Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20233 vuotta "Ainon kanssa lähdimme katselemaan naapurin Ponia. Vastaan tulleen naapurin Elinan rinnalla näytti kulkevan joku uusi Pyrkijä, kuulemma Akseli, jonka kiihkeys alkoi olla pian Jo poliisia vaativalla tasolla..."
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20233 vuotta "onko se Suvi Terässiipi joka laulaa? Ei kun se on Jopo, joka vapaana Nopsaan Poppaa. Ai no, luulin että Sanna Marin
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20233 vuotta Nuoriso-osasto kävi munkkitalkoissa jo päivällä, kun opinahjojen läsnäolovelvoitteet... Rouvan kanssa saunaa, leffaa ja poppia. Myös Norjan giniä siinä sivussa. Bivrost. 69°N, kehuu olevan pohjoisin tislaamo.
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20233 vuotta 9 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Nuoriso-osasto kävi munkkitalkoissa jo päivällä, kun opinahjojen läsnäolovelvoitteet... Rouvan kanssa saunaa, leffaa ja poppia. Myös Norjan giniä siinä sivussa. Bivrost. 69°N, kehuu olevan pohjoisin tislaamo. Syönti vai leivontatalkoissa? 😄 Itse olen jo vähän miettinyt sitä, että minkälaisessa kodissa sitä pitäisi asua 10+ vuoden kuluttua kun lapset alkaa muuttaa pois mutta jotta he voisivat jäädä halutessaan yökylään. Nyt kaikilla kolmella omat huoneet mutta se on ehkä vähän liioittelua sitten pysyvästi, kun kukaan ei asu enää himassa. No nuorin on vielä lapsi ja ei muuttane ainakaan 15 vuoteen vielä. Mutta ehkä sitä 4 makkarin asunnosta 3 makkarin asuntoon voisi ja niistäkin yksi olisi sitten normaalisti jossain muussa käytössä kuten televisio-, peli-, työhuoneena.
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20233 vuotta ^Mulla 2 lasta ja niillä on edelleen omat huoneet. Ollaan päätelty etteivät tulisi kyläilemään muuten. Välillä kyrsii, varsinkin kun eivät viitsi siivota näitä, toisaalta pojan huone on mun etätyöhuoneena arkisin. Jos on tarve kuntosalille, työhuoneelle tms. mikä järkkääntyisi sopivalla kompromissilla nuoren aikuisen kanssa, niin toihan se on yksi ratkaisu. Ite olen miettinyt että talon vaihto on iso urakka ja siinä ei kauheasti voita (toki tsägällä voi tulla tiliä, mutta epäilen omia taitojani), että se on sitten joskus kaksioon vaimon kanssa kun pihatyöt eivät enää suju. Mieluiten pois Lahdesta jonkun vähän isomman kaupungin keskustaan tai sen liepeille. Jos talosta saa hyvän hinnan ei paljon tarvitse ottaa lainaa (toivottavasti vitsi, luultavasti ei..)
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20233 vuotta Rouva tuli hommista ja veteli tiputanssia ympäri huushollia. Ettei vaan olisi alkanut kesäloma Nyt pähkäilee tuolla, että posauttaako Prosecco tänään vaiko huomenna mökillä. Tänään ei siis sinne menoa, + 3 astetta hrrr....
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20233 vuotta 6 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^Mulla 2 lasta ja niillä on edelleen omat huoneet. Ollaan päätelty etteivät tulisi kyläilemään muuten. Välillä kyrsii, varsinkin kun eivät viitsi siivota näitä, toisaalta pojan huone on mun etätyöhuoneena arkisin. Jos on tarve kuntosalille, työhuoneelle tms. mikä järkkääntyisi sopivalla kompromissilla nuoren aikuisen kanssa, niin toihan se on yksi ratkaisu. Ite olen miettinyt että talon vaihto on iso urakka ja siinä ei kauheasti voita (toki tsägällä voi tulla tiliä, mutta epäilen omia taitojani), että se on sitten joskus kaksioon vaimon kanssa kun pihatyöt eivät enää suju. Mieluiten pois Lahdesta jonkun vähän isomman kaupungin keskustaan tai sen liepeille. Jos talosta saa hyvän hinnan ei paljon tarvitse ottaa lainaa (toivottavasti vitsi, luultavasti ei..) 6 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: kaksioon Mieluiten pois Lahdesta jonkun vähän isomman kaupungin keskustaan tai sen liepeille. Mä olen muuttanut 2 x Lahdesta pois ja kerran paluumuuttanut sinne. Vaihtoehdot Suomessa on aika vähissä, jos pitää olla isompi kylä. Tukholma on aika lähellä.
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20233 vuotta 9 minutes ago, alpensau said: Mä olen muuttanut 2 x Lahdesta pois ja kerran paluumuuttanut sinne. Vaihtoehdot Suomessa on aika vähissä, jos pitää olla isompi kylä. Tukholma on aika lähellä. Kahdeksan on minusta jo ihan kohtuullisesti: Helsinki (664 921) Espoo (305 179) Tampere (249 060) Vantaa (242 917) Oulu (211 858) Turku (197 917) Jyväskylä (145 943) Kuopio (122 590) Lahti (120 200)
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20233 vuotta Joo, jälkikasvu asuu Helsingissä ja Tampereella... kumpikin kiinnostaa.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20233 vuotta Tumma alue lienee kattamatonta routamattoa ? Toinen rantahiekkakuorma tulossa pian ?
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20233 vuotta Toi tummempi alue on 3-8mm "murua", jota pihan kävelyalueet ovat. Se on siitä hyvää tavaraa, että siinä ei kasva rikkaruohot, koska siitä puuttuu se 0-3mm osuus, eikä se kulje jaloissa terasseille ym samasta syystä.. Tossa kuvan ottohetkellä tota rantafillerin ja käytävän rajaa ei ole vielä siistitty lopulliseen muotoonsa. Tein ton rannan siis about 10v sitten ja silloin siihen tais tulla pari kasetillista hiekkaa suodatinkankaiden päälle. Järvi "syö" tota filleriä ajan myötä, joten nyt tuli vain nuppikuorma, jossa sai tuon rannan ja ehkä 10 ekaa metriä vedenalaista osaa päivitettyä sellaisella 5-10cm uudella kerroksella.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20233 vuotta https://www.aamulehti.fi/urheilu/art-2000009556337.html Lainaa Yleisurheilun EM-kilpailut näkyvät jatkossakin Ylen kanavilla
Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20233 vuotta 11 tuntia sitten, YT kirjoitti: Pieni pösö meni katsastuksesta läpi. 407 diesel vm. 2007. Hieno auto, pieni kulutus. Pidin sitä 2 vuotta. Joka ainut päivä paloi obd-valo. Viimeinen katsastus oli aika haastava - meni vasta neljännellä läpi. Sitten ostin aika romun sitikka xsaran. Joka kerta kerrasta läpi, vaikka ladalaatua. Nyt eläkeläisenä ajetaan vaimon Hondalla.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään