Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20233 vuotta Saan tänäänkin ysikymppisen ajettua ( eilen myös, huomenna ei tartte lenkkeillä ) ja soitin Kotkan Maretariumiin, niin siellä on nahkiaisia. Parin viikon kuluttua sitten reissu sinne ( viime vuonna olin 13.3. ja se oli liian aikaisin )
Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 20233 vuotta Levykauppa ÄX ilmoitti Kingston Wallin ykkösen re-masteroidun tupla lp:n saapuneen. Poika taitaa liittyä seuraan samoilla ostoksilla huomenissa.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20233 vuotta Noi eiliset reposet. Komeita olivat 😎 Kumpa olis vaan ollut kännyt parempaa kalustoa mukana...
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20233 vuotta mun molemmilla ruokapaikoilla, toisella paikalla se kilon pötkö oli syöty pieneksi palleroksi ( ja joku vieny kävyn päältä ) laitoin himmelin toisella tavalla ja uuden talipötkön. Ja hetikös siihen sinitiaiset tulivat. Myös tikka kiikaroitu. Tällä hetkellä saan eniten iloa lintujen katselemisesta, en käsitä miksi en honannu aiemmin mutta ehkä parempi juuri nyt kun leppoinen oleskelu ja kivan katselu luonnossa on juuri se mitä tarviin. Yritin mä jotain kuvaakin, mutta olin liian kaukana linnuista( jos näin paljo töitä tulee oleen niin todennäköisesti telehankintaa ) mutta en tule tästä stressaamaan, nukkekuvat pitää onnistua, ja muut on sitten näppäilyä kiva jos joku vaikka onnistuisi. ^ tuo on tosi hieno kuva
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20233 vuotta Sain kärrättyä rompekuorman mökille, ei ollut keliesteitä. Yhtään hiirtä ei ollut loukussa, eikä edes pipanan pipanaa koko huushollissa. Sama saldo myös vuosi takaperin. Kummallista. Kärmesten ansiota? Kerran oli oikein joukkoesiintymä, olikohan se 24 kpl kun tuli loukutettua. Jos nuo silloin olisi saaneet mellastaa, niin tuskinpa koko tönöstä olisi mitään ollut jäljellä.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Tuli taas varattua Lontoon matka. Vaimo halus kattoon Charlesin kruunajaisia, niin otettiin pidennetty viikonloppu tohon. Pomonkin mielestä ookoo käyttää 2 arkipäivää tohon jos hommat tulee tehdyksi.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Päivällä yöputken jälkeen kevään ensimmäinen "aamu" kahvi ulkona. +2°C, ei tuulta ja pilvetön taivas.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20233 vuotta Tää meidän kylän supermummo saa kyllä hyvälle tuulelle: https://www.aamulehti.fi/urheilu/art-2000009481180.html
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta 65-v ajokorttikuvio mahdollisine lääkärintarkastuksineen menikin kevyesti. Kun luopuu C-kortista, välttää lääkärintarkastuksen. Kävin aamulla Ajovarmassa täyttämässä hakemuksen ja 28 € tiskiin. Passin olin uusinut vuodenvaihteessa, joten vaaditut 2 passikuvaa löytyy sitä kautta. Aika väliin on jäänyt koko kuorma-autoilu. Opiskeluaikoina Turuus ajoin yhtenä kesänä 2 viikkoa elintarviketehtaan Bedfordia, sitten musta tehtiin vihannesten vastaanottaja satokaudeksi (kenties lattiatason raskain homma 🤐). Myöhemmin olen ajanut satunnaisesti pyöröpaaleja eräälle hevostallille talon omalla Volvolla (hieno laite).
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^Nyt mut sai hyvälle tuulelle että ajoin AB-kortin joskus. C-kortti oli kovaa huutoa siihen aikaan ja moni arvosteli valintaani. Myös siitä tuli noottia etten ottanut sitä pikku-e:tä kun ilmatteeks olisi saanut. Voi olla että kadun kipeästi näitä vielä joskus, mutta nyt sai hyvälle tuulelle. Paskat vanhemmat kun eivät sponssanneet tippaakaan ajokorttia, pyysivät isoisältäni rahat siihen, mutta eivät antaneet mulle.. hienoa toimintaa!! Onneksi jäivät jumiin ja isoisä rankaisi heitä vähän perinnössä. Mutta siis se maksoi enempi rahaa tuolloin ja hyvä etten ottanut.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta Itse jätin pikku-e:n tarkoituksella lunastamatta. Halusin sillä varmistua, etten vaan sotkeennu minkään isompiin vaununvetojuttuihin. Hyvin välttynyt myös pienemmistä
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kun mä suoritin kortin, niin ha-kortti oli about 4000mk ja C tonnin kalliimpi. Maksoin korttini omista kesätyöansioista. Pikku-E:n nappasin, kun sen sai. Molempia olen tarvinnut muutaman kerran vuodessa max., mutta silloin on ollut hyvä kun on ollut.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään