Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi 3 hours ago, tommi2 said: Nyt alkaa nää sun naapurit kuulostaa jo keksityiltä... Richard Gere, Tony Hawk, Brock Lesnar ja vielä sukellusveneen keksijä!! Mä veikkaan että sä missään Espanjassa edes asu vaan Espalla... Sanoin muistaakseni Geren asuvan 10 kilsan päässä...jossain Lapissa se menisi naapurista mutta täälläpäin ei niin lähellä asuva naapuri että nyt lähtisin vaikka sokeria lainaamaan. Enkä mä nyt ole vielä jalkapallisteista aloittanut, niitähän täällä pyörii jaloissa hirveitä määriä!
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi Mä hädin tuskin tunnen naapurini sukunimeltä...vaihtuvuus on ollu melkoista. Entistä pubinpitäjääkään ei ole näkyny...vuoteen... Täällä meitä "alkuasukkaita " ( asunu yli 30 vuotta)...siis meitä on 2! tai jos em. pubinpitäjä asuu täällä vielä niin 3. Yksi suosikkikappaleistani on Sonata Arctican "Last Amazing Grays" ja se tarkoittaa just tätä. Mutta varhaisaamuradiossa tuli Samuli Edelmanin kappale "Jos me oltais järkevii"....vastasin siihen toimittajan kanssa yhtäaikaa "helpommin sanottu kuin tehty" 😄
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi Aha, vai että tämmöinen "vinkki" ihan päässy iltiksen uutiseksi asti. Että kannattaa ottaa s-etukortin bonukset ensin ja pullonpalautuskuitti sen jälkeen. Mä olen aina tehnyt näin, vaikka kyse olisikin parista eurosta. Laitan bonuskortin, ja jos maksan rahalla niin vasta sen jälkeen "tän saa vähentää". Kortilla maksaissani otan pullonpalautuksen rahana maksun jälkeen ( tai infosta jos se on auki ) https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d1663d03-4be2-4afa-80a9-6600648a1f70
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi Sain ylennyksen suurmestariksi (ilman palkankorotusta). Voisiko alkaa käyttämään jotain hassua hattua ?
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi Kyllä, laitahan tonttulakki kulkusineen, mulla on tämmöinen - jota ei kaikille myönnetä sillä olen ite tehny
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi Ei ole todellista, heräsin vasta pari minuuttia ennen aamuviittä!!! ..no, johtunee siittä että illalla nousi kuume 38,7....ja näköjään nytkin on vielä 38, eikä aamupala maittanu. Kihtivarvas kipeytyi uudelleen. No, eipä tarvi kävelylle lähteä, satta vettä ihan reippaasti. Laitan lämmintä mustaviinimarjamehua ja merisään jälkeen makuulle.
Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 20251 vuosi https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011067129.html Se että ihmiset on valmiita jonottamaan melkein tunnin saadakseen karkkia halvemmalla....
Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 20251 vuosi ^ no en ymmärrä, mutta ruoka-apujonossa pitää olla about tuntia aikaisemmin että pääsee valitsemaan sen vakiokassin jälkeen valinnanvaraiset ruoat ( mä jahtaan makkarapakettia ja paahtoleipää)
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20251 vuosi Alueurakoisija on ilmeisesti saanut noottia kehnosta suoritteesta, kun kävivät auraamassa ihan asuntokatujakin. Tietysti olin juuri tullut suihkun kautta pihan kolaamisesta, kun oli jo ehtinyt mennä nuoskan puolelle.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20251 vuosi Oho, Finlaysonilla menossa kamppis, jossa myytään 90(!)€ hinnoiteltua pussilakanaa 35(!)€ hintaan. Tsekkasin Finlayson sivustoilta kankaan laadun: Graafisen pelkistetty Lastu-pussilakanasetti on puuvillasatiinia, jonka kaunis kiilto ja sileys on saatu aikaan kankaankudonnassa käytettävällä satiinisidoksella. Säilytät upean kiillon ja pehmeyden pitkään, kun silität tai mankeloit lakanat pesun jälkeen. Puuvillasatiinin lankaluku eli kankaan tiheys on korkea, 228 TC. Mitä suurempi lankaluku, sitä tiiviimpi kangas. Made in Turkey. Niinpä. Mitä korkeampi TC luku, sitä korkeampi laatu (satiinikudottuna). Tuo 228 TC yltää keskivertolakanoiden luokkaan. Laadukas puuvillasatiinin TC luku on 300 - 600. Jos hyvää hakee, niin egyptiläinen- tai perkaalipuuvilla ja TC 400+ Tästä vaihtoehdoksi: Aluslakana perkaalipuuvilla Yves Delorme Athena TC 500 140€ (175€). Harmillisesti tuosta ei löydy normi 160 leveään sopivaa kokoa. Pussilakana egyptiliästä kampapuuvillaa Yves Delorme Athena TC 500 204€ (255€) / kpl Tyynyliina egyptiläistä perkaalipuuvillaa Yves Delorme Athena TC 500 52€ (72,90€) / kpl YHTEENSÄ: 652 € Jatkan tutkimuksia 🫢
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20251 vuosi Nukkuminen on vaarallista. Ei eilen illalla mitään ollu, heräsin niin oikeaa polvea ei voi taivuttaa, ihan stanan kipee. Että ei kävellä. lisäys: pakko kokeilla miten autolla ajo sujuu, onneksi sujui. Rappukäytävässä hienoisia ongelmia, pitää mennä sillee rappunen kerrallaan. Yhtäkkiä muuten toi oikee kylki ei ole yhtään kipeä....kun ihminen kestää vain yhden kivun. En kyllä tajua mistä polvi kipeä, kuten sanottu illalla ihan "normaali". Kyllä tässä taitaa tulla pyöräilystä välivuosi... Muokattu: 7. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu autolla ajoa kokeiltu
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20251 vuosi Lumikko vilisteli pihalla, ikkunasta satuin bongaamaan. Metsänreunassa sijaitseva ranch niin kaikenlaista liikettä täällä on, nuo pikkuotukset olleet takavuosina hieman näkymättömissä kun haskiainen hoiteli ne jos sattuivat hänen vaikutuspiiriinsä. Tuommoinen lumikko oli vuosia sitten eksynyt naapurin nuorenparin makuuhuoneeseen, olikin aika vinkeä otus saada kiinni. Mulla oli paksut nahkahanskat käsissä, tommonen pikkupeto ja aika topakasti se puri sormeen, hanskat eivät nöyrtyneet mutta kyllä sormessa tuntui puruvoima joka oli kova. Luontoon palautus, sinne ampaisi ohjuksena.
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20251 vuosi 6 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Nukkuminen on vaarallista. Fibromyalgia ?
Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ ei, pikemminkin jännetulehdus. Onneksi voi autolla ajaa, ja hitaasti kävellen laahustella ( lintukävely), eikä tarvi lähteä pyörällä minnekään.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään