Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
20 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Mulla on oikeesti hienot hetket olleet ihan tavallisia hetkiä vaan, huomannut äkkiä että onkin todella onnellinen. 

....

Toisaalta saavutukset, vaikka valmistuminen tai yo-kirjoitukset, ovat aina olleet tosi hämmentäviä tilanteita allekirjoittaneelle. Ei mitään iloa tai juhlaa, lähinnä "mitäs sitten"-fiilis. 

Niin kun minulle on tavallista olla stressaantunut ja huolestunut - iloinen olotila on poikkeustila.
Yo-kirjoituksissa ainut vaihtoehto oli 6 laudaturia, oli tietysti hieno hetki kun rehtori siitä soitti mutta ...samoin noi kisavoitot, oli kyllä hieno hetki vuoden 2000 SM-tempossa kun sekunnin sadasosaa ennen kun ylittää maaliviivan, tietää että on voittanut. Mutta jotensakin tiesin sen etukäteen. 
Lääkiksestä valmistuminen, tai yliopistoon ylipäätään pääseminen, eivät olleet mitään. Ehkä siksi kun ei sitä kiinnostuta ollut asiaan ( eikä ole vieläkään) ja siinä oli tärkeämpää pysyä elossa vaikean anoreksian kanssa. 
Ja se minkä takia jaksoin selvitä anoreksiasta ja suolisto-ongelmasta, oli se että koin että koko elämä oli ollut kipua, kiusaamista, köyhyyttä eikä ollut elämästä mitään hyvää muistoa mukaan. Ajattelin että ei se voi olla näin, haluan saada mukaani hyviä kokemuksia ja muistoja!
No nyt niitä on tosi paljon, haluan kokea vielä lisää mutta jos nyt tulisi, tai tulee se mutta ei ehkä ihan pian, lähdön hetki niin lähden ihan tyytyväisenä ja muistoista ja kokemuksista rikkaana.

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Niin ei noita onnenhetkiä mullakaan liikaa ole, tavallisesti kyllästynyt, väsynyt, huolestunut, hermostunut, kiukkuinen yms. olo. On se sellanen "negatiivisen puolella" yleisempää. 

Kirjoitettu

^ suosittelen käyntiä Kotkan Maretariumissa, sullahan on sinnä lyhyempi matka - oikeesti ajattelin sua kun oli Lahti-kyltit, että siellä jossain tomppa oleskelee.. 
Oli kyllä ihme että kotimatka oli niin paljo lyhyempi kuin menomatka, olin niin iloinen. Sanoin Maretariumin kassallakin että niin hieno kokemus että nyt jaksaa taas töissä raataa....

kas, tuossa just osuva kuva, minua palvellut Maretariumin työntekijä ja siinä ihan ekana oleva karppi-allas ( jossa myös hopealahnoja )

Matkailu: Kotka hemmottelee lapsiperheitä – merimonsterin mahasta karppeja  ruokkimaan | Paikalliset | Länsi-Uusimaa

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Itselle noi parhaat fiilikset tulevat yllättävänkin arkisista asioista. Mökkiterassilla kauniina kesäiltana saatan tuijotella tyynen järven pintaa ja siellä uiskentelevia vesilintuja ja nauttia hiljaisuudesta ja luonnon kauneudesta. Tuollaisena hetkenä arki aikalailla unohtuu ja voi sanoa olevansa onnellinen.

Toki isoja muistoja on erilaisilta reissuilta vaimon tai kavereiden kanssa - tilanteita, joissa päällimäisenä tunteena on ilo.

Monesti itse tunnen onnellisuutta toisten puolesta. Jos kummilapset saavuttavat jotain, mitä ovat tavoitelleet ja ovat silminnähden iloisia siitä, se tuottaa itsellekin onnellisuutta. Vielä sitä enemmän, jos itse on ollut jollain tavalla mukana mahdollistamassa sitä saavutusta.

Kliseistähän se on, mutta kyllä ainakin itselle se onnellisuus syntyy niistä pienistä jutuista, kuten kaunis ulkoilusää vapaapäivänä tai vaikka hyvää ruokaa mukavien ihmisten seurassa.  🙂

Kirjoitettu

Nykyisessä pakkotyötilanteessa pelkkä vapaapäiväkin on iso ilo. Kuten nyt, ei tartte lähteä ajeleen 90km, käyn katsoon kirkonseudulla kiikareitten kanssa..

Kirjoitettu

Puhelinsoitto eilen. Merkkihuolto ilmoitti, että ovat saaneet Smartin kuosiin; reilu 5 kk tässä onkin menty sijaisautoilla - onneksi autokaupan piikkiin (kuten tuo korjaamokin). Muutama päivä varmaan vielä menee, ennen kuin saavat tuotua tänne periferiaan; eilen piti taas käydä sijaisauto vaihtamassa kun edellinen meni kaupaksi. Aika hyvä kierto käytetyissä autoissa, tämä viimeisin on jo yhdestoista. 

Kirjoitettu

Jos tähän historiaosuuteen ottaa osaa, niin mä tykkäsin olla Uppsalassa töissä (SLU). Hoksasin hakea sinne jo puoli vuotta maatalouskoulun päättymisestä. Eräs kunta yritti ensin tehdä musta kuolevien tilojen erikoismiestä, mutta haistoin *askan.

IMG_1292.JPG

Kirjoitettu

Telottu peukalo alkaa lähestyä toimintakuntoa, töitäkin on jo kokeiltu tämä viikko.

Vähän rajoitteisesti tietty, arpi/rupi ei kestä vielä taivutella kovin riskisti.

Kirjoitettu

Pinkbiken kommenttikenttä Trek Fuel Ex pyörästä olleen artikkelin yhteydessä. Montako pyörämerkkiä ja/tai mallia löydät? 😀

Screenshot_20230429_090837_Chrome.jpg

Kirjoitettu

^Tostahan saisi hyvän topicin "keskustele fillarimerkeillä/malleilla". Tosin suomeksi olisi aika laihaa "Ootsä Pässilästä kun käytöstavat on kun Kulkurilla" :D 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.