.2023 klo 15.38, concorde kirjoitti:

Vaikuttaa loppuvuodelta, kun joka viikko "pitää" mennä noksulaan kiekkopeliaitioon ryypp... eiku seuraamaan peliä yhteistyökumppaneiden kanssa.  Neljän viikon "putki"  :D

Ja taas mennään.

Kirjoitettu

Paikallinen kaupunginjohtajakriisi. Erosi, koska annettiin ymmärtää eron olevan edullinen vaihtoehto/erotettiin omasta pyynnöstään...

Mikähän merkitys Arina-puolueella mahtaa olla revohkassa🤔

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.