Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Mut yllätti eilen se, kun tajusin etten ole käynyt tänä vuonna kuin muutamia kertoja Pinkbike-polkupyöräilysivustolla. Jossain kohtaa kävin useamman kerran päivässä fillarifoorumilla ja siellä ja sittemmin lisänä myös täällä. Yle.fi etusivun ja ilmatieteenlaitos/Espoo lisäksi. 

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mutta on niillä avaruusukkeleilla ollut siellä täysi ateriaetu kumminkin.
Tietty, jos soppariin on sisältynyt myös täysi autoetu, niin se on tietty sitten jäänyt vähemmälle.

Kirjoitettu

Tässä tosiaan yllätti eniten se, ettei amerikkalaisittain tästä tarjottu heille miljardi-biljardia vahingonkorvauksia, vaan $1148 stipendit, eli tuon $4 per päivä.

Kirjoitettu

Toki, jos laskeutuminen sattuisikin kovin töyssyiseksi ja polvensa kolauttaisi, niin ehkäpä sitten voisi joitain koettaa pyytää?

Kirjoitettu

Tänään autolumitöitä ei tarttenu tehdä, kävin autolla kaupassa ja radiossa EI soitettu sitä Lady Gagan & Bruno Marshin kappaletta 😄 
Myös se, että Prismassa ei ollut ilmastointiteippiä ( aiemmin on ollu) 

Kirjoitettu

Tuli hoksittua tollanen uusi suomalainen TV kanava, 17 Eveo.
Tai no, ollut ilmeisemmin useammankin vuoden, suunnattu 45+ vuotiaille.
Tangomarkkinoita kai esittää, tai oliko että viimekertaiset myös, niiden peräänhän jotkut ovat olleet ja Alfa lopetti.
Tänään käytiin Kreikan saaristossa purjehtimassa. Onhan se :)

Kanavaa telkkariin viritellessä tuli hoksittua, että LG telkkari osasi hakea ilmaiset IP TV kanavatkin listalle.
Niitä oli  75 kpl, osa tekstitettyjä mitä vilkasin, mutta eipä nuilla juurikaan muuta virkaa. Mutta voipahan kahvipöydässä elvistellä kanavalukumäärällä näille Netflix hehkuttajille. Kaapeli kanavat mukaan lukien 98 kpl Sulovileeni kanavaa :D
Sillä on muuten toi taivaskanavakin, Kisulle vinkiksi. Ajattelin, kun vaikuttaisi vaihteen leiriä.

Kirjoitettu

Ollaan äiteen kanssa oltu hyvissä väleissä, mutta nyt tuli aika järkytys. Äitee väittää etten välitä hänestä koska olen niin laiha. Mä puolestani pelästyin että kuka on isän kanssa, en meinannu tunnistaa äiteetä - koska on laihtunu niin paljo.
Sitten suunnilleen joka ainut asia mun kämpässä on ei hyvä. Siis kyllä ihmisellä on hyvä olla harrastus/harrastuksia joista saa iloa ja inspiraatiota? mikä siinä on nyt niin väärin. Nukkeharrastusta ei moni ymmärrä, mutta että lintuharrastuskin on muka turhaa? loukkasi tosi paljo.
Isäni kanssa ollaan ollu etäisempiä, mutta nyt lähennytty - koska me ollaan ihan samanlaisia luonteiltamme. Iskä kävi jotain autohuoltoa, ja äitee jäi tänne mun luo, yritin esitellä kuvakirjoja ja oon kutonu tämmöistä....isä tuli takas ja kerroin hiljaa että ihan painajaista..
Pitää varmaan laittaa joku tyyny paidan alle jos pääsiäisenä lähden käymään...
Ei #¤% sitä on parhaansa yrittäny, eikä riitä!

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Vanhojen ihmisten kanssa voi tulla mitä vaan. Yx opiskelukaveri sanoi mummostaan, että lapsesta se alkaa ja lapseen se päättyy. Mä pääsin vähällä, kun vanhemmat poistuivat etuajassa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Mun vanhempani pääsisi vähemmällä jos tämä yksi pska ikuinen lapsi saisi armahduksen.

Kirjoitettu

Hirveä väsy! Kävin töiden jälkeen spinningissä, sen jälkeen söin ja nyt istun uimahallin katsomossa odottamassa lapsen treenien päättymistä. Ja väsyttää ihan törkeästi.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

Kah, Ykkösversion Nitrosäiliöt päivitetyllä suotimella Tuossa olisi hauskat pöntöt; HiFin ja PA:n epäsikiö sinällään.

edit. myyjällä myös tukevahko monopäätepari kaupan; ei ole luukutettu. Justiinsa, kerrostalossa kuunneltu radiota...

Jos en olisi menossa retkueelle upside- countryyn, lisäisin hellasäröä näppärästi päivittämällä nykyiset kehutut pöntöt parempiin (isompiin) jollakin etevällä audiojargonilla: toisaalta tuo parempi puolisko on jo aika etevä haistamaan vilungit.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.