concorde Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 Tutkimustulos: https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/d7b830d9-557f-4d4f-b8ce-c5694d3771af Tutkimus: Viski nuorentaa Viskistä löytyvät ainesosat auttavat pitämään ihon hyväkuntoisena, tuore tutkimus osoittaa.
tommi2 Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 ^Minne sä pusket konmaritetut artikkelit? Tämä on ittellä suurin ongelma, roskalavaa olen funtsinut, mutta yksi tuttu selitti että se ei ole missään nimessä kannattavaa. Ei peräkärryä ja hävittää pitäisi esim. leikkimökki täynnä irtoroinaa, tämän lisäksi tietty kamaa pursuavat sisätilat.
Jopotuinen Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 Siis toi Tokmanni, siellä on porstuassa se keräyspiste, viime viikolla hoksasin.
tempokisu Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 4 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Tää auringonpaiste. Ja vielä vapaapäivänä On muuten aika vaikee yhtälö. Mutta kiva, sain edes jotain kuvaa pois päiväjärjestyksestä. Ja just luin Aamulehdestä että Nygrenin myyntiosasto tulee Pirkkalan Citymarkettiin. Avajaiset on torstaina 16.2. ja onneksi se on mulla lyhyt työpäivä, poikkean kotimatkalla. 🐟🐟 🐟 Mistäs sen tietää vaikka se kiva, Samu Haberin näköne myyjä tulisi tuonne kesätöihin ja kiireapulaiseksi ennen juhlapyhiä.
tommi2 Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 22 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Siis toi Tokmanni, siellä on porstuassa se keräyspiste, viime viikolla hoksasin. Ottaskohan ne leikkimökin täynnä roskaa ? Alkoi viattomasti: eka kun lapset ei leikkiny siellä, siellä oli fillarit tms. sitten pihakalusteet talven ajan , sitten hokasin että sehän on homeessa, vein sinne "väliaikaisesti hävitystä odottamaan" hävitettäviä huonekaluja purettuna... nyt se on 2/3 täynnä kaiken näköistä hyllyn palasta ja lahoa laudanpätkää, vanhoja ruohonleikkureita.... omg.
wertiy Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 (edited) 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: Ei peräkärryä ja hävittää pitäisi esim. leikkimökki täynnä irtoroinaa, tämän lisäksi tietty kamaa pursuavat sisätilat. Jos koukku ei ole ongelma niin kärryjähän saa tyyliin kympillä päivä. Roskalava on sit jo aika hc ratkasu, mutta jos saat sen täyteen tiettyä rojua niin ei ne ainakaan ennen nyt aivan törkeen kalliita ollu nähtäen helppous. Kärryn mä ite silti ottaisin. Mut kannattaa silti kierrättää, kun suuren osan saa yksityishenkilönä viedä ilmaiseksi tai kohtalaiseen hintaan. Kaatopaikkajätteen vastaanotto on yleisesti todeten nykyään aivan älyttömän kallista. Edited February 4, 2023 by wertiy
Jopotuinen Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 (edited) Katkesi toi tarina toisella koneella kun tuli muita juttuja. Mutta itse olen poistanut parkettia, komeroiden ovia ja runkoja tapauskohtaisesti sirkkelöimällä pienempiin osiin ja osa ujuttamalla vavihkaan taloyhtiön poltettaviin roskiin, paljoahan nuo ei siellä tilaa vie, muutamassa viikossa ovet ja rungot häipys Osan olen sitten pilkkonut auton perään sopiviksi ja mökillä edelleen saunanuuniin sopiviksi pilkkeiksi. Näin ei kai saisi tehdä. Entäs sitten. Edited February 4, 2023 by Jopotuinen
tempokisu Posted February 5, 2023 Posted February 5, 2023 En nyt keksinyt parempaa topiccia, kun tuossa on puhe minne niitä tavaroita saisi... ...Aamulehdessä oli juttua että Ukrainaan voi lahjoittaa mm. villasukkia ja vaatetta - ja että ihmiset lahjoittaa roskistavaraa- mutta minulla olisi ihan käyttämättömiäkin, joka tapauksessa ehjiä sukkia, paitaa, takkia, talvisaappaat. Haluttua olis myös lääkkeet ja luotiliivit - niitä ei valitettavasti ole. Mutta jutusta puuttui tieto, minne voi lahjoittaa? onko kenelläkään teistä tietoa?
Recommended Posts