Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Pakettiautoa kun vuokraa niin silloin täytyy vähän kattoa ettei tarvi C-korttia + Humvee jäi haaveeksi :D . Pakettiauton olen vuokrannut 2 kertaa... Tonni oli iso raha nuorena. Niinku Sliipparitkin sanoivat about mun kortinajoaikaan "tonni on hyvä raha"

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Isä maksoi autokoulun sillä ehdolla, että ajan C-kortin. Tasan yhden kerran ajoin sillä kortilla kuorma-autoa ja silloinkin huvikseni. Onneksi oli sentään ISO scania. Ja sitten neurologi keksi, että eihän tuo saa ajaa noin isoilla autoilla. Pikku-e tuli otettua silloin, kun ilmaiseksi sai.

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Kun mä suoritin kortin, niin ha-kortti oli about 4000mk ja C tonnin kalliimpi. Maksoin korttini omista kesätyöansioista. Pikku-E:n nappasin, kun sen sai.  Molempia olen tarvinnut muutaman kerran vuodessa max., mutta silloin on ollut hyvä kun on ollut.

No niin minäkin suoritin ajokoulun ja maksoin kesätyö- ja säästörahoistani ( vähänkö harmittki kun isän puolen serkkuni sai ajokorttirahat ylioppilaslahjana, ja minulle sieltä tuli tyynyliina #). Ja samoin tuo "pikku-E"
Mutta eihän se ajokorttitodistus 5v välein nyt niin paha ole kun vertaa jos tankkaat puoli tankillista bensaa, kaikki vakuutukset, käyttömaksut ja katsastukset niin pieni raha se todistus on. 
^ siinä pitää olla melko järeät ongelma ja perusteet että C-kortin ajo-oikeus menetetään. Olisit tullu ajokorttitodistusta hakeen minulta...sillä tänne on tultu Oulusta asti...

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Viikonloppu, 3 päivää vapaata ja pääsen näköjään ottaan talvi-nukkekuvia ja käyn myös ainakin kiikaroimassa lintuja, kameran otan myös mukaan, ja EVÄÄT. Eväsretki on maailman parhautta.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

En enään tunne tarvetta tunkea F-foorumille. Täällä voi pistäytyä halutessaan. Seura ainakin on vähemmän provosoivaa. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
30.3.2023 klo 19.17, tempokisu kirjoitti:

Olisit tullu ajokorttitodistusta hakeen minulta...sillä tänne on tultu Oulusta asti...

Oman todistukseni 50v jälkeen hain tuosta vierusterkkarista, tosin ärsytti kun tenttasivat kaikkee roskaa mut kait se kuuluu proceduuriin. Näköä kehuivat että täydellinen kun näin alarivin pienimmätkin merkit. Oli siis loistavasti käytetyt rahat silmien laserointiin 25v sitten about vaikka maksokin silloin ni maan perkeleesti operaatio ku vieläkin on näkö kuin haukalla. Se saa hyvälle mielelle.

Lisäksi hyvälle mielelle sai tänään loistava pyöräkisa teeveestä. Sushi oli hyvää mut huomenna lienee paska olo huonosti nukutun yön jälkeen hirveessä krapulassa.... Ei toki johdu sushista.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Heh, eilen juttelin puhelimessa velipojan kanssa, kun oli käynyt silmälääkärissä. Lääkäri oli todennut, että on haukankatse :D 

Itse asiassa sulla on käynyt hyvä tsägä ton laseroinnin kanssa. Moni on valitellut, että näkö on hiljalleen palautunut lähtötilanteeseen ja pitäneet operaatiota hyödyttömänä.
Joskin, tiedä sitten, kuinka huono se näkö ilman laserointia olisi ollut. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Joskin, tiedä sitten, kuinka huono se näkö ilman laserointia olisi ollut. 

Tosi huono, lasit oli tyyliin pullonpohjat ja en nähnyt ilman laseja/piilareita nenääni pidemmälle. Vaikka laserointi oli silloin vielä aika uutta ja ihmeellistä ni hyvin ne silti näytti osaavan jo silloin, Eiran yksityissairaalassa.

Kirjoitettu

No samaa minäkin miettiny, mutta ystävälle tehtiin laserleikkaus ja tarvii kuitenkin "päätelasit" ja stereonäkö sekä hämäränäkö huononi ihan oleellisesti.
Minä en näe lukea yhtään mitään ilman lukulaseja, ja jos on tarkkaa ompelua niin laitan toiset lukulasit lisäksi.
Kaukonäkökin on huonontunu siinä määrin että lukulasit toimii nyt sekä lukiessä että tietokoneella ja voin pitää niitä ihan muutenkin. Jokusen kerran meinannu lähteä pyöräileen lasien kanssa....liian arvokkaat lasit pyöräilyyn. Vanhoja lukulaseja voi käyttää kaukolaseina, ja autossa on varalla sekä +1 että +2 lasit. 

Aiheeseen, tuli kuitenkin pari ihan ok lintukuvaa.

Kirjoitettu

Täyttä arskaa ja päivä päivältä lämpenee. Tänään kyllä vähän tuulista mutta sekin hellittää. Plus 9, suht tyyntä ja aurinkoa jos torstaina toteutuu kun mulla vapaapäivä niin kyllä kelpaa käydä heittämässä pyörälenkki.

Kirjoitettu

^ no ei ole! ei ole tarvinnu  jännittää pääseekö ajaan ( paitsi että on väsyttäny ihan vietävästi) ja sain kaikki talvi-nukkeprojektit kuvattua, ne onnistuneesti. Tirpat on löytäny mun ruokintapaikkani, lintujen tarkkailu on jo itsessään tosikivaa, ja tänään tuli pari kuvaa sinitiaisesta. Tärkeää saada pari ok kuvaa kun eilen mikään ei onnistunu. 
Vaikka lenkit jääny lyhyiksi niin ulkona olen oleskellut kuitenkin 4-6 tuntia vapaapäivinä. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.